Isyyspakkaus

Minä ihan kerroin miehelleni ennen esikoisen syntymää, et hänellä ei sitte tule olemaan mitään varpajaisia. Hänen osuus synnytystapahtumassa on sen verran vaatimaton, et ennemmin vaan raahautuu sairaalalle meitä viihdyttämään (ja tuo mulle ruokaa). Saunassa hän oli sitte kuitenkin kaverinsa kanssa käynyt. :) Se sallittakoon. :) Nyt tietty onkin eri juttu muutenkin, kun on jo tuo tyttö. :Heartred Niin ja siis mun mies ei osaa juoda alkoholia kohtuudella ja kärsii myös seurauksista monta päivää.
 
Me sovittiin jo ennakkoon, että varpajaiset on sitte muutaman viikon syntymän jälkeen.

Musta oli jotenkin ihanaa ja liikuttavaakin se kavereiden innostus järkätä niitä kemuja. Mies on vähän saamaton sopimaan mitään isompaa kavereiden kanssa, vaan tyytyisi aina vaan näkemään treeneissä ja jengin ulkopuoliset kaverit onki vähän paitsiossa.

Humalassahan ne oli, mutta ei mitenkään överi. Ja aika paljon oli puitu sitä, että mies on nyt isä. Oli aika ekoja kuitenkin omassa poppoossa ja esim veljeksistä. Tais olla kaikille ihan hyvä juttu. Nyt tuskin mitään niin isoa häppeninkiä tulee uusiksi. :)
 
Meillä mies ei pitänyt varpajaisia esikoisen kanssa. Ei me siitä silloin ees puhuttu ja syy voi olla se, että esikoinen oli äärimmäisen koliikkinen jo laitoksella. Meillä oli perhehuone ja ainoa aika kun sain nukkua oli se kun mies kärräsi vauvaa siinä kopassa pitkin käytäviä. Hän käytännössä huus koko muun ajan. Ois ollut aika epäreilua siinä ilmoittaa, että lähtee juhlimaan kun itse olin 4vrk sisällä nukkunut alle 8 tuntia. Olin ihan kuollut ja jatkuvasti huutava vauva vieressä. Yksi kätilö tuli itseasiassa illalla sanomaan, että hän voi ottaa vauvan ja antaa luovutettua maitoa, jotta saadaan molemmat nukkua. Yleensähän tällaista ei tuu perhehuoneessa oleville. Se olikin ainut 3+ tunnin pätkä kun sain nukkua :D

Ja siis kyllä mies saa mun puolesta muuten mennä varpajaisiin jos seuraava ei oo ihan niin HC
 
Takaisin
Top