Täällä esikoistaan odottava mamma on höyrähtänyt aivan täysin tähän Isyyspakkaukseen!
Ajatus isyyspakkauksesta lähti liikkeelle varmaan jo saman tien, kun ensimmäinen ultra oli takana ja uskalsi todeta oikeasti odottavansa pienokaista!
Ja nyt pakkaus on ehkä lähtenyt vähän lapasesta ja tavaraa on tullut kerrytettyä jos jonkinmoista, ja vielä pitää hankkia joitain must-juttuja!
Tällä hetkellä pakkaus sisältää mm. tulevalle isille korvatulpat, batteryä, olutta, suklaata, salmiakkeja, käsivoidetta.. Hankintalistalla vielä mm. skumppaa, viskiä/konjakkia, sikareita, kahvia ja muki... Pienokaiselle on tullut hommattua pakettiin - isiä ajatellen mm. kylpylelu, tutti ja tuttinauha, tuttipulloja ja äidinmaidonkorviketta, ensilusikka ja pilttiä, harsoja, vaippoja, peppupyyhkeitä, pyykkipoika ja kumihanskat, yöpuku, kotiinlähtövaatteet, lelu... Pienokaiselle hankintalistalla vielä ainakin peltorit!
Paketista löytyy myös valtavan kokoinen herkkuluu meidän koiralle, ajatuksena hemmotella koiruuttakin, kun pienokainen aikanaan muuttaa kotiin!
Olen tehnyt näistä hankinnoista A4-kokoisen listan, joihin olen sitten perustellut, miksi olen mitäkin hankkinut. ..Pienokaiselle on kyllä tullut hommattua pakettiin muutakin vaatetta, joita olen bongaillut ja ajatellut tekstin/kuvan sopivan isin ja pienokaisen yhteiseen "juttuun". Ajatuksissa olisi antaa Isyyspakkaus vasta isänpäivänä, mutta saa nähdä maltanko odottaa sinne asti!! :)