Isyyspakkaus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tydi91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jenskis miulla on ollu neuvolakortit apuna vaatteiden koon määrittäjänä. Toki lapset on kaikki yksilöllisiä. Minä ja mies ollaan molemmat oltu lapsena pitkiä, poika kasvoi aika samaa tahtia (vähän pidempi) kun isänsä samassa iässä niin nytkin olen tulevaisuuden vaatehankintoja varten arvaillu pituutta miehen neuvolakortista. Eli nyt oletan tytön kasvavan samaa tahtia kun ite olen aikoinaan kasvanu ni on jo vaatteita ensi kesään asti hankittu, toivottavasti on sopivan kokosia :grin

Isyyspakkaukseen hankkisisin varmaan jotain pienempää kokoa, 56-62cm niin ois varmuudella talven/kevään kokoa.
 
Täällä esikoistaan odottava mamma on höyrähtänyt aivan täysin tähän Isyyspakkaukseen! :happy: Ajatus isyyspakkauksesta lähti liikkeelle varmaan jo saman tien, kun ensimmäinen ultra oli takana ja uskalsi todeta oikeasti odottavansa pienokaista! :happy: Ja nyt pakkaus on ehkä lähtenyt vähän lapasesta ja tavaraa on tullut kerrytettyä jos jonkinmoista, ja vielä pitää hankkia joitain must-juttuja! :happy:
Tällä hetkellä pakkaus sisältää mm. tulevalle isille korvatulpat, batteryä, olutta, suklaata, salmiakkeja, käsivoidetta.. Hankintalistalla vielä mm. skumppaa, viskiä/konjakkia, sikareita, kahvia ja muki... Pienokaiselle on tullut hommattua pakettiin - isiä ajatellen mm. kylpylelu, tutti ja tuttinauha, tuttipulloja ja äidinmaidonkorviketta, ensilusikka ja pilttiä, harsoja, vaippoja, peppupyyhkeitä, pyykkipoika ja kumihanskat, yöpuku, kotiinlähtövaatteet, lelu... Pienokaiselle hankintalistalla vielä ainakin peltorit! :headphone: Paketista löytyy myös valtavan kokoinen herkkuluu meidän koiralle, ajatuksena hemmotella koiruuttakin, kun pienokainen aikanaan muuttaa kotiin! :Heartred Olen tehnyt näistä hankinnoista A4-kokoisen listan, joihin olen sitten perustellut, miksi olen mitäkin hankkinut. ..Pienokaiselle on kyllä tullut hommattua pakettiin muutakin vaatetta, joita olen bongaillut ja ajatellut tekstin/kuvan sopivan isin ja pienokaisen yhteiseen "juttuun". Ajatuksissa olisi antaa Isyyspakkaus vasta isänpäivänä, mutta saa nähdä maltanko odottaa sinne asti!! :)
 
Nyt on mullakin ekat kamat hankittuna isyyspakkaukseen, vielä pitää ostaa joku isi-huppari, leffaliput ja jotain herkkuja..

Eli tähän mennessä pakettiin kuuluu body, teemuki (en voinut vastustaa kiusausta, kun näin ton pohjan tekstin..) ja viltti, jota voi käyttää vauvan alla lattialla makoillessa tai sitten käpertyä vauvan kanssa sohvan nurkkaan viltin alle.

(Löysin myös tosi kivan t-paidan, mutta se käy vaan, jos tulokas osoittautuu oikeasti tytöksi - eli taidan ostaa sen sit vasta lähempänä marraskuuta ja pakata sen sairaalakassiin mukaan ja antaa vaan siinä tapauksessa, että Munanen on tyttö. Ei ollut nimittäin mitenkään hirveän hintainen, joten maailma ei kaadu siihen, jos se ei käyttöön tulekkaan.)

IMG_20160822_145859-800x800.jpg
 
9a36522992bcc8f2c97dfe5509325244


Annoin isyyspakkaukseni perjantaina, tuleva isi oli oikein liikuttunut. :)
 
Isännällä on lauantaina syntymäpäivä ja ajattelin, että jos minä silloin antaisin sille lahjaksi ite tekemän isyyspakkauksen. :Heartred
Vähän vielä puuttuu...mm Pappa betalar-säästöpossu, sisuaski, paketti kahvia ja isännän lempparikahviherkkuja -> Lidlin kinkku-juusto-croissantteja ja tietenkin mansikkainen kermakakku, minkä teen sitten itse. :happy:
Ja saa kyllä luvan olla tyytyväinen... :p
 

Liitteet

  • img20161011_183630.png
    img20161011_183630.png
    773.2 KB · Katsottu: 39
Muokattu viimeksi:
Mä suunnittelin antavani tällä viikolla pakkauksen, kunhan saan sen vaan sullottua johonkin laatikkoon.. ajattelin, että jätän sen keittiönpöydälle, mistä sit löytää sen aamuyöstä töistä tullessaan.

Laitan vielä valmiista setistä kuvaa, huomenna olis tarkoitus käydä haalimassa loput tavarat kasaan.
 
Takaisin
Top