Isyyspakkaus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tydi91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kelailin, et vois tehdä odotusajan kuvakirjan. Se olis varmasti tosi kiva muisto ja myös lapsen(kasvaessa isommaksi) olis kiva katsella siitä, mitä äidin ja isän elämään on kuulunut ennen hänen syntymää :)
 
Mä kelailin, et vois tehdä odotusajan kuvakirjan. Se olis varmasti tosi kiva muisto ja myös lapsen(kasvaessa isommaksi) olis kiva katsella siitä, mitä äidin ja isän elämään on kuulunut ennen hänen syntymää :)

minkälaisia kuvia siihen aiot laittaa? :)
 
Mä oon näköjään kans alkanut kerätä miehelle jonkinsorttista isyyspakkausta.
Nyt siellä on:
-puinen leikkijuna
-nokkamuki kuviolla x
-lasten kirja missä päähahmolla on sama etunimi kuin mun miehellä
-korvatulpat (oikeesti meillä on niitä joku kumma säästöpakkaus (miehen ostama, eikä me edes juuri koskaan käytetä niitä, nappiostos siis :grin) joten otin siitä osan ja laitoin kivaan rasiaan)
-ruokalappu kuviolla x
-kaksi samanlaista paitaa, koot 56 ja 70jotain, kuviolla x

Puuttuvia:
-pop:in pingviinineulehaalari (loppuunmyyty, nettikirppiksiltä oon koittanut bongailla, jos joku löytää niin pliis vinkatkaa, koolla ei merkitystä kunhan hyväkuntoinen)
-vauva: omistajan opas-kirja

Jotain muutakin varmaan tulee ideoitua, onhan tässä vielä aikaa... ainakin minipullo jotain väkevää ja sit salmiakkia, joku vauvanhoitovälinekin ois kiva (en vaan vielä tiedä mikä ja mitä sitten myös tarvittaisiin), uimahallin sarjakorttiakin mietin (todistetusti mun mies tulee uimahallireissuilta aina niin rentoutuneena ja tyytyväisenä takaisin että sitä vois tarvita myös vauva-arjesta irtaantumiseen pienemmällä mittakaavalla (kukahan mulle keksis vastaavaa...)).
 
Tydi91.. Oon kova likka kuvailemaan kaikkea, koska kirjoitan blogia, joten eri tilanteissa otettuja kuvia aion käyttää. Esimerkiksi eka neuvolakäynti, talon ostaminen, naimisiin meno, meen reissuja täsä raskausaikana ja arkea muutenkin, eli kaikkea :))
 
Itsekkin alkanut kerätä tulevalle isälle jonkinlaista pakkausta. Tällä hetkellä hankittuna
- miehelle t-paidat teksteillä "superheroes without capes are called dad" ja " keep calm and hakuna matata"
-Pienelle yöhaalari tekstillä "don’t mess with my daddy"
-body ja myssy tekstillä "I ♡ DAD"
-vauvan sukkia
-harsoja
-tuttipullo

Vielä hankkimatta
-korviketta
-tutti
-puhdistuspyyhkeitä
-sinkkivoide
-kasvo-/perusvoide
-lempi suklaa
-energia juoma
-kahvimuki
Ja joku kortti (jos ei löydy mieluista niin askartelen itse)
 
Minä pistin eilen tilaukseen isyyspakkausta varten tavaraa ja pyysin miehen viemään minut kauppaan ja käskin hänen mennä ajelemaan siksi aikaa, että saan yllätykseen tavarat kaupasta ostettua. :grin Vielä puuttuisi muutama tavara listasta ja jostain täytyisi jokin paketti saada mihin saan kaikki tarvikkeet mahtumaan. :happy: Esikoinen kerta tulossa (enkä tiedä jääkö ainoaksi lapseksi), niin minusta kiva yllättää mies jotenkin vauvaan liittyen. :Heartred Milloin ajattelitte pakkauksen antaa miehillenne? :happy:

Tässä vielä lista kaikesta, mitä meinaan pakkaukseen laittaa!

  • Hierontaöljyä (minua ja isiä ajatellen)
  • T-paita tekstillä isille
  • Vauvalle body
  • Puhdistuspyyhkeitä
  • Bepanthenia
  • Harsoja
  • Vaippoja
  • Ensitutteja
  • Kumihanskat
  • Vauvan kylpysaippua ja -öljy
  • Energiajuomaa
  • Suklaata
  • Kylpyleluja
  • Äidinmaidonkorviketta
  • Kahvipaketti
  • Vauvan kampa ja harja
  • Vauvan purulelu
  • Särkylääkkeitä sekä isille, että vauvalle
  • Tuttipullo
  • Muumi laastareita
  • 2 paria korvatulppia
  • Pyykkipoika
  • Solia pari pulloa
  • Vauva: Omistajan opas kirja
  • Kondomeja
  • Deodorantti
  • Talkki
  • Kortti

Rv 20+1
 
Minä pistin eilen tilaukseen isyyspakkausta varten tavaraa ja pyysin miehen viemään minut kauppaan ja käskin hänen mennä ajelemaan siksi aikaa, että saan yllätykseen tavarat kaupasta ostettua. :grin Vielä puuttuisi muutama tavara listasta ja jostain täytyisi jokin paketti saada mihin saan kaikki tarvikkeet mahtumaan. :happy: Esikoinen kerta tulossa (enkä tiedä jääkö ainoaksi lapseksi), niin minusta kiva yllättää mies jotenkin vauvaan liittyen. :Heartred Milloin ajattelitte pakkauksen antaa miehillenne? :happy:

Tässä vielä lista kaikesta, mitä meinaan pakkaukseen laittaa!

  • Hierontaöljyä (minua ja isiä ajatellen)
  • T-paita tekstillä isille
  • Vauvalle body
  • Puhdistuspyyhkeitä
  • Bepanthenia
  • Harsoja
  • Vaippoja
  • Ensitutteja
  • Kumihanskat
  • Vauvan kylpysaippua ja -öljy
  • Energiajuomaa
  • Suklaata
  • Kylpyleluja
  • Äidinmaidonkorviketta
  • Kahvipaketti
  • Vauvan kampa ja harja
  • Vauvan purulelu
  • Särkylääkkeitä sekä isille, että vauvalle
  • Tuttipullo
  • Muumi laastareita
  • 2 paria korvatulppia
  • Pyykkipoika
  • Solia pari pulloa
  • Vauva: Omistajan opas kirja
  • Kondomeja
  • Deodorantti
  • Talkki
  • Kortti

Rv 20+1
 
Murmele, annoin isyyspakkauksen miehelle synttärilahjaksi. Se oli aika suppea, mutta mies tykkäsi kyllä. En tarkkaan enää muista, mutta ainakin oli vauvalle potkupuku, isälle korvatulpat ja sisua, vauvakirja, energiajuoma ja isälle legoja.
 
Tässä kun oon vatuloinut asiaa jonkun aikaa, niin taidampa mäkin kyhätä jonkun pakkauksen isännälle.

Vois pitää sisällään vaikka t-paidan tai hupparin ja samalla kuvalla/tekstillä myös bodyn vauvalle (yks kiva olis "the snuggle is real" tms.), leffaliput (pääsee tuulettumaan välillä), jalkarasvaa, jotkut kivat teemaan sopivat tuttipullo ja tutti sekä jotain muuta.. jonkun aiheeseen liittyvän hauskan kirjan, kun löytäisi vielä lisäksi.

Paras hetkihän paketin antoon olisi luonnollisesti synnytyksen jälkeen, mutta ihan kuin muka malttaisin odottaa sinne asti.
 
Mahtavia listoja teillä on kivoja tuotteita, mäkin vähän innostun!
Toi onkin hyvä idea, että synttärilahjaksi! Ainakin voisi yrittää pinnistellä yhtenä kappaleena sinne asti (27.10.) ;) Eihän näistä koskaan tiiä. Mulla on jotenkin semmoinen tunne, että tyttö syntyy pikkuisen ennakkoon.
Katjusha rv. 22+4
 
Itse kävin ostamassa Tokmannilta muuttolaatikon ja päällystin sen lahjapaperilla! :hilarious: Vielä puuttuu tavaroita paketista!

Rv 20+4
 

Liitteet

  • IMG_20160718_214042.jpg
    IMG_20160718_214042.jpg
    58.7 KB · Katsottu: 42
  • IMG_20160718_214147.jpg
    IMG_20160718_214147.jpg
    159.2 KB · Katsottu: 44
  • IMG_20160718_214517.jpg
    IMG_20160718_214517.jpg
    168.9 KB · Katsottu: 43
  • IMG_20160718_214747.jpg
    IMG_20160718_214747.jpg
    153.7 KB · Katsottu: 45
Katjusha anteeksi, olin näköjään laittanut vahingossa sun viestiin en ole samaa mieltä arvostelun. Puhelimella näitä sattuu välillä :facepalm:
 
Haha, Voikukka9, saapihan sitä olla eri mieltä :) Täällä me ollaan usein hyvin liikuttavan yksimielisiä :)
Sormet syyhyää jo näihin hankintoihin! Asiasta kukkaruukkuun, tarvitsin isompia mustia rintsikoita - ja tämä isotissinen aika kun on loppujen lopuksi niin lyhyt, niin valitsin malliksi imetysliivin. Toiveikkaana, että olisi tälle koolle käyttöä edes sen verran ensi vuoden puolelle!
Katjusha rv. 22+5
 
Joko olette isyyspakkaukset antaneet? :) Mä vasta keräilen kamaa ja tähän mennessä hankittuna:

- Body (tekstillä "I drink milk and I know things", Game of Thronesista muunnettuna toi teksti, seurataan sarjaa ja mies takuulla tietää mistä toi teksti tulee selittämättäkin). :grin

- Tutti (tekstillä "Äänenvaimennin")

- Ruokalappu (tekstillä "Tähtää ylemmäs isi")

- Kirja: Vauva, omistajan opas


Hankkimatta:


- Vehnäolut

- Korvatulpat (tosin niitä taitaa olla meillä varastossa).

-
Kylpyankka (joku hauskan näköinen).

- Leffaliput

-
Suklaata

- Energiajuomaa

Tää hankkimatta- lista vielä elää, ei ole pakko hankkia siitä kaikkia ja toisaalta voi hankkia jotain muuta. Yritän nyt kuitenkin malttaa pitää jonkun tolkun hommassa. Miestä ei ole tarkoitus lahjoa yltäkylläisesti ja kun eipä siinä äitiyspakkauksessakaan itse äidille ole mitään ns. kivaa, vaikka toki äidit noin ylipäätään ovat siitä enempi innoissaan ja tuntuu et ne tavarat siinä ois äidille, vaikka ne onkin lähinnä vauvalle. :grin
 
Tää on kyllä tosi kiva idea, täytyy itekin alkaa muuttorumban jälkeen tämmöstä puuhaamaan, viimestään lokakuussa ehtii kasata sitten :) minkäkokoisia vaatteita ostatte noihin pakkauksiin? Miulla kun ei ensisynnyttäjänä ole oikein ajatusta siitä, että minkä aikaa mikäkin koko vauvalle menee...
 
Olen antanut ja mies tykkäsi kyllä! Pelkäsin jostain syystä, ettei tykkäisi. :grin Kysyikin, että miksi luulin, ettei hän tykkäisi! :)

Rv 24+5
 
Mä annoin kanssa viikonloppuna oman pakkaukseni, malttamaton kun oon! Mies meni ihan hämilleen että ihanko tosi kaikki on hänelle ja hän saa ihan koko paketin. Ei osannu yhtään odottaa mitään tommosta ja oli tosi otettu :happy: etukäteen pelkäsin että reaktio olis sellanen perinteinen "mjaah, kiitos nyt sit vaan.." mut mitä vielä! Kyllä todellaki kannatti nähä vähä vaivaa pakkauksen eteen ja laittaa jonkun verran rahaakin peliin :)
 
Takaisin
Top