Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tydi91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tydi91

Satasella mukana keskusteluissa
Heii, oon ajoissa liikkeellä :D

Haluan tehdä miehelle isyyspakkauksen ja antaa sitten kun mulle pakkaus tulee.

Laitellaan tähän ketjuun kuvia, ideoita yms. isyyspakkausta varten :)

Meinasin kirjoittaa mahdollisimman oikean näköisen kirjeen Kelalta ainakin.

Millasia isyyspakkauksia te ootte tehneet?

Laitoin isyyspakkaukseen;
Isin pelikaveri bodyn, isin kulta tutin, vauvanpipon missä luki "mini xx" (xx kohdalla sukunimi). Ja sit tietysti lempi suklaata, energiajuoman, korvatulpat ja auton ikkunaan kiinnitettävän 'baby on board' pehmon :grin

Siinä suurin osa mitä näin äkkiseltään muistin.. :hilarious:

Oon jo suunnitellut isyyspakkausta myöskin!
Ajattelin ainakin laittaa siihen pari kirjaa (Mistä isi tykkää ja mitä vauvaa tahtoo)
Korvatulpat
Energiajuomaa
Pari kietaisubodyä
Harsoja
Isin pelikaveri -tutin.

Mut kyl siltikin vielä jotain haluaisin lisää... Ajattelin että tekisin esimerkiksi sellaisia itsetehtyjä "Vapaudu Vastuusta" -kortteja. :D

Mä tein viime vuonna miehelle isyyspakkauksen. Laitoin:

* Super Isä t-paidan
* Pari olutta ja joku pieni viinapullo
* Energiajuomaa mukaan synnärille
* Salmiakkia ja sipsejä
* Pari vauvan bodyä
* Korvatulpat
* Kasvorasva
* Lahjakortti pitseriaan
* Harsoja
* Isin kulta ja äänenvaimennin tutit
* Pari vaippaa vauvalle

Nuo nyt äkkiseltään muistu mieleen :)

Mä tein viime vuonna miehelle isyyspakkauksen. Laitoin:

* Super Isä t-paidan
* Pari olutta ja joku pieni viinapullo
* Energiajuomaa mukaan synnärille
* Salmiakkia ja sipsejä
* Pari vauvan bodyä
* Korvatulpat
* Kasvorasva
* Lahjakortti pitseriaan
* Harsoja
* Isin kulta ja äänenvaimennin tutit
* Pari vaippaa vauvalle

Nuo nyt äkkiseltään muistu mieleen :)

Kiitos hyvistä vinkeistä :)

Ootteko kirjoittaneet selityksiä pakkauksessa oleville tavaroille tai sitten "Kela-kirjettä" isälle? :)

Tää!
View attachment 32646

Sopii varmasti koneinssille :D

Tuo kirja on ihan Super! :) meiltä löytyy tuo ja sitten taapero omistajan opas. Ostin vauva kirjan esikoisen isällä aikaan, hän ei siitä ollut kiinnostunut, niinkun ei mistään muustakaan :D löysin sitten kirpparilta taapero kirjan myöhemmin.

Nyt mietin että voinko antaa samaa kirjaa isyyspakkauksessa, vai kehoittaisinko muuten vaan tulevaa isää lukemaan kirjat, koska kotoa löytyy myös taapero.

Tossa vauva-kirjassa on tosi paljon hyvää tietoa kirjoitettuna just niin yksinkertasesti että miehet pystyy lukemaan :D

Mun mies selaili tuota kirjaa kavereiden luona pari päivää ennen plussausta (tosin siinä vaiheessa jo tiedettiin) ja oli niin mielenkiintoinen opus että hyvä että malttoi edes välillä osallistua meidän muiden keskusteluun :grin

tein esikoisesta mut nyt jätän varmaanki tekemättä :) meillä oli jtn "hieromakortti 15min" "vapaudu vaipanvaihdosta" toi kirja mikä tos edellä oli, energia juoma, muovihanskat, pyykkipoika, joku suklaa patukka, vauvan sukkia, muumikuppi, harsoja, vaippoja, tutti, sinkkivoide, huuhteluaine, käsivoide, puhdistuspyyhkeet, korviketta, pari sosetta. Keräsin vaa kaikkee krääsää mitä mielee tuli ja listaa kirjotin aina jotai nasevaa siitä tavarasta :D aika sekava oli kyl tää

Tuun tänne häirii, kun tuo joulukuu on vielä niin hiljainen :shy: Itse tein esikoisen aikaan isyyspakkauksen. Musta idea oli aivan loistava ja sulonen. Annoinkin pari kuukautta ennen laskettua aikaa sen miehelle.

- Tutti ("äänen vaimennin" post it- lapulla)
- Body, kivalla tekstillä
- "Pappa betalar" säästöpossun
- Namipussi
- Kalja
- Isälle kalsarit, jotta kaljan juonti onnistuu :D
- muumipappa kortti jossa ihana papan sanonta tulevaisuudelle

Musta idea oli kiva, mutta se reaktio, kun mies sen sai niin oli jotai muuta mitä odotin. Tyyliin "Joo.. kiva." :grin Seuraavalla kerralla saa olla ilman pakkausta! :shifty::grin

Toi vauva-kirja olis meidän isännälle varmasti hyvä ja tarpeellinen, mutku hää ei oo sitten yhtään lukumiehiä, ni lukematta jäis. :banghead:

Toi vauva-kirja olis meidän isännälle varmasti hyvä ja tarpeellinen, mutku hää ei oo sitten yhtään lukumiehiä, ni lukematta jäis. :banghead:

Siinä kirjassa ei ole paljoa tekstiä; jaksaa siis lukea sellainenkin joka ei ole lukuihmisiä. Enemmän sellainen selailtava kuin luettava :) Saatiin itse aikoinaan miehen siskolta se kun odotettiin esikoista.

Tuun tänne häirii, kun tuo joulukuu on vielä niin hiljainen :shy: Itse tein esikoisen aikaan isyyspakkauksen. Musta idea oli aivan loistava ja sulonen. Annoinkin pari kuukautta ennen laskettua aikaa sen miehelle.

- Tutti ("äänen vaimennin" post it- lapulla)
- Body, kivalla tekstillä
- "Pappa betalar" säästöpossun
- Namipussi
- Kalja
- Isälle kalsarit, jotta kaljan juonti onnistuu :D
- muumipappa kortti jossa ihana papan sanonta tulevaisuudelle

Musta idea oli kiva, mutta se reaktio, kun mies sen sai niin oli jotai muuta mitä odotin. Tyyliin "Joo.. kiva." :grin Seuraavalla kerralla saa olla ilman pakkausta! :shifty::grin

haha pilvilinna jotenki tuttua tuo reaktio :D tulee olo että ei miestä vois vähempää kiinnostaa :D mut miehet on vaa semmosia,ok en yleistä, mutta suurin osa :D

Mie tein esikoista odottaessa miehelle isyyspakkauksen, taisin antaa sen isänpäivänä. Edellä mainittujen lisäks siinä oli ainakii miehen suosikkijoukkueen logolla paita isälle ja body pojalle, sisu aski ja joku toinen vauvakirja samaan tyylin kun tuo omistajan opas (joka paikassa oli loppu sillon tuo omistajan opas, vissii painos oli vaihtumassa). Miehen reaktio pakkaukseen oli "aha", tai jotai sinne päin, eli nyt en pakkausta tee.

Takaisin