Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sen takia en viitti alkaa vielä väsään, kun en malttais odottaa isänpäivään asti vaan antaisin sen heti :grin

Airam toi koottava lelu oli hyvä idea! Jos löytyis joku rakennuspaketti tai sit vaan legoja :)

Tigerissä näin jonku auton, joka oli koottava ja itse maalattava. En tiedä olisko ollenkaan kestävä/hyvä...

No niin, innostuin sitten minäkin :joyful: Selaillut tässä muutaman päivän nettikauppoja ja lähes kaiken saanut tilattua.. Isyyspakkaukseen tulee siis:

- kaasunaamari ja ydinsuojapuku varustelekasta vaipanvaihtoa ajatellen :D
- unimaski ja korvatulpat
- super isi -paita
- I love dad -tumput, pipo ja sukat
- lakupiippuja (oon aivan hurjan ylpee kun ketjupolttajamies lopettanut polttamisen!)
- 2 söpöä tuttipullo ja korvike varalle jos sattuu tarvitsemaan
- värikkäitä harsoja
- suklaata
- natsikortti varustelekasta, meidän oma vitsi kun minä oon meidän perheen diktaattori ja natsikortillahan pääsee aina väittelystä eroon, vaikkakin häviten :D
- termosmuki
- laudeliina tekstillä isin persalusta
- turmion kätilöt -body
- Vauva omistajan opas -kirja
- älykuutioita ajanvietteeksi
- sinkkivoidetta
- jtn erikoiskahvia
- kahvimuki isä/isi -tekstillä, jos semmosen jostain edullisesti löydän
- kortsuja ja liukkaria, äitiyspakkauksessahan kortsuja ainakin on, liukkari taidettu jättää pois
- joku kestovaippa/-vaippoja

Itekseni hykertelen kun ainakin omasta mielestä semmosia ideoita, joista mies varmasti tykkää! Ei malttas odottaa, että millon kaikki tavarat saapuneet ja pääsee antamaan paketin :) Joku laatikko pitäs käydä kattelemassa ja ehkä jos jtn pientä vielä löytyy, niin just ja just raaskii ostaa.

Mulla alkaa olla jo kaikenlaista. Ainut mitä mietin, että pitäiskö joku ihan pieni body olla, jotta sais heti käyttöön (tähän mennessä vaatteet 68, 68, 74 ja 80). Pitää tuumata.
Tämän päivän Kela-kirjeen avasin siististi veitsellä sivusaumasta, jotta voin laittaa Kela-kirjeen asiasta :)

Mies on onneksi viikonlopun reissussa, niin saan vimpat jutut ommella ja laatikon koota!

Mun tekemä isyyspakkaus on valmis! Tässä kuvassa ei oo ihan kaikki, puuttuu body ja t-paita, mutta niistä kuva erikseen. Oon tosi tyytyväinen! Onneksi mies tulee tänään illalla kotiin ja saan antaa tämän sille :)isyyspakkaus.JPG

Missäs vaiheessa muilla? Joko ootte antaneet isyyspakkauksen?

Angeliqa80, jos en oo vielä muistanut kehua, niin sulla oli tosi kivoja juttuja tuolla isyyspakkauksessa! Taisin muutaman ideankin napata ;)

Mulla on siinä vaiheessa, et odottelen matkahuollon/postin kautta tulevia paketteja. Suurin osa on jo matkalla, et alkuviikosta varmaan tulevat toivottavasti :) Äitiyspakkauksesta tuli päätös, että kahdessa viikossa pitäs olla noudettavissa postista, että jos sattuis niinkin hyvin, et sais isyyspakkauksen annetuksi samaan aikkaan kun äitiyspakkaus tulee.

Mä sain äitiyspakkauksen torstaina, mutta kun isyyspakkaus ei ollut valmis, niin katsottiin äp yhdessä ja annan nyt sitten tänäiltana isyyspakkauksen.

Hilla2, meinasin jo kysyä että mistä noin hienon jalkapallobodyn löysit, mutta ootkin tosi taitava tekemään itse! Mun mies on myös jalkapallofani ja oon yrittänyt metsästää jalkapallobodya, mutta ei tunnu mistään löytyvän. :/

Hilla tosi upee paketti!!!! :)
Itte täällä vaan roikun ja kurkin teiltä vinkkejä, ku tarkotus ois vasta isänpäivänä antaa miehelle isyyspakkaus ni ehin hyvin ens viikonloppuna/koulun syyslomalla suunnitella ja tilailla kaikkea ;)
Aikaahan mulla laskettuunaikaan on nimittäi vielä vaikka kuinka :'D

Voi miten ihana Hilla!! Ja noi itsetehdyt jutut on aivan mahtavia :)
Mulla lähtee ens viikolla vielä viimeiset tilaukset, niin jos saisi parin viikon sisään annettua tuon pakkauksen :)

Ihana paketti, Hilla! Tekis itsekin mieli surauttaa body... Millaista kaavaa käytit?

Mulla vielä tilaamatta suuri osa, mutta piakkoin senkin teen. Mulla kanssa hetki vielä aikaa, kun kela-neuvola vasta puolentoista viikon päästä ja sit siitä menee vielä ennen ku mun äp tulee. Äitiyspakkauksen kanssa ajattelin antaa. Mietin tuota isänpäivääkin, mutta sitten rupes jänskättämään, että jos tämä tyyppi syntyisikin etuajassa, nin sitten se jäisi. Isänpäivänä täytyy keksiä jotain muuta kivaa.

Mä voisin väsätä jonkun pienen paketin isänpäiväksi, mutta aloitan kokoamisen vasta lokakuun lopussa. Kaverit on järkkämässä mulle vauvakutsuja lokakuussa ja jos sieltä tulee lahjoja (mikä vähän pelottaa ku on jo jonkun verran kertyny noita vaatteita) niin ei tuu sit ostettu/hankittuu isyyspakkaukseen samantyylistä tavaraa

Air4m, jalkapallobodyn kaava on Ottobren Kisuliini ja tuon Isin kulta-bodyn kaava muokattu Ottobren Bert-kaavasta. Kummassakaan kaavassa ei oo alunperin nepparilistaa, vaan oon lisänny sen itte.

Takaisin