Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Air4M

Sanavalmis juttuseppä
Joulukuunmammat 2015
Joulukuun mammat 2017
Elokuiset 2021
Meinaako joku muukin tehdä jonkinmoisen "isyyspakkauksen" miehelleen? Vähän ajattelin jotain pientä suunnitella... Tällä hetkellä mulla on pakettiin hommattuna vain supermiesbody vauvalle. Ajattelin laittaa boxiin myös jonkun hauskan tutin ja ruokalapun, ehkä jonkin itse neulotun supermies pipon tai sukat vaaville, miehelle jonkin personoidun yöpaidan tms. ja lisäksi jotain miehen herkkuja... Ja sit jotain hassuja vapautus vaipanvaihdosta kortteja ym. Mitäs ideoita teillä on?

Minä jo tuohon aiempaan yhteen ketjuun laitoinkin, kuinka itse olen tehnyt ja antanut jo miehelle isyyspakkauksen, tarkoitus oli juuri,että hän saa sen suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin äitiyspakkaus tuli.
Isälle siellä oli esimerkiksi t-paita jossa lukee isi (supermieslogo) ja sitten toinen paita jossa lukee Faija.
Vauvalle löysin 2 bodya joissa toisessa lukee : mun isä on vahvempi kuin sun isä ja toisessa Isin kultamuru. Myös esimerkiksi muki jossa lukee isi ja sitten kahvia, ja herkkuja ja "suojavarusteita" , sekä vaippoja ja puhdistusvälineitä ja vauvalle oma peppupyyhe....
energiajuomaa ja sisuja, sellasia "hauskoja" lappuja mukana.
Meillä mies oli oikein innoissaan ja tykkäsi... Sinne toiseen ketjuun laitoinkin tuon linkin, josta löytyy noiden tavaroiden kuvat ja muistaakseni myös paikat mistä ne on tilattu...

Laitan nyt vaan tuon linkin jos haluaa kurkata ne kuvat sieltä...
http://angeliqueheart.blogspot.fi/

Missä ketjussa näistä on ollu puhetta? Kivoja juttuja sä olit keksinyt! Hauska tuo hiukkassuojain :D Ite kans pohdin korvatulppia ja pyykkipoikaa laittavani.

Mä aattelin kanssa,en nyt varsinaista isyyspakkausta, mutta tulevana isänpäivänä varmasti antaa jonkun pienen lahjan. Ei vielä tiedossa mitä, mutta täältä saa kätevästi ideoita napattua :) Just joku tommoinen isää ylistävä body tms. vaate vauvalle olisi varmasti ainakin aika kiva! :grin

Mulla on myös tekeillä isyyspakkaus! Oon löytänyt siihen jo vähän kaikenlaista kun kesällä aloin jo haalii tavaraa :) Tänään yritin kovasti etsiä laatikkoa Ikeasta mut ei löytynyt mieleistä :( Pitää laitella kuvia tänne kun boksi on valmis. Mutta siis bodyja hauskoilla teksteillä löytyy, tutteja mussukat.fi sivuilta, tuttinauha isin prinsessa tekstillä, vauvan käyttöopas-kirja, i love dad-sukat, korvatulppia, kylpypyyhe yms. Kaikkea pientä viel hommattava ja väsättävä mut vielä ehtii hyvin :)

Netissä näin, että joku oli palannu koko komeuden kylpyammeeseen. Se meiltä vielä puuttuisi, mutta toisaalta haluaisin sen olevan nimenomaan laatikko... Yöllä tuli vielä lisää ideoita: pieni konjakkipullo, pyykkipojan ja vapautuskorttien kylkeen kestovaippa ja peppupyyhkeitä, joku lasten kanssa pelattava lautapeli ja vauvan kirja.

Mä oon kans nähnyt noita et on pakattu kylpyammeeseen ja eka mietin myös sitä kun sekin tarvitaan, mut kuitenkin päädyin mieluummin siihen et kyllä joku ihan laatikko olis kiva :)
Mä kyllä niin tykkään suunnitella tätä ja mieheltä salaa niin on semmonen salamyhkäinen olo :D Odotan kyllä kovasti kun pääsee tän antaa!

Missä ketjussa näistä on ollu puhetta? Kivoja juttuja sä olit keksinyt! Hauska tuo hiukkassuojain :D Ite kans pohdin korvatulppia ja pyykkipoikaa laittavani.

Tuossa vauvat ja isät vai mikä sen nimi nyt oli-ketjussa oli sillee ohimennen puhetta :D Muisti pätkii.vaikka just kurkkasin sen nimen...

Minä tein miehelle isyyspakkauksen esikoisen aikana ja oli tosi kiva yllätys miehestä :) pitää myöhemmin kaivella koneelta kuva ja laittaa mitä siinä oli!

Huutelenpa tännekin tuolta tammikuisten puolelta: into-kustannuksen verkkokaupassa on Nyt v***u nukkumaan -kirja alessa 6,90€. Se on siis sellainen unirunokirja, jossa jokaisen pätkän kolme ensimmäistä säettä on tarkoitus lukea ääneen, ja viimeinen on vanhemman hermojenpurkua varten tyylillä "nuku siis v***u jo". Lähti ainakin meillä tilaukseen :D

Ei sopisi meidän huumorille, kun ei olla kovin kiroilevia tyyppejä kumpikaan... V***u-sanaa en ole eläissäni sanonut muuten kuin jotain kuulemaani teiniä matkiessa tai kiroilusta ja kirosanoista keskusteltaessa. Miehellekin äyskäisin, kun se kerran viikonlopun mökkireissun jälkeen sen suustaan jossain kohtaa livautti. Pahin kirosana mikä suusta pääsee on paska tai perkele ja sekin vaan sillon ku potkasen varpaani pöydänjalkaan tms. Yleensä suusta pääsee sillonki lähinnä keksittyjä ketun kakkaroita tai muita höpöhöpösanoja.

Mutta tänään löytyi kaupungilta miehelle boxiin nopanhettopeli synnärille, itse tehtävä palapeli (jonka mies saa tehdä vauvalle, kun osaa piirtää), kutsukello hätätilanteiden varalle ja äänikirja yhteisiin lukuhetkiin tulevan tyypin kanssa.

Kuulostaa kivoilta :) Multa unohtu kokonaan (jälkeenpäin tuli mieleen) pakkauksesta kirja jota vois lukee.. Mut eipä tuo mies oo oikeen noita lukuihmisiä, ni annetaan armon käydä oikeudesta :D Mä voin sitte lukee jotain kummallekin ja katsoo kumpi nukahtaa eka :D

Tosi kiva idea! Pitänee varmaan itsekin pikaiseen kyhätä jonkinmoinen isyyspakkaus kun miehellä alkaa ensi kuun alussa 18pv isyysloma :)

Huutelenpa tännekin tuolta tammikuisten puolelta: into-kustannuksen verkkokaupassa on Nyt v***u nukkumaan -kirja alessa 6,90€. Se on siis sellainen unirunokirja, jossa jokaisen pätkän kolme ensimmäistä säettä on tarkoitus lukea ääneen, ja viimeinen on vanhemman hermojenpurkua varten tyylillä "nuku siis v***u jo". Lähti ainakin meillä tilaukseen :D
Esikoispojan kasteessa saatiin samainen kirja kastelahjaksi, mies tykkäsi siitä kovasti :)

Oi, ihana idea, en ollu ennen kuullutkaan tämmöisestä isyyspakkauksesta :) isänpäiväksi siis sellainen! Keksittekö jotain "työkaluja" mitä vois laittaa mukaan, mies kun tykkää näpertää kaikenmoista (mut tila hyvin rajallinen pieness kaupunkikämpässä)?

Oisko joku lelu, jonka vois nikkaroida? Vai siis nimenomaan työkaluja? Kultasuklaalla on ainakin suklaisia työkaluja, jakoavain ja muttereita. Ei jäis sitten minnekään tilaa viemään...

Ajattelin myös väsätä sellaisen "kelan kirjeen". Saisikohan kelasta kirjekuoren jos oikein nätisti pyytäisi vai pitääkö odottaa siihen, että ne lähettelee mulle jotain postia ja avata kuori varovasti reunasta? Kirjeen meinaan varmaan muokkailla vaan wordissa... Täällä oli hauska malli :) http://laskettuaika.blogspot.fi/2014/03/isyyspakkaus-ja-baby-box.html?m=1

Mäkin innostuin nyt tästä ideasta isänpäiväksi tehdä miehelle joku oma survivalpaketti :) Isänpäivä sattuu meillä just kivasti 8.11, kun mulla alkaa äitiysloma sit 9.11 :hilarious: Toi kirja kuulosti hauskalta ja noi bodyt sekä "vapaudu vankilasta" -kortit. Omalle ukolle pitää olla kyl jotai jääkiekko aiheisia juttujakin mukaan. Täytyy sit lähemmin isänpäivää alkaa väsämään kasaan pakettia :happy:

Mulla on kans työn alla, nyt jo melkein valmis. Kuulosuojaimet lapselle ja korvatulpat isille, I love dad-sukat, ommeltu jalkapallokuvioinen body, Kärppä-body, Kärppä-tutti, tuttipullo, kosteuspyyhkeitä, niistäjä, Vauva - omistajan opas, pari kirjaa vauvalle (jääkiekko- ja työkoneaiheiset), kahvia, suklaata, energiajuoma, olut. Vielä tekeillä suosikkijalkapallojoukkueen väreissä t-paita, jossa sukunimi selässä.

Ajattelin laittaa ihan tollaiseen isoon Smartstore-laatikkoon. En malttais odottaa, että saan ton valmiiksi ja voin antaa laatikon :)

Takaisin