Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tulis 2,5v yhdessä oleilua täyteen 10.5. Sillon olis rakenneultrakin jo takana. Mutta sitten tulisi kiire kaiken kanssa. Ehkä tuo saa ihan yllärinä "sitten joskus" :p

Mä annoin samana päivänä, kun haettiin äitiyspakkaus postista. :)

Nyt on pistetty tilaukseen miehen kannattaman jalkapallo-joukkueen tuttipullo. Tässä kovasti pohdiskelin, etten välttämättä kasaakaan pakettia, vaan voisin antaa tässä nyt syyskuuta mennessä aina tavaran kerrallaan.. Koska hyvällä tuurilla tuo tuttipullo ehtisi tulla ennen rakenneultraa ja olisihan se mukavaa lyödä ällikällä tuo mies antamalla sille yllättäen tuommonen pieni lahja :) Sitten voisi ostaa jossain kohti just jonkun i <3 dad -bodyn ja antaa sen vaikka heti vauvan synnyttyä yms.. Täytyy kehitellä tätä ideaa :D Kaikkea kivaa kyllä löytyi googlettelemallakin!

Annoin exälle isyyspakkauksen. Ja annan mun nykyiselle kumppanille joka varmasti ymmärtää paremmin isyyspakkauksen tarkoituksen =)

Tavallaan kyllä hauska idea tää. En ollu edes ajatellut. Spontaanisti, ehkä ostaisin miehelle uuden mukavan hupparin samoissa väreissä kuin ostettiin ekat vaatteet lapselle ja sit jotain kivaa pientä, mut saa nähdä iskeekö inspiraatio. Tuo tuttipullo futislogolla oli aika hyvä.

Mää oon koonnut vähän jo listaa, mitä laittaisin pakkaukseen. Ens viikolla varmaan alan kokoamaan. En vielä tiedö, koska antaisin. Heinäkuussa meillä olis 3-v yhdessäoloa, joten mahdollisesti silloin. Ainakin on aikaa koota :D ja pakettiin aattelin laittaa osan vauvalle tulevaa tavaraa, osan isälle ja osan yhteisiin hetkiin.

Tuli tässä myös mieleen, pitäisiköhän myös isollesiskolle ja -veljelle jotkut lahjakassit tms tehdä :) ootteko muut miettineet, joilla tulevia isosiskoja ja -veljiä on?

0f742757f36bc003c9dc8b8192551002

Tossa olis söpö kahvimuki isyyspakkaukseen mut ei kyl ehkä iha mun miehen tyylinen :D aattelin et antaisin synttärilahjana sit sen isyyspakkauksen, jonkun pelkistetyn. Yhen korun mitä on halunnu ja sit muutaman jonkun isä aiheisen jutun. Just jonku kahvimukin ja jotain.

Mä päätin antaa pakkauksen miehelle ens kuussa kun tulee 3-v yhdessäoloa täyteen :) oon jo tehnyt listan pakkauksenen ostettavista ja muutaman jutun ostanut. Äsken tilasin sinne pari kirjaa (isä syntymässä ja mies hoitaa vauvaa).

Mä ostin aikaisemmin ajattelemani hupparin miehelle, mut piti antaa heti, ku piti koko koettaa. Kirjoitin siihen mukaan kirjeen tulevalle isälle ja näyti tykkäävän kyllä. Saa nähdä tuleeko jatkoa.

Meillä mies sai eilen kirjeen "kelalta" jossa kerrottiin että pakkaus saapuu muutaman viikon päästä.. oli mies aika ihmeissään että mikäs tää on. vielä kuitenkin maltoin pitää suuni kiinni :)

Toi "Kela"-kirje on hyvä idea :hello2 Mä oon kanssa pikkuhiljaa pakkausta kokoillut ja havahduin just siihen, että kohtahan se on pakko antaa ennenkuin bebe ehtii syntyä :love2 Vielä pitäisi tilata joku vauvanhoitokirja ja ostaa vauvalle superisi-body (ostin tulevalle isille ulkomaanreissulta superisi t-paidan).

Täältä esimerkiksi löytyy ihan hauskoja ideoita:

www.mussukat.fi

Vau mä en ollut koskaan aiemmin ajatellutkaan isyyspakkausta, hauska idea kyllä ja kiva tapa huomioida isukkia :)

Vihdoinkin sain isyyspakkauksen koottua ja annettua :) tilasin netistä t-paidan missä lukee daddy since 2015 sekä i <3 pappa bodyn, sitten lisäsin siihen kylpyankkoja ja kylpyhanskan, talkkia sekä korvatulpat ja lisäksi vielä lempisiiderin, energiajuomia, suklaata, lakupiipun ja semmosen kaakaolusikan mikä upotetaan lämpimään maitoon :)

Niin ja uimavaippoja yhteisiin uimahallireissuihin :)

Takaisin