Isyyspakkaus

Kiips

Näppärä viestien naputtelija
Oletteko tehneet/aikoneet tehdä miehellenne isyyspakkauksen?
Itte tässä pikkuhiljaa pitäs alkaa väsäillä pakkausta valmiiksi :)
Nyt teen esikoisellekkin jonku pienen oman aarrepaketin :)

Mitä olette pakkaukseen laittaneet?
 
Itse olen kovasti miettinyt sellaisen tekoa. Se tavallaan toimisi sitten samalla "kiitoksena", koska mies on ollut ihan uskomaton tämän raskauden aikana :) Niin tuntuisi ihanalle antaa sille jotain kivaa ja isyyspaketti sopisi kenties.

En kyllä tiedä, mitä laittaisin. Mietin, että ehkä tilaan tuttipullon hänen fanittamansa futis-joukkueen logoilla - sellaiseen törmäsin joululahjoja miettiessä :) mutta muuten en oikein tiedä..
 
Mä ajattelin tehdä isyyspakkauksen miehelle, ehkä joskus kesällä vois antaa, kun on äitiyspakkauskin tullut :) Tuolla jossain toisessa ryhmässä kävin kurkkimassa mitä porukka on sinne laittanut, täytyy varmaan itselle laittaa ihan ylös. Ainakin sen vauva, omistajan opas -kirjan ajattelin sinne laittaa. Meillä on jo nyt ollut kaikkia hauskoja keskusteluja vauvanhoidosta, miehellä kun ei siitä ole mitään kokemusta :joyful:
 
Mitä oot laittanut MoZar sinne pakettiin esikoisen aikaan? :)
 
Minä tein miehelle esikoisen odotusaikana. Nyt en varmaan enää tee. Pakkauksessa oli ainakkn:

- korvatulpat, että mies sais nukuttua
- kylpyankkoja ja kertakäyttösadetakki kylpyhetkiin
- kumihanskat, vaipanvaihtoon
- "Cool like dad"-body
- " I:Heartreddad"-sukat
- ruokalappu, jossa luki "feed this, change this" ja nuolet oikeisiin suuntiin ja lusikka
- suklaata
- energiajuomaa
- pieni 4 cl konjakkipullo, tää piti ottaa synnärille
- puppe-kirja yhteisiin satuhetkiin
 
Nämä ainakin muistan, että laitoin pakettiin:

Kumihanskat, vaippapaketti
Pyykkipoika, korvatulpat
Kylpyankkoja
Meidän perheen isi-t-paita
Pieni pullo skumppaa
Ella ja Aleksi cd
Vauva omistajan opas-kirja
Tutti
Vauvalle nuttu

Ainakin noi nyt tuli mieleen. Ja koko komeus oli pakattu kylpyammeeseen :-)
 
Kyllä meinasin tekassa :) Minusta ihan kiva idea ja niinkuin aBulla, myös meillä mies ollut ihana. Tai ainakin parhaansa yrittänyt... :D
 
Mä en tee. Esikoisestakaan en tehnyt. Meillä mies ei niin perusta tommosista. Äitiyspakkausta sit hypistellään yhdessä.
 
Täytyy kyllä kehitellä sinne jotain tuommoisia kivoja juttuja :) itse en mitään kovin isoa ja upeaa meinaa väsätä - vaan jonkun missä on ajateltu häntä :)
 
Kyllä mä uskon, että meilläkin tuo osaisi arvostaa :) varsinkin kun keräisi siihen tavaroita, jotka miellyttäisi nimenomaan häntä.
 
Mä aion kanssa yllättää miehen pienellä paketilla! Yritän kerätä siihen jotain kivoja käyttöjuttuja, täältä sainkin ihan kivasti vinkkejä ja blogeista oon vähän katsellut kanssa vinkkejä :)
 
Mä nyt oon ketjun tylsimys ja sanon, että enpä tee, kun eipä se äitiyspakkauskaan minulle ole. Ihan saa mies nauttia äitiyspakkauksen annista samoin kuin minäkin. Eipäkä kyllä meillä mies mitään tuommosia kaipaakaan.

Ehkä on nyt just semmonen marttyyrifiilis (eli oikein otollinen hetki kirjoittaa tällaiseen positiiviseen ketjuun.. :D), mutta kyllä jos jonkun kuuluisi joku yrityisosoitus saada niin se on kyllä se kaiken fyysisen ja psyykkisen muutoksen läpikäyvä äiti! Tosin, en kyllä ymmärrä sitä synnytyslahjaakaan :D Lienen hiukan hankala...
 
Mä en vertaa "isyyspakkausta" mitenkään äitiyspakkaukseen. Äitiyspakkauksen koen yhteiseksi :)

ja en varmaankaan tällaista pakettia kokoaisi itse, jos olisin saanut helpon raskauden tai mies ei olisi ollut mukana tällä tavoin kuin nyt. Mutta meillä mies on saanut siivota, laittaa ruokaa, maksaa laskut ja huolehtia suunnilleen minunkin menoni (pää kun ei tunnu muistavan mitään) tammikuusta lähtien. Koen, että tahdon jotenkin osoittaa arvostavani hänen tekemäänsä. Ja itsestäni kun ei ole tarttumaan nyt imuriin, niin tehtävä muuta.
 
Myös mun mies on ollut suuresti apuna tähän asti ja tiedän että voin häneen luottaa että on jatkossakin. Lisäks mun mies on myös sellainen höpsö, joka tykkää pienistä teoista arjen keskellä :-) haluan koota hänelle ja vauvalle yhteisen paketin (oiva tapa hankkia puuttuvia, tarpeellisia tarvikkeita ja ilahduttaa toista) höystettynä huumorilla.
 
Esikoisen isyyspakkaus sisälsi:

*Samallaiset paidat isälle ja muksulle tai vaihtoehtoisesti muksulle body, joihin kirjoitan jonki kivan tekstin tekstiilitusseilla.
*muksulle i love mum & dad body + sukat mum+dad=me + kesähattu
*tutti + tuttipullo
*Ensikirja ja lelu
*Kylpypyyhe + kylpyankka + kylpy pesuneste + puhdistuspyyhkeitä + laastareita
*Vauva - omistajan opas kirja
*Fazer maitosuklaata + kipparin piippu + sisuja + batteryä + buranaa
*Laatikko mihin pakkaan nää.

Jokaiseen tavaraan tuli vielä lappu missä luki käyttötarkoitus :D
 
Exälle annoin kun oli seurustelun vuosipvä (osui suurinpiirtein puolen välin paikkeille). Nyt en vielä tiedä, koska antaisin. Ehkä mieluusti sit sellasena hetkenä, että tulee totaalisena yllätyksenä :-)
 
Takaisin
Top