Isyyspakkaus

En ole ajatellut tehdä isyyspakkausta. Emme ole ottamassa äitiyspakkaustakaan. Meillä isukki ilahtuu kun hankitaan hänen lempijoukkueensa tuotteita. Tappara-tutti on sovittu jo aikoja sitten ja sanoin, että mennään joku kerta peliin ja katsotaan mitä siellä on myynnissä.

Hankin jo joskus kesällä tuon vauvan omistajan opas -kirjan enkä kyllä kokenut sitä mitenkään tarpeellisena saati hauskana. Kerran selasin läpi ja just vastikään löysin sen laatikon perältä ja taisi lentää roskiin saman tien. Jos siitä joku saa enemmän irti, niin varmasti sitten on hauska ja tarpeellinen, mutta totesin että ihan turha sitä on miehelle antaa, koska jos en minäkään innostunut niin tuskin hänkään. Oli vähän väkisin tekemällä tehty kirja. Varmasti parempiakin opuksia on, vaikka eivät ehkä ideana yhtä "hauska". Tämä siis vinkkinä, jos ette ole kirjaa plärännyt läpi ja lukenut tarkemmin millainen se on. Tämä vain oma kokemus kirjasta. Ostin sen kun lueskelin netistä että moni oli sen hankkinut, mutta koskaan en kyllä törmännyt kommentteihin oliko kirja oikeasti hyvä ja tarpeellinen.
 
Mä ajattelin mennä ihan kirjakauppaan selaileen tota ja muutamaa muuta kirjaa :) Netissä kun sitä ei pysty tekeen.. :)
 
Ihan huippuideoita, mahtava ketju :) Mä en ollut koskaan aiemmin kuullutkaan tollasesta isyyspakkausideasta eikä olis tullut mieleeni, tässäpä siis loistava isänpäivälahjaidea :)

Isyyspakkaukseen ajattelin teidän vinkkejä hyödyntäen tutteja (niitä ei ole viä vauvalle hankittu), kirjan (Jari Sinkkonen on kirjoittanut tosi hyviä, mm. Isäksi ensi kertaa) ja jotain muuta pientä hauskaa.
 
Isälle voi hommata myös neuvottelu taidot -kirjoja tai näin johdat mahdotonta -kirjoja... Erityisesti niille joiden perheessä vallitsee akkavalta :)
Ne on ainakin meidän isännälle oikein sopivia. Hän yrittää olla kovasti perheen pää, mutta tietää itsekin kuka talossa määrää :wink Mutta nyt kun meitä on kohta kolme likkaa hänen lisäkseen.
 
... niin ja niistä on siis hyötyä myös työelämässä niin sopii senkin takia hänelle! EI ehkä kaikille kiinnostavia aiheita :D
Meillä kun jompi kumpi käy koulutuksissa niin kaikkea sovelletaan aina perheenkin arkeen.
 
Mä oon nyt vasta ruvennu miettii et kasaanko jonkun isyyspakkauksen. Voi olla vaan hankalaa kun oikeestaan mulla ei oo omalle tilille tulevia tuloja niin en ainakaan salassa pystyis sitä tekemään.

Oon muuten samaa mieltä snövitin kanssa tosta omistajan opas vauvakirjasta. Pikkusen on kyllä niinkun väkisin kirjotetun olonen ja semmonen mukahauska. Ittee ei kyllä naurattanu sillon ainakaan yhtään kun selattiin yhdessä sitä kun anoppi oli jostain hankkinu. Tuli semmonen olo et koko vauvasta ois tehty niinkun joku vitsi mitä ei sitte missään vaiheessa tarviis vakavasti ottaa, typerää. Mutta mies kyllä nauro kirjalle kun siellä oli just esim. Vikalista ja joka kohdassa miten pitäs korjata jne. Onhan toi sentään ammatiltaan ajoneuvoasentaja niin tavallaan sopi hänelle.
 
Ostin miesten Energy booster -tyyppisen kasvogeelin, ihan joku edullinen oli. Lisäksi oli hengityssuojain, kumihanskat ja itse tehdyt kortit joissa oli "vapaailta", "laatuaikaa lapsen kanssa" jne. Laitoin myös vauvalle ostetut ensimmäiset tutit pakettiin, samoin kuin sisuaskin, energiapatukan ja muuta vastaavaa. En muista, mitä kaikkea paketissa oli, mutta en kerennyt ostamaan korvatulppia enkä energiajuomaa. Oli myös tarkoitus ostaa Alkosta semmonen pikkuruinen pullo viskiä tai konjakkia varpajaisjuomaksi, ei maksa montaa euroa.

Niin, ja yhden vaipan otin meillä olevista vaipoista (meillä on siis muutama esittelyvaippa olemassa), mutta mitään vaatteita tai kirjoja ei pakettiin tullut. Niin, sain myös sellaisen muoviessun, jonka tungin myös mukaan, vaipanvaihtoa varten.

Kyllä mies arvosti sitä, että olin sellaisen vääntänyt ja sitä oli hauska käydä läpi yhdessä.
 
Takaisin
Top