Isyyspakkaus

Sande90

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Juttelua isyyspakkauksista, meinaatteko antaa tulevalle isälle oman pakkauksen? Vai oletteko joskus jo antaneet? :)
 
Itse olen nyt miettinyt että mitä siihen voisi kerätä. Ja lista alkaisikin olemaan valmis joten nyt pitää vaan odotella että mies lähtee työreissulle niin pääsee osteleen tavaroita :)
En ajatellut pistää mitenkään yli tätä ajatusta, vaan ostaa jotain kivoja ja humoristisia juttuja :) Yhden kirjan ajattelin ostaa, vaikka mies ei paljoa luekaan. Oli vaan jotenkin hauskan oloinen kirja: Vauva omistajan opas :)
Innolla odotan että pääsen kasailemaan tavarat pakettiin :)
 
Eikä se ollu isänpäivä mikä on marraskuun toisena sunnuntaina?
Ajattelin että sillon antaisin isyyspakkauksen :)
Meillä on muutto parin viikon päästä nii odotan että se on ohi ja sitte alan tuotteita keräillä. Uudessa asunnossa on enemmän mahollisuuksia piilotella tavaroita/pakkausta.

Hirveesti oon jo suunnitellu ja netistä lukenu erilaisista pakkauksista :)
 
Mä aion kans isänpäivänä antaa pakkauksen :)
Oon miettiny jo pitkään mitä sinne laittelis ja jos jotain kivaa osuu vastaan hyvään hintaan niin ehkä lähtee nekin mukaan :)
 
Laittelinkin tonne syyskuun hömppään tästä kans, eli aikeissa koota tulevalle isille pakkaus ja aion tosiaan kans antaa sen isänpäivänä. :) Vauvan omistajan opas oli kans hankintalistalla mutta onneksi kerroin ideasta äidilleni, se nimittäin oli ostanut tuon kirjan jo mun miehelle joululahjaksi. Pari bodya pakkausjutuista vasta ostettu. "Isimiehelle" sopivia varusteita aion sinne laittaa vauvatarvikkeiden lisäksi, esim. partahöylää ja miesten kosmetiikkajuttuja mut jotain hupitavaraa myös.
 
Täällä kans suunnitteilla ja osan tavaroista oon jo hankkinut. :) Itse en edes tajunnut, että isänpäivä tulossa! Sehän oliskin erittäin hyvä päivä antaa lahja! Kiitos siis vinkistä :)
 
Mitä ideoita teillä on?
Tuolla muualla löysin aika hyviä ideoita, mutta olis kiva päästä keskustelemaan ja suunnittelemaan.
Tuttipakkauksen olen ostanut. Korvatulpat aion ostaa.
Joku kirja, mielellään hauska.
Miesten deodorantti stressihajuja vastaan.
Jollain taisi olla päreitä tai pitkä pinna, mutta saa nähdä mitä päätän niiden suhteen.
Joku polkupyöräilyyn liittyvä lastenvaate tai tavara, kun mies ei ole innostunut jääkiekosta tai jalkapallosta.
Poljettava roskis vauvanvaipoille? Todennäköisesti meillä laitetaan mahdolliset kertakäyttövaipat khh:n kaappiroskikseen, ei koiratkaan pääse niitä repimään.
Isi-t-paita tm.
Kylpyankka.
Lastenkirja ruotsiksi (mies saa hoitaa toisen kotimaisen opettamisen lapselle)
Buranaa, Panadolia, Rennietä, silmien kostutustipat (kun väsyneenä silmät kuivuu herkemmin)..

Tietysti voi keksiä myös kaikkea aiheeseen sopimatonta, mutta mistä mies tykkäisi. Palapeli, uusi lautapeli, tietokonepeli, elokuva...
 
Voi että miten ihana ajatus! Jotain humoristisia ja hauskoja juttuja pakkaukseen. Pitää lähteä kehittelemään tätä ideaa. :D
 
Mä oon ajatellu laittaa
-kirjan
-jonkun kylpylelun
-oma synnärikassi sisältäen hauskat kalsarit, jonkun lehen (tän miehen tuntien joku autolehti), batteryä, suklaata.. Ja ehkä ylläriks vielä kuoharipullo :)
-varpajaisiin joku pieni konjakki/viskipullo (niitä pieniä napsuja) ja tietenkin seuraavaan päivään buranaa ja vitamiinia ja joku suihkugeeli
-hauska tutti ja body jos löytyy
-ajattelin laittaa mukaan kortin, missä onnittelen uutta ja rakasta isää

Eli en mitään sen isompaa ja kummempaa, kun rahanmenoa kuitenkin on :)
 
Ihan siis huikea ajatus! Tarviikin alkaa keräilemään jotain pakkausta myös, meillä mies varmasti ilahtuisi moisesta! Hän on mestari lahjojen antaja ja ideoija, joten on kiva päästä kerrankin yllättämään!!
Itse taidan tosin piilottaa pakkauksen kotiin odottamaan vauvan syntymää, saa etsiä vaikka itse kaapista ennen varpajaisiin lähtöä tms. Tarviipa kehitellä! :)
Pitääpä myös joku sisaruspakkaus kehitellä samalla tulevalle isosiskolle :)
 
Työkaverit keräs mulle viimeks äippälomalle pakkauksen. Sisälsi jotain vauvallekin, mutta oli pari DVD:tä, pokkareita, suklaata, liivinsuojuksia yms. Isällekin sieltä löytyi korvatulppia ja kertakäyttökäsineitä ja pyykkipoika vaipanvaihtoa varten :D
 
Minlex, mitä sisaruspakkaukseen? Minä en varmaan sitä isyyspakkausta tee, mutta tuo sisaruspakkaus vois olla aika kiva!
 
Ongelmatilanteisiin:
Mies hoitaa vauvaa
Mies hoitaa kotia
Vauva omistajan opas
(joku näistä kirjoista..)
Äänenvaimennin: Tutti
Jos äänenvaimennin ei toimi: korvatulpat
Sisuja
Yövalvomisiin: Kahvipaketti
Vapautus vaipan vaihdosta-kortti
Varpajaisiin: Bombay-pullo
Vahinkojen välttämiseksi: Vaippoja
Kumihanskat
Kun maitobaari on poissa käytöstä: Tuttipullo ja korviketta

Tällästä listaa oon suunnitellu alustavasti :) olin ajatellu isänpäivänä antaa pakkauksen, mut toi varpajaisjuttu kuulostaa kans kivalta idealta! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä tein kans esikosta miehelle isyyspakkauksen ja siin oli jotakuinkin tälläsiä:
Battery(kun alkaa väsyttää):grin
Suklaapatukka(olisin halunnu sen brejk patukan mut normi sai ajaa sen virkaa, energiaa varten siis):)
Korvatulpat
Hengityssuojaimia
Kumihanskat
MIehen lempijengin body
Tutti
Miehinen tuttipullo(olikoha joku suomi-leijona kuva)
Body mis luki jotain isin kulta ym
Sikaripaketti (varpajaisia varten)
Onnittelu kortti maailman parhaalle isille
En muista koska annoin sen miehelle mutta oli kyllä mainio ilme ja oikein otettu isukki :)
 
DT, oli tosi hyvä kysymys toi mitä siihen sisaruspakkaukseen voi sitten laittaa!

Toivon täältä ehkä jotain komppausta.
Mutta ehkä just joku lasten kirja missä perheeseen tulee vauva ja miten sitten sisko/veli voi auttaa vanhempia..
Ehkä joku pehmolelu, jota on kaksi kappaletta että se saa toisen antaa pikkusisarukselle ja toisen pitää itse, että on joku yhdistävä tekijä, vaikka erivärisillä ruseteilla.
Miks ei joku paita jossa lukis isosisko.
Jotain isomman lapsen herkkuja, kuten keksiä, mitä vauvat ei sitten saa syödä.

En osaa kyllä yhtään sanoa. Mutta varmaan ajatuksia tulee tässä syksyn ja joulun aikana! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Olipa hyviä ideoita! Ite mietin myös nukkevauvalle jotain tykötarpeita, joita ei vielä ole, esim. vaihtovaatteita, vaippoja (tutti ja tuttipullo ainaki jo löytyy)...
 
Joo! Saa sitten siinä hoitaa itse sivussa omaa vauvaansa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Nukkevauvan kylvetysamme, ja huppupyyhe, pääsee lilluttelemaan kylppäriin mukaan =)
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Mä tein kans esikosta miehelle isyyspakkauksen ja siin oli jotakuinkin tälläsiä:
Battery(kun alkaa väsyttää):grin
Suklaapatukka(olisin halunnu sen brejk patukan mut normi sai ajaa sen virkaa, energiaa varten siis):)
Korvatulpat
Hengityssuojaimia
Kumihanskat
MIehen lempijengin body
Tutti
Miehinen tuttipullo(olikoha joku suomi-leijona kuva)
Body mis luki jotain isin kulta ym
Sikaripaketti (varpajaisia varten)
Onnittelu kortti maailman parhaalle isille
En muista koska annoin sen miehelle mutta oli kyllä mainio ilme ja oikein otettu isukki :)

Meillä sisaruspaketti vois olla vähän tuon Mamma89 isyyspaketin kaltainen :) Lukuunottamatta tuota sikaripakettia ja nuo isihommat korvattuna isoveljellä.

Meidän poika on kohta jo 13-vuotias, kun pikkusisko syntyy eli tulee varmaan tarvitsemaan noita kumihanskoja ja hengityssuojaimia yms, kun harjottelee pikkusiskon vaipanvaihtoa :grin Ja korvatulppia tarvitsee, kun on ollut omasta nukkumisestaan jo nyt niin huolissaan. Täytyypä melkein kasata tämmöinen.

Muoks. vielä. Ja tämä pakkaus kulkis nimellä "isoveljen selviytymispakkaus" :)
 
Takaisin
Top