Isyyspakkaus

Tässä kuva pakkauksesta levitettynä hoitopöydälle.. :D

isyyspakkaus.jpg

Sisältö tullut jo ennemmin mutta tässä vielä kertauksen vuoksi..

-Vaipat
-Kosteuspyyhkeet
-Harsoja
-Kertakäyttöhanskat
-Tuttipullo
-Ruokalappu
-Maidonkorvike
-Tutti
-Vauvan pesuneste
-kertakäyttösadetakki
-Vauvan kylpypyyhe
-Vauvaöljy
-Varabody
-Myssy
-Bepanthen
-Nallepuh- laastari
-Käsidesi
-Hierontaöljy
-Liukuvoide
-Redbull
-Karkkia
-Aspirin zipp särkylääke
-Korvatulpat
-Kotoapoistumiskaavakkeet x 5
-Viskipullo
-Sikarit

Juu laita kuvaa :) mä en ite kans varmaan kerkee tehä ku ihan kohta on muutto ja miljoona muuta asiaa mitä tehä ! Plääh :(

Hih! Täällä kans isyynpakkaus annettu alkuviikosta :) Aiemmin kävin kirjoittamassa tässä keskustelupalstalla että sellaista en aio koota ihan vain huijatakseni miestä kun hänkin käy täällä foorumissa kattelemassa ja lukemassa stooreja.. (ihan vain mielenkiinnolla että mitä muilla raskaanaolevilla on, onko hänen oma odottajansa normaali tapaus vai ääripää :D) Niin ja eihän ollu sitte edes nähny mun kirjoitusta että en mä aio koota sellaista...

Oikein oli onnellinen isukki ja aivan yllärinä isyyspakkaus hänelle tuli.. Melkeimpä siellä oli kaikkea mitä muillakin, lemppari viskillä korostettuna ja mielestäni paras oli vauvalle hankkima body missä luki : Minäkö söpö? Näkisitpä isäni! Ja tämä ihana toi mulle paripäivää sitte ihanan liljakukkapuskan <3

Katsotaan kerkeääkö sitä laittamaan kuvia ollenkaa isyyspakkauksesta.. ;)

marsi aivan oot mahtavan pakkauksen keränny! Onnellinen isukki varmasti sielläkin on!!

Höh, täälläpäin H&M:n valikoimista näkyi löytyvän vain sellainen body, missä lukee I <3 mum & dad ja nyt en kelpuuta sellaista...

emmailona: Niin täälläkinpäin. Ne oli ihan tyhmiä, siispä marssin tänään ostamaan tekstiilitussit ja teen ihan ite :-)

Alkaa olemaan pakkaus kunnossa, muutamaa K-18 juttua lukuunottamatta. Pitää käydä viel seksikaupassa ja sit alkaa kasaamaan pakettia.

Mun miehellä on elokuussa synttärit, vajaa kuukausi ennen laskettua aikaa, niin ajattelin yhdistää isyyspakkausideaa synttärilahjaan. Mutten halua että synttärilahja ois pelkästään vauvajuttuja vaan että siinä ois jotain ihan miehellekin ja sellaista mikä ei mitenkään liity vauvaan. Niinpä tilasin Zlatana Ibrahimovicin elämänkerran mukaan. Samalla kun tilasin sen, tilasin kyllä myös tänmoisen kirjan :) http://www.booky.fi/tuote/baxendale_martin/uusi_vauva_huoltajan_opas/9789525180329

Löysin Lindexin valikoimista I love Dad sukat, joten ne tarttu mukaan, Kylkiäisenä tuli I love Mom sukat myös :) Saa kelvata, bodya en löytäny.

Mä annoin isyyspakkauksen jo ja sai ihan myönteisen vastaanoton. Miehellä siis entuudestaan 2 lasta joten ihan vieraita nää vauva jutut ei ole.

Isyyspakkaus meillä sisälsi:

- Itsetehdyt " I love Daddy"-bodyt
- Kylpy"patja" vauvalle, kylpyöljyt, pesuaineet ja kylpyleluja
- Lasten lauluja ja loruja CD-Levy
- Peppupyyhkeen, kosteuspyyhkeitä ja vaippapaketti
- Tutteja ja tuttipulloja, "Ääntä kohden"-ruokalappu
- Sikareita ja Wiskiä

Olisin halunnut tehdä laajemmat pakkauksen, mutten malttanut enää odottaa..

Takaisin