Isyyspakkaus

syysmami

Näppärä viestien naputtelija
Ensin mietin, avaanko keskustelun aiheesta otsakkeen Mies ja raskaus-alle mut ajattelin että jos teillä tulee paljon ideoita ym. aiheeseen liittyen niin on varmaan parempi että aloitan uuden keskustelun kyseisestä aiheesta :)

Oletteko siis tehneet/tekemässä miehellenne isyyspakkausta? Itse ajattelin rueta väkertelemään sitä hiljalleen ja antaa sen suurin piirtein samoihin aikoihin kun saan (saamme) äitiyspakkauksen. Itse olen suunnitellut sisällöksi mm. seuraavaa:

- tuttipullo + NAN/Tuttelikorviketta
- ruokalappu (tilasin netistä, tekstiksi laitoin "Hej, anna sitä ruokaa!"
- tutti (tilasin netistä, tekstiksi valitsin "Äänenvaimennin")
- harsoja
- korvatulpat
- hengityssuojain, kumihanskat, Haisuli-peppupyyhe ja pari vaippaa vaipan vaihtoa varten
- kumiankka, kylpyöljyä, kosteusvoidetta ja kertakäyttösadetakki yhteisiä kylpyhetkiä varten
- kotoapoistumislupakaavakkeita 5 kpl (muokkasin meille sopivaksi, pohja netistä)
- konjakkia tms. varpajaisissa tarjottavaksi
- hätäpuhelinnumero (anopin numero)
- I :Heartred DAD -body
- ISÄ-muki ja/tai ISÄ-bokserit
- VAUVA Omistajan opas-kirja (tilasin netistä, olen nähnyt aikaisemmin ja suosittelen!) ja joku lastenkirja
isin ja lapsen yhteisiin lukuhetkiin
- jotain kivaa isin ja äidin kahden keskisiin hetkiin :wink

Ainakin edellä mainitut on suunnitelmissa, osan olen siis jo hankkinut. Kerään tavarat todennäköisesti kylpyammeeseen, sellaista emme ole vielä vauvalle hankkineet. Postista haen pakettiosoitekortin ja vien sen täytettynä postilaatikkoon. Sitten kun mies hakee postit niin on ihmeissään että mikäs se on ja sitten voin antaa pakkauksen sille :) Jännittää jo valmiiksi, tiedän miten superinnoissaan se on :)
 
Voi .... ! Antakaa anteeksi kaikki ylimääräiset keskustelun avaukset, ohjelma on siinä mielessä tyhmä ettei kerro onko keskustelun avaus onnistunut ja kun se vaan pyöritti sitä palkkia alalaidassa niin ajattelin ettei se saa sitä ladattua eikä avattua ja klikkailin aloitus-ikonia aina vaan uudelleen :sad001 Olen pahoillani, tämä nyt on siis se ainoa keskustelu jonka halusin aiheesta avata :) Onneksi nuo muut avatut keskustelut painuvat unholaan kun niihin ei mitään kirjoitella!
 
Voi syysmami, ei hätää, et ole ensimmäinen etkä varmasti viimeinen jolle käy näin! :wink

Kiitos mahtavasta listasta, oot miettinyt tosi hauskoja juttuja pakettiin! Itse kasaan varmasti jonkinlaisen paketin, monta kohtaa varastan suoraan sulta! :wink Jättipaketin kortsuja ostan vielä lisäksi. Ja lahjakortin tatuointiliikkeeseen, mieheni on kovasti tatuoitu ja haluaa varmasti heti lapsemme nimen hakata kehoon. Netistä jo aiemmin tilattu hassuttelututti on jo valmiiksi pakkausta varten, sellainen jossa näyttää että vauvalla on huulet ja hampaat.
 
Joo, ei pitäis näin yövuorossa yrittää kirjoittaa yhtään mitään kun tapahtuu jotain tällaista :wink Onneksi pääsen pian nukkumaan! Ajattelin lisätä tuohon vielä tiskirätin, jossa lukee "Isin rätti". Minä kun olen aika kova kuittailemaan noista kotitöistä, niin tämä ois aika hauska piikki jonka mies osaa kyllä ottaa huumorilla :D

Wow: jättipaketti kortsuja sai minut hyrähtämään naurusta, eikai siellä päin vaan puutteessa elellä? ;D Meillä myös molemmilla suunnitelmissa ottaa lapsen nimi tatuointina jossain vaiheessa. Tai itse otan todennäköisesti vaan etunimen ensimmäisen kirjaimen, miehestä en tiedä.
 
Vautsi, mikä idea! Mä en oo edes osannut ajatella mitään tämmöstä. Hitsit, että on hyvä, kun tulee täällä foorumilla roikuttua. Saa niin monia hyviä ajatuksia kanssaodottajilta.. :D Syysmamille kiitokset! :D
 
Ollos hyvä Marsi :) Minä yritän ottaa mahdollisimman paljon mukaan odotukseen ja tämä on taas yksi kiva konsti korostaa, kuinka tärkeä tuleva isä on :) Kiva jos innostutte, minäkin olen tästä innoissani! Itse asiassa taidan lähteä käymään vähän ostoksilla nyt kun mies huitelee poikaporukalla polttareita viettämässä :wink Hitsin pimpula kun jäi kotoa poistumislupa-kaavake täyttämättä, mutta lupashan tuo olla kiltisti :wink
 
syysmami: Hehe, en voi väittää että tarpeeksi sais... :wink Mutta enemmän kortsut on vähän vitsiä meidän "vahinkoraskaudesta".. :D
 
Aivan mahtava idea! :) empäs olis osannu tälläistä ajatellakaan! Miehellä on vielä synttäritki tulos eli ehkä vois jotenkin siihen yhdistää :) Tuhannet kiitokset kun jaoit tällaisen loisto idean!!
 
Munkin mies täyttää vuosia reilu kuukausi ennen laskettua aikaa. Olin itsekin suunnitellut antavani jonkinlaisen isyyspakkauksen, mutta vois miettiä, että antaako sen yhdistettynä vai tekiskö ihan erilliset :) Joka tapauksessa jotain isyyspakkausmeininkiä voisin kyllä tehdä :) Hyvä lista oli syysmamilla, josta voi ottaa mallia!
 
Hauska että niin monella miehen synttärit ja la lähekkäin :) Meillä on laskettu aika päivä ennen miehen synttäreitä... :)
 
Mulla on oma synttäri vieläkin lähempänä laskettua aikaa ko miehen :) Miehellä on 22.8. ja oma on 5.9. ja laskettu aika on 25.9. :) On koko perheen synttärit sitte samassa rytäkässä :)
 
Ihana idea tuo syyspakkaus! Ja miten ihania ideaoita Syysmami, tulen varmasti varastamaan monta ideaa tuosta :wink Olin ajatellu itsekin sellaisen koota, kun sellaisesta luin joskus :) Vielä en oo alkanut kuitenkaan tavaroita ostella, ku oon ajatellu, että onhan siihen vielä aikaa, mutta aika menee niin nopeesti. :D
Munkin miehellä on synttärit elokuussa, ja tulee täyteen oikeen pyöreitä vuosia, joten joku tosi hyvä lahja on kyllä keksittävä. :) Ajattelin kuitenkin ajoittaa tuon pakkauksen annon samoihin aikoihin kun äitiyspakkaus saapuu.
 
Hyvä idea :) Ehkä jotain pientä voisin itsekin koota, mut tuskin kamalan suureellista. Mun on vähän hankala tilata netistä, kun mies on aina kotona ja saa ekana tiedot paketeista. Ehkä jos sais tilattua jostain yhdestä paikasta kerralla useemman tavaran. Toisaalta en haluaisi, että se tulisi kamalan kalliiksi... Pitäis varmaan eka katsella, näkyiskö missään kaupoissa tuollaisia esim. noita tekstibodyja ym.
 
elenna: Tai sitten teet diilin kaverin kanssa että tilaat paketit hänen osoitteeseensa! :) Tää voi olla myös vaarallista, kerran tilasin miehelle synttärilahjaa kaverin osoitteeseen jostain netin seksivälineliikkeestä, kaverin mies oli jo ehtinyt innostua kun oli sattunut tulemaan ensimmäisenä kotiin kun paketin ilmoitus oli tullut. Herrasmiehenä ei kysellyt mitään kun ei "halunut pilata yllätystä". Jossain vaiheessa alkanut kyselemään että mikä on meininki kun mitään välineitä tai hepeneitä ole ainakaan kotona näkynyt... Asia selvisi ja perheriidalta vältyttiin.. :D
 
Wow, eikä, :D Joo se ois tietysti yksi konsti. Tai sit vois tilata tänne työpaikalle, mut jotenkin en oikein siihen oo viitsinyt vielä lähteä. Ja sitä kannattaa ainakin miettiä, mitä tilaa työpaikalle :D
 
Totta, elenna, työpaikkaan tilattuna kannattaa olla vieläkin varovaisempi! :wink
 
Siis tää oli niin loistava idea että ekaa kertaa vähän harmittaa ettei toi isä ole meidän elämässä mukana :/
 
sieppi: Taisin kirjoittaa googleen "kotoapoistumislupakaavake" ja sieltä se löytyi jonkun linkin takaa. Sitten muokkasin sen oman näköiseksi :) Jos et löydä niin voin laittaa sulle linkin joku päivä töistä, kotona en viitsi sitä etsiä kun joutuu kaikki sivuhistoriat ym. poistamaan ettei mies pääse jyvälle mitä suunnittelen :wink

Minä tilasin nimenomaan tuolta Marsin viittaamalta sivulta sen ruokalapun ja tutin, oli muuten superhauskat kun tulivat joku aika sitten postissa. Ja muistakaa TYHJENTÄÄ SE SIVUHISTORIA jos miestä kiinnostaa millä sivuilla seikkailetta, nimittäin ainakin tuosta mussukat-sivustosta jää selkeä viesti sivuhistoriaan että mitä siellä on käyty tsiigailemassa :wink

Tänään kävin ostelemassa muutakin tavaraa pakkaukseen, huvittaa vaan kun olen piilotellut romppeita ympäri taloa siten etten varmaan itsekään löydä puoliakaan kun alan pakkausta lopulta koota :D Yks päivä etsin hikihatussa tilaamaani Vauvan hoito-opasta kun halusin sitä kaverille näyttää ja se löytyi siivouskaapista rättien välistä! Ilmeisesti olen kuvitellut sitä piilottaessani että se on viimeisimpiä paikkoja minne mies omaehtoisesti kajoaa :wink
 
Takaisin
Top