syysmami
Näppärä viestien naputtelija
Ensin mietin, avaanko keskustelun aiheesta otsakkeen Mies ja raskaus-alle mut ajattelin että jos teillä tulee paljon ideoita ym. aiheeseen liittyen niin on varmaan parempi että aloitan uuden keskustelun kyseisestä aiheesta :)
Oletteko siis tehneet/tekemässä miehellenne isyyspakkausta? Itse ajattelin rueta väkertelemään sitä hiljalleen ja antaa sen suurin piirtein samoihin aikoihin kun saan (saamme) äitiyspakkauksen. Itse olen suunnitellut sisällöksi mm. seuraavaa:
- tuttipullo + NAN/Tuttelikorviketta
- ruokalappu (tilasin netistä, tekstiksi laitoin "Hej, anna sitä ruokaa!"
- tutti (tilasin netistä, tekstiksi valitsin "Äänenvaimennin")
- harsoja
- korvatulpat
- hengityssuojain, kumihanskat, Haisuli-peppupyyhe ja pari vaippaa vaipan vaihtoa varten
- kumiankka, kylpyöljyä, kosteusvoidetta ja kertakäyttösadetakki yhteisiä kylpyhetkiä varten
- kotoapoistumislupakaavakkeita 5 kpl (muokkasin meille sopivaksi, pohja netistä)
- konjakkia tms. varpajaisissa tarjottavaksi
- hätäpuhelinnumero (anopin numero)
- I DAD -body
- ISÄ-muki ja/tai ISÄ-bokserit
- VAUVA Omistajan opas-kirja (tilasin netistä, olen nähnyt aikaisemmin ja suosittelen!) ja joku lastenkirja
isin ja lapsen yhteisiin lukuhetkiin
- jotain kivaa isin ja äidin kahden keskisiin hetkiin
Ainakin edellä mainitut on suunnitelmissa, osan olen siis jo hankkinut. Kerään tavarat todennäköisesti kylpyammeeseen, sellaista emme ole vielä vauvalle hankkineet. Postista haen pakettiosoitekortin ja vien sen täytettynä postilaatikkoon. Sitten kun mies hakee postit niin on ihmeissään että mikäs se on ja sitten voin antaa pakkauksen sille :) Jännittää jo valmiiksi, tiedän miten superinnoissaan se on :)
Oletteko siis tehneet/tekemässä miehellenne isyyspakkausta? Itse ajattelin rueta väkertelemään sitä hiljalleen ja antaa sen suurin piirtein samoihin aikoihin kun saan (saamme) äitiyspakkauksen. Itse olen suunnitellut sisällöksi mm. seuraavaa:
- tuttipullo + NAN/Tuttelikorviketta
- ruokalappu (tilasin netistä, tekstiksi laitoin "Hej, anna sitä ruokaa!"
- tutti (tilasin netistä, tekstiksi valitsin "Äänenvaimennin")
- harsoja
- korvatulpat
- hengityssuojain, kumihanskat, Haisuli-peppupyyhe ja pari vaippaa vaipan vaihtoa varten
- kumiankka, kylpyöljyä, kosteusvoidetta ja kertakäyttösadetakki yhteisiä kylpyhetkiä varten
- kotoapoistumislupakaavakkeita 5 kpl (muokkasin meille sopivaksi, pohja netistä)
- konjakkia tms. varpajaisissa tarjottavaksi
- hätäpuhelinnumero (anopin numero)
- I DAD -body
- ISÄ-muki ja/tai ISÄ-bokserit
- VAUVA Omistajan opas-kirja (tilasin netistä, olen nähnyt aikaisemmin ja suosittelen!) ja joku lastenkirja
isin ja lapsen yhteisiin lukuhetkiin
- jotain kivaa isin ja äidin kahden keskisiin hetkiin
Ainakin edellä mainitut on suunnitelmissa, osan olen siis jo hankkinut. Kerään tavarat todennäköisesti kylpyammeeseen, sellaista emme ole vielä vauvalle hankkineet. Postista haen pakettiosoitekortin ja vien sen täytettynä postilaatikkoon. Sitten kun mies hakee postit niin on ihmeissään että mikäs se on ja sitten voin antaa pakkauksen sille :) Jännittää jo valmiiksi, tiedän miten superinnoissaan se on :)