Isojen tyttöjen mammavaatteet

Tilasin Zalandolta parit 48 housut.. jännityksellä oottelen nyt onko sopivat. Zalandolla koot menivät vähän hassusti, 48:n jälkeen nimittäin seuraava koko on 52...
 
Zalandon paketti tuli tänään! 48:n housut olivat täydelliset ja vielä löytyy kumpparikin jolla voi säätää vielä vähän väljää vyötäröä. Suosittelen!
 
Tiukuliisa oliko ihan normi vai mammahousut?
 
Mamma housut.. Normeja en oo käyttänyt enää 1,5 kuukauteen. Ahistavat liikaa. Zizzistä olen löytänyt aikaisemmin tosi hyviä normihousuja, mutta nyt kaipaan vähemmän kiristystä tuonne navan seudulle :D
 
Hieno homma että sopivat! Mä kävin nameit:ssä hipelöimässä kirkkaanpunasia farkkuja jotka aion ostaa, jos kaikki ens viikon ultrassa hyvin :) mulla on kyl kans melkonen massu jo, ihan kova ja kohtu tuntuu navan alla eli ei kyllä mitään normifarkkuja tartte enää kuvitellakaan laittavansa. Vissiin edellisestä niin vähän aikaa, että tulee noin nopeasti esille. Ostin vasta puolen välin jälkeen viimeks noita mammavaatteita ja oon selkeesti ollut sillon jo isompi kun nytten ni tuntuu että nyt roikkuu päällä noi vanhat mamavaatteet.. Vaikka hirmusesti kiloja en kerännyt, noin 8kg niin kyllä se vaan nois vaatteis näkyy :)
 
Mää en löytäny zalandostabisoja kokoja äitiysvaatteita. Ja ne muutki vaatteet isommassa koossa oli jotenki kutistunu yhteen hikiseen sivuun. Viittiskö joku pliis laittaa linkkiä tänne ku "sokee" ei ite löydä? :)
 
Siis minä en tässä edellisen ja tämän raskauden välissä (vajaa vuosi) montaa kertaa ole normihousuja päälleni ahtanut - koska tuo röllykkä. En voi sietää sellaista, että maha roikkuu housunvyötärön päällä ja tursuilee joka paikasta. Tuntuu ja näyttää rumalta. Mieluummin olen sujahtanut hieman isoiksi käyneisiin mammafarkkuihin, ja kiristellyt sitä vyötäröä tai taittanut, jotta röllykkä ei hölly kaiken kansa ihailtavana. :grin

Ja mulle on siis aivan sama miten muut pukeutuvat, minnuu itteeni se vaan ahistaa olla nahoissani, jos tiedän pursuilevani vaatteista ulos.

Eli nyttenkin vielä kummarilla kiristelen vanhoja mammavaatteita (housuja), ja odotan tän masun kasvavan niihin sopivaksi. :) Paidathan menee vielä kivasti päälle, pitkän aikaa. Mutta jotain nättejä odotusvaatteita olis kyllä kiva ostaa, tunikoita tms. Viimeksi olin isoimmillani kesällä ja alkusyksystä, eli ei tarvinnut paljoa vaatteisiin panostaa.
Nyt eniten päänvaivaa aiheuttaa ulkovaatteet. :confused:
 
Kiitos tiukuliisa linkista. Pitää ehottomasti laittaa tilaukseen ku maha tästä alkaa kasvaa ja vanhat vaatteet alkaa kiristää
 
Kylläpä kuulkaa korpee... Kun ei löydy kivannäköistä pöksyä meikäläisen koossa. Ahdistaa oikeen. Lisäks kun en olis valmis mansikoita maksamaan tän viimesen raskauden takia. Revin kohta pääni, Tänään tuskastuin koulussa, aamulla sopivilta tuntuneet farkkuleggarit oli iltapäivästä aivan kamalat jo pitää päällä, niin hirveästi puristivat. Huh.
 
Aika kallis tuo zalando.ei sovi mun kukkarolle.tietääkö kukaan kohtuuhintaisia mammavaatteita myyvää liikettä?väh kokoa 50.
 
Takaisin
Top