Inseminaatio/muut hoidot 2018

Joo, mulla viimeyrityksessä ihan alusta saakka vahva olo että nyt tärppäs, nii tekikin mutta meni vaan heti alussa kesken. Nyt lääkäri sanoi että inssi oli ihan täydelliseen kohtaan ja kaikki just niinku pitää, mutta multa puuttuu se tärppitunne kokonaan. Testeissä näkyy haamuja, mutta en osaa luottaa niihin kun on kokoajan se tunne ettei tärppää.

Joo, eli en oo hullu :hilarious: Aattelin, et suojeleeko mieli alitajuisesti vaan pettymyksiltä, vai voiko tollaset tunteet olla luotettavia tai "todellisia" o_O Aikasemmassa yrityksessä arvelin 2 kertaa tärpänneen, ei ollut totta, mutta tärppikierrossa olin varma ettei tärpännyt :grin

Koskas muut testailee?

Täällä ei ole viivat vahvistuneet, alkaisipa kuukautiset pian niin pääsisi uudestaan yrittämään.

Jotenkin pitkiä päiviä odottaa ja miettiä asiaa. :wacky:

Minulla ei vielä pitkään aikaan, mutta tunteiden perusteella ja oman kehon tuntemisen perusteella ei tärpännyt. On siis edelleen se vahva tunne, ettei tärpännyt. Lisäksi normaalit kehon tuntemukset lähestyvistä menkoista. Jostain ihmeen syystä ei haittaa, olin ilmeisesti asennoitunut siihen, ettei tää eka tärppääkään. Kun tehtiin "koemielessä" tilanteen kartottamiseksi luomukiertoon. Ainakin kaks siis vielä jäljellä, niin ehkä ens kierrossa jo, jos ei ovis satu viikonlopulle.En siis odottele testipäivää, sekin on sitä paitsi niin myöhään, että menkat ois pitänyt alkaa jo monta päivää aiemmin. Ja nehän ei ala millään, ennen ku negatestin silmät näkee :grin

Onko teillä ollu tärpistä mitään aavistuksia etukäteen? Minulle tuli eilen jostain tosi vahva olo, ettei meillä tärpännyt tästä inssistä :grin
Mulla oli molempien raskauksien alussa jotenkin tyyni ja luottavainen olo vaan. Samaten kyllä ekassa aavistin jotenkin, että menee kesken, jo siis ennen vuotoa :confused005

Täällä onkin kivasti samaan aikaan piinailijoita! Tsempit jokaiselle inssin jälkeisiin jännityksiin! Itse tulen muutaman päivän perässä ja ilman inssiä, mutta samoissa tunnelmissa muuten.

Tänään kp 13, oli eka ultrakontrolli Gonalin aloituksen jälkeen. Seitsemän pistosta takana ja kaksi päivää sitten jo oli ovistuntemukset, testejä en kuitenkaan tehnyt kun odotin hidasta vastetta lääkärin varoituksesta.. ultrassa näytti kuitenkin siltä että oikealla puolella ovis jo tapahtunut ja lisäksi vasemmalla puolella nyt 19mm follikkeli, sain luvan pistää Pregnylin tänään ja sanoivat että kaksosraskauden mahdollisuus on olemassa! :love017 Kohdun limakalvo oli 7,4mm mikä on tähän mennessä paksumpi mitä koskaan aiemmin, niin sekin huojensi mieltä, rakenne oli kuulemma hyvä. Jännittävää ja toisaalta ihanaa että kaksinkertainen mahdollisuus raskaudelle kun kaksi follikkeliakin. Loppukiertoon sitten Lugesteron. Sen käyttöä en odota innolla, ilmeisen sotkuista puuhaa..

Rentouttavaa viikonloppua kaikille:Heartred
Huisia:dummy1::dummy1: nyt peukkuja pystyyn!

Täällä taas. Yksi inseminaatio ennen ivf hoitoa. Kun seuraava kierto joskus suvaitsee alkaa km jälkeen :p Aloitan tyroksiinin huomenna eli kilpparilääkityksen :happy:

Mulla on nyt kulunut viikko inseminaatiota. Äsken iski ihmeellinen kramppi alavatsaan/ kohtuun... Eilen oli myös pientä kipuilua ja sellainen olo, että kohtu kasvaisi :woot: Voisiko johtua Teroluteista? Myös ensimmäisessä inssi kierrossa mulla oli viikko inssin jälkeen todella kovia kipuja, mutta silloin siis käytössä Cyclogest.

Millaisia oireita teillä on ollut inssin jälkeen?

Mulla on nyt kulunut viikko inseminaatiota. Äsken iski ihmeellinen kramppi alavatsaan/ kohtuun... Eilen oli myös pientä kipuilua ja sellainen olo, että kohtu kasvaisi :woot: Voisiko johtua Teroluteista? Myös ensimmäisessä inssi kierrossa mulla oli viikko inssin jälkeen todella kovia kipuja, mutta silloin siis käytössä Cyclogest.

Minulla eka inssi vasta, ei ole ollut mitään oireita, mutta lääkkeitä ei käytössä. Olen useamman kerran tän yrityksen aikana kokenut raskausoireita ja välillä taas en mitään, kertaakaan ei ole plussaa tullut. Varmaan kuviteltuja oireita :hilarious:

Mulla oli tärppikierrossa ihan samanlaiset oireet viikko inssistä: muutama päivä kovia menkkamaisia kipuja erityisesti iltaisin ja sit muutaman kerran tosi kummallisia tuikkauksia kohdun tienoilla.

Tärppionnea kaikille! :love017

Tua ja pikkuinen, rv 21

Valitettavasti inssistä ei kokemusta, mutta itsellä nyt eka pistoshoitokierto loppusuoralla, dpo7 ja Lugesteronit käytössä. Kuukautiskipuja ollut parina päivänä ja eilen illalla juuri nukahdettuani heräsin kovaan alavatsan vihlaisuun. Tänään vähän kuvottavaa oloa ja jatkuva nälän tunne, mutta silti ruoka ei tahdo maistua. Alavatsassa turvottava tunne koko ajan. Uskon että kyseessä on vain Lugesteronin sivuvaikutukset, olen ollut myös todella väsynyt sen käytön aikana. Vielä pitäisi viikko elää jännityksessä, vaikka jotenkin tässä vaiheessa kiertoa tuntuu aina epätodennäköiseltä että plussa tulisi.

Mites muut piinailijat jakselee?

Voiko insseistä pitää välikierron? Siis pitääkö aina soittaa aikoja kun menkat alkaa, vai voiko sopia pitävänsä väliä omasta tahdostaan? Vai haluaako ne tehdä ne heti peräkkäin.. Vai voiko olla vaan soittamatta ja soittaa kuukauden päästä :grin Tuli vaan mieleen, kun olis opiskelujen kanssa vähän sellainen kuukausi edessä, ettei voisi koko ajan rampata käynneillä, kun sairaala on eri kaupungissa niin menee puoli päivää aina poissaoloihin :banghead:

Voiko insseistä pitää välikierron? Siis pitääkö aina soittaa aikoja kun menkat alkaa, vai voiko sopia pitävänsä väliä omasta tahdostaan? Vai haluaako ne tehdä ne heti peräkkäin.. Vai voiko olla vaan soittamatta ja soittaa kuukauden päästä :grin Tuli vaan mieleen, kun olis opiskelujen kanssa vähän sellainen kuukausi edessä, ettei voisi koko ajan rampata käynneillä, kun sairaala on eri kaupungissa niin menee puoli päivää aina poissaoloihin :banghead:
Kyllä voi pitää taukojakin, soita klinikalle ja pyydä taukoa.
Muista kuitenkin huomioida se harmillinen mahdollisuus että seuraavat ovikset voikin asettua viikonlopuille, jolloin ei ainakaan julkisella saa hoitoja. T. Kolme kiertoa meni hukkaan hyvin varhaisen km jälkeen kun ovikset meni vkl. :rolleyes: mutta jos malttaa odottaa niin sit ei varmaan haittaa

Omanapa kp 9

Folliultrassa kävin ja 16mm folli vasurissa, limis 9mm.
Lääkärin mukaan inssi voisi mahdollisesti sijoittua perjantaille, ei ainakaan usko että menisi viikonloppuun asti mutta ans kattoo ny!

Omanapa kp 9

Folliultrassa kävin ja 16mm folli vasurissa, limis 9mm.
Lääkärin mukaan inssi voisi mahdollisesti sijoittua perjantaille, ei ainakaan usko että menisi viikonloppuun asti mutta ans kattoo ny!

Teetkö nyt ovulaatiotestejä sitten ja sen perusteella inseminaatio? Vai mikä suunnitelma? :)

Mulla on perjantaina ultra niin katsotaan, koska tehdään inseminaatio. Mä otan sitten ovitrellen irrotukseen. :rolleyes:

Takaisin