Influenssarokote?

Mä en oo oikeasti juuri koskaan kipeänä, niin en vielä tiedä. Muulloin en ottaisi, kun oon kokenut sen aika turhaksi. Lisäksi pidän vastustuskyvystä huolta pesemällä käsiä saippualla, huolehtimalla vitamiineista, syömällä värikkäästi erilaisia kasviksia, ja nauttimalla luonnosta päivittäin :) Työterveydestä sen onneksi saan nopeasti jos tarvii ja haluankin, täytyypä tutustua :)
Mä olin tuollai ennen. Sit esikoinen meni päiväkotiin. Nyt olen kerran kuussa kipeä... Tosin siinä välissä läträttiin käsidesillä...
 
Otan kyllä rokotteen, kun töistä sen saan ja jo töidenkin takia pitäisi ottaa.

Koronarokotteen 3.annoksen haluaisin.. tehosterokotteestakin jo kuitenkin 7kk ja tutkitusti teho on jo laskenut..Kuitenkin raskaus tuo isoja riskejä, jos sen saa..täytyy kysyä neuvolasta, et onko mitään mahkuja :)
 
Otan kyllä rokotteen, kun töistä sen saan ja jo töidenkin takia pitäisi ottaa.

Koronarokotteen 3.annoksen haluaisin.. tehosterokotteestakin jo kuitenkin 7kk ja tutkitusti teho on jo laskenut..Kuitenkin raskaus tuo isoja riskejä, jos sen saa..täytyy kysyä neuvolasta, et onko mitään mahkuja :)

Mulla sama influenssa töiden puolesta ja viimisimmästä koronarokotteestakin jo yli 8kk.
 
Tietämätön täällä huutelee, unohdin viime viikolla kysyä neuvolassa tätä rokotusasiaa ja sieltä on tosi hankala saada puhelimella ketään kiinni, niin onko teillä tietoa miten sen rokotteen saa? Mennäänkö sinne neuvolan kautta, saadaanko se neuvolassa, vai pitääkö se itse hankkia? Mulla on eka lääkäri 15.12, sieltä varmaan kysyn jos muistan. Viikkoja nyt 7+3.
 
Tietämätön täällä huutelee, unohdin viime viikolla kysyä neuvolassa tätä rokotusasiaa ja sieltä on tosi hankala saada puhelimella ketään kiinni, niin onko teillä tietoa miten sen rokotteen saa? Mennäänkö sinne neuvolan kautta, saadaanko se neuvolassa, vai pitääkö se itse hankkia? Mulla on eka lääkäri 15.12, sieltä varmaan kysyn jos muistan. Viikkoja nyt 7+3.

kyllä raskaanaolevien pitäisi saada neuvolassa. Aika kumma jos eivät mitään sanoneet siitä ekalla käynnillä. Kyllä mulle ainakin viimeksi sitä sieltä ehdotettiin että haluanko ottaa ja suositeltiin toki ottamaan.
 
Ensisijaisesti varmasti neuvolasta, mutta voihan sitä kysyä ihan perusterveydenhuollonkin kautta :)
 
Täällä kanssa työn puolesta saatu jo influenssapiikki. Mitä rokotteen saamiseen neuvolasta tulee, niin mulle sitä tyrkytettiin viime viikolla ekalla neuvolakäynnillä ja olisin kuulema saanut sen vaikka heti. Tämä siis pk-seudulla.
 
Influenssa rokotteet oon viime vuosina ottanut, mutta nyt en tiedä otanko. Voi olla että otan kun ei oo siitä juuri mitään koskaan tullut.
 
Täällä pari päivää sitten saatu, töiden puolesta tulisi joka tapauksessa. Vähän olkapää kipeytyi ja väsytti muttei muuta.
 
Otin influenssarokotteen alkuraskauden aikana. Oli ihan selkeä valinta, koska haluan suojata sekä vauvaa että itseäni ja läheisiäni.
 
Otin influenssarokotteen heti kun sen sain, marraskuussa. Tuolloin oli vielä alkuraskautta.
 
Takaisin
Top