influenssa rokote

Miten muuten teidän puolisot, ottaako ne rokotetta? Meillä mies miettii eikä osaa päättää...
 
Mä kysyin rokotteesta ja th totes että hyvä kun mainitsit, hänen piti siit puhuu ja ne on eilen tulleet. Haki sit sen ja pisti samantien. Miehestä en tiiä ottaisko, ei olla puhuttu aiheesta. :)
 
Mun mies otti rokotteen tänään työterveyshuollon kautta... Pysykööt pahat pöpöt poissa meidän pesästä :)
 
Meilläkin rokotetaan seur neuvolan yhteydessä. Mieskin saisi silloin, mutta koska on silloin töissä, käy yleisenä rokotuspäivänä piikillä. Oon varmaan kerran työterveydessä sen ottanut. Aiotaan molemmat nyt ottaa, kun th suositteli.
 
Rokote otettu viime viikon maanantaina. Lieviä paikallisia oireita tuli ja nyt pieni flunssa, mutta eipä mitään ihmeellistä. Meidän neuvolalla on niitä rokotteita valmiina eli kävi sujuvasti ku pyysin sen vaan. Mies ei aio ottaa rokotetta.
 
Mäkin otin viime to neuvolalääkärissä. Pyysin vaan, niin mun täti otti sen lämpiään lääkärin ajaksi. Olkapään päällä ei ollut kiva nukkua pariin yöhön mut muuten en huomaa eroa tässä syyskuun flunssasta asti jatkuneessa niiskutuksessa.
 
En tiiä johtuuko piikistä vai onko muuten vaan ollu muutamana päivänä aamulla ja illalla kurkku kipee, päivällä ei oo mitää. Piikistä on viikko...
 
Terkka muuten sano jotain kahdesta viikosta. Tais kyllä olla se suojan kehittymisaika eli tuskinpa viikon päästä enää oireilee :)
 
Minäkin otin piikin maanantaina. Kohta oli arka ekana yönä, mutta muuten ei mitään. Nenä vuotaa ja on tukkeessa muutenkin, ilmeisesti tämän raskauden saavutuksia..
 
Näinhän se usein menee näitten virusten kanssa :D Siks en ole viittinyt pelkkää itteäni aikasemmin rokotuttakaan.
 
Joo mä kuulin kans ton uutisen, en olis kyllä muutenkaan ottanut. Mies mietti, mutta jäi siltäkin sit ottamatta. Mun vanhemmat otti kyllä ja toivon että tehoais kuitenkin, ettei heihin iskis mikään virus ja pysyisivät terveinä kun ovat jo sen verran iäkkäitä että voi tulla rajunakin.
 
Otin rokotteen heti kun tarjottiin (joka vuosi ottanut kun kuulun ns riskiryhmään), eikä mitään sivuvaikutuksia taaskaan tullut. :)
 
Takaisin
Top