Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillähän oli ihan sama juttu! 1 vrk:n ikäisenä tyttö teki tilausta just tuon n. 8h ja olin sen jälkeen aivan väsyksissä! Hyvin tuli maidot tilattua kun sen toisen vuorokauden aikana maito nousi sitten tosi hienosti. Nyt onkin neiti ollut siitä lähtien rauhallinen ja tyytyväinen, syö ja nukkuu paljon. :)Heipä hei!
Täällä lähti imetys käyntiin yhtä kovalla rytinällä kuin miten neiti hoiti maailmaantulonsakin.
Olen tyytyväinen, että jäin sairaalaan kahdeksi päiväksi, koska se toinen vuorokausi oli aivan painajainen! Neiti oli yhtäjaksoisesti rinnalla 8 tuntia! Teki tilausta maitobaariin ja mitenkään muuten ei ollut hyvä kuin tissi suussa. Olin sen urakan jälkeen aivan poikki! Nännit oli aivan tulessa ja itkukin oli lähellä. Hyvä kun jalat kantoi, mutta ah sitä pienen autuasta ilmettä, kun eilen aamulla maitoa tosiaan tuli ja hän sai masunsa täyteen!
Ei ole ennen noussut maito näin nopeasti ja näillä määrillä. Että melkoinen sisupussi on tämä pikkuneiti kyllä!
Mulla esikoinen sai tuollaisia tissi raivareita tosi paljon. Ei varmaan saanut kunnon imu otetta,kun myöhemmin huomattiin että hänellä oli kireä kielijänne. Lopetin imetyksen 3kk jälkeen. Esikoinen oli saanut myös alusta saakka välillä pulloa,että olisiko jo tottunut että helpompi imeä pullosta,kun tissillä joutuu vähän enemmän tekemään työtä..Mikähän tissiraivohäsellys se on kun vauva hamuaa tissiä, ottaa sen ja pois ja ottaa ja pois ja hamuilee suuta ähräten siinä eikä ikäänkuin löydä tai jos auttaa vähän, ei kelpaakaan...?
Meillä oli viimeyönä tommosta. Nostin välillä pystyynkin, pari pientä röyhtäsyä ja tissin etsimistä taas. Onko se sitä tissin pitämistä huvituttina? Tutti ei kelvannut. Sitte hetken päästä iski rintaan kiinni ja imi niinku isompikin nälkä olis vaikka oli tankannut jo kuinka.
Toissayönä ei ollut mitään tuommoista.
Vai tullaanko nyt mun syömisiin? Söin illalla ruispaloja, voiko se olla huono? Kahvia juon vain aamulla kupin. Ruoaksi meni ihan perunamuussi ja karjalanpaisti.
Pääasiassa juon vettä. Paljon. Eilen join illalla 2dl maitoa. Mehuja en.
Vauvan kakka on normaalia vauvan kakkaa...
Ps. Oma nälkä on kova! Tai tuntuu ehkä vaan nyt yks kaks hassulle kun on hurja nälkä ja kaikki kelpaa kun raskauden vikat viikot ei uponnu mikään.