Täällä on imetyksessä ollut nyt pidempi tauko ainakin, ellei oo jo kokonaan loppunut. Olisko about 2-3vk ollu muksu ilman rintamaitoa.
Tää on ollut todella haikeaa itelle, vaikka ehdottomasti oon kokenut hankalana imettämisen tällä hetkellä. Se sattuu/ei tunnu hyvältä ja henkisestikin alkoi kesän aikana tuntua ahdistavalta. Tyttö tuntui niin isolta rinnalle. Jotenkin en osaa luonnollisesti puhua tästä tytön kanssa, vaan oon aina maitopyyntöihin vastannut ohjaamalla jonkun muun asian pariin.
Ei tiedä täysin mitä ajatella tilanteesta, mutta haluaisin puhua tytön kanssa tän asian paremmin läpi. On vaan outoa yrittää puhua asiasta, kun en itekkää oikee tiiä mitä sanoa. Haluaisin että tytölle jäis imetyksestä hyvä mieli, jos se vaihe on nyt ohi. En halua että hän kokee, että asia olisi jotenkin tabu ja että hän olisi tehnyt jotakin väärin, kun maitoa ei enää saa. Yllättävän sekavat on omat tunteet ja ajatukset tän asian tiimoilta :/ onko muilla kokemuksia tai vinkkejä?
Tyttö siis nyt 2,5v ja imetys väheni loppukeväästä ja nyt muutaman viikon tauko tai loppunut. Tyttö haluaisi vielä maitoa, mut mulla tuntuu, että enää pysty imettämään. Jotenkin en halua ees enää kokeilla.
Rv 29+3