Kiitokset vastauksista! Eilen ja tänään oon huomannut, että poikanen kyllä tyytyy hetkeksi seurusteluun ja hytkyttelyyn kun kitinä alkaa. Kauaa tyytyväisyys ei kyllä kestä, mutta ihan heti ei tissille tarvitse päästä.
Tuttinaan toi jässikkä mua pitää, mutta tämä vaihe ei tosiaan kestä ikuisesti. Välillä vaan meinaa tulla epätoivo, että kuinka toi pikkuihminen muka ikinä hyväksyy mitään muuta lohtua kuin tissin? Tuttia ottaa hyvin vähän. Tänään oikeastaan toista kertaa piti sitä suussaan kauemmin kuin 20 sek.
Harmittaa myös mummojen jne puolesta kun ei poika kertakaikkiaan ole hereillä tyytyväinen juuri hetkeäkään eikä sylittely oikein onnistu muilta kuin meiltä vanhemmilta.
Olen ensi lauantaina kaasona häissä, joten menemme koko perheenä edustamaan juhliin muutamaksi tunniksi. Jännittää ja stressaa jo nyt, sillä tiedän että kaveri itkee koko ajan ellei saa olla tissillä. Mies on kyllä yrittänyt kannustaa että sittenhän itkee, me voimme lähteä pois heti kun siltä tuntuu.
Ja siis tosiaan, nytkin poika on isin kanssa puuhommissa, eli nukkuu vaunuissa ulkona ihan tyytyväisenä. Taitaa äipän hormonit hyrrätä ihan ylikierroksilla.....