Imetysajan ruokavalio!

Noi imetysteet auttaa parhaiten kuurina ja niitä pitää juoda aika monta mukillista päivässä, että niistä on hyötyä... mutta onneksi maistuvat myös kylmänä! Mutta varmaan yksilöllistä se vaikutus. Bebesillä myyjä neuvoi, että 8 mukia päivässä ois hyvä määrä :) varmaan se runsas neste osaltaan auttaa, ylipäätään pitäisi juoda paljon, että sitä nestettä riittää myös maidoksi
 
Hyi ostin ihan hirveänmakuisia ja hajuisia imetysvitamiineja!! Mitä normaalisti olen tilannut, niin oli loppu, niin tilasin isomman paketin saman merkin eri tabuja, joissa oli myös DHA:ta.

Tänään käytiin hakemassa ja ensimmäistä kertaa varmaan 10v. yökkäsin jollekin! Haisee ja maistuu kalalle! Noh enää 238tabua jäljellä....
 
Joo en itsekkään tiedä, että itkeä vaikko nauraa :P Sen verran arvokkaita, ettö en roskiinkaan viitsi nakata..

Mies sanoi kotiin tullessaan, että mikä näissä on vikana, haisee kalanmaksaöljylle. Niiin vain kalanmaksaöljylle.. :D
 
Mua nauratti myös, mutta en voinut laittaa hauska, koska aika kurjaa se oli samalla.
 
Miekii mietin NiBaBa et oliko hauska :D Kannattaa muuten kokeilla ottaa pahan makuset vitamiinit tuoremehun kanssa :) Sillee mie oon saanu peitettyy maca tablettien maun, ne on kans jota ihan kamalaa, tulee yökkäys ku haistaa tai maistaa.
 
Siis mä oon kyllä tottunut syömään kaikkea suht ällöttävän makuisia ja hajuisia superfoodeja työn puolesta, just mm. Macaa, vehnänorasta, spiruliinaa, chlorellaa. Tää on vaan jotain niin kamalaa, että meinaa väistämättä lentää laatta :depressed:
 
Vaikee uskoo et joku on kamalampaa kun maca :grin mut kai se on uskottava. Nenästä kiinni ja ääntä kohti vaa vitamiinit :wink
 
Hetken aikaa jo mietin, että oonko raskaana, kun prlkkä putkin avaaminen saa yökkäämään :P Nyt otan 1 tabletin aamulla ja illalla, laitan sen puoliksi, otan nenästä kiinni, heitän tabletin ison vesi kulauksen kera suuhun ja purskuttelen vielä hetken, että ei varmasti maistu suussa :hilarious:
 
Takaisin
Top