Imetys

Parhaat imetysliivit mulle oli kankaiset. Ei mitään kaaritukia saanut olla tai painoi ikävästi. Ostin muistaakseni lindexistä. Myöhemmin menk tavallisetkin liivit.
 
Vilkasin niin hennesillähän oli ihan kivan näkösiä imetysliivejä, taitaa lähteä tilaukseen :) toisin kun 7 vuotta sitten sieltä ostetut oli jotain aivan kamalaa, kunnon erotiikan tappajat :D :D
 
Mäkin olin synnärillä ilman liivejä. Ostin sitten imetysliivit kun päästiin sairaalasta kotiin. Mutta ne jäi oikeastaan käyttämättä kotioloissa. Hilluin aina ilman paitaa tai liivejä suurimmaksi osaksi, kun vauva oli sellainen tissitakiainen että piti koko ajan olla tissi valmiina :D Tosin sillon oli helteinen heinäkuu, ja kämppä muutenkin kuuma, ei tarvinnut ekan kuukauden aikana vauvallekaan pukea kuin vaippa.

Sitten kun tuli vieraita, puin imetystopin päälle ilman rintsikoita. Niiden kanssa oli kätevä imettää. Rintsikoita käytin oikeastaan vain jos lähdin johonkin itse kyläilemään vauvan kanssa. Kauppaan tai ulos lenkille lähdin myös pelkässä topissa. Eli tosi vähäiselle käytölle jäi.

Nyt ajattelin pärjätä niillä samoilla rintsikoilla. Imetystoppeja täytyy varmaan ostaa lisää, kun ne käytin aika lailla puhki.
 
Minusta tuntuu nyt jo vaikialta olla ilman rintaliivejä, vaikka normaalisti olen kotona aina ilman. Tuntuu niin nololta kun isot tissit sojottaa toinen länteen ja toine itään. Ja kesälomareissulla ollaan nyt oltu.
 
Mulla valui maitoa niin kovasti että ilman liivinsuojia ei voinut olla ja rintsikoissa ne pysy parhaiten :shy:
 
Minusta tuntuu nyt jo vaikialta olla ilman rintaliivejä, vaikka normaalisti olen kotona aina ilman. Tuntuu niin nololta kun isot tissit sojottaa toinen länteen ja toine itään. Ja kesälomareissulla ollaan nyt oltu.

Tuosta tuli mieleen, että itsellä on vähän sama juttu. Oon ollu yleensä kesät kotona ilman liivejä, kun on niin pienet tissitkin, ettei niitä edes huomaa. Nyt on ollu nännit niin herkät, että pienikin tuuli tuntuu kurjalta niissä, enkä siedä kankaankaan hankausta iholla. Lisäks huomaan, että istuessa rinnat melkein koskee vatsaa ja tulee epämukava hiestys rintojen alle. Ihan ihmeellistä pienitissiselle! Yhdessä vaiheessa oli rinnat niin kipeetkin, että piti heti aamusta olla liivit, ettei sattunu rappusissa kävellessä. En usko, että nää tuntemukset ainakaan lievenee maidontuotannon myötä! [emoji16]
 
Glamourmom imetystopit ovat mahtavia, niissä on integroidut liivit. Liivit ovat myös tukevat näin isopovisemmallekin. (80J)
Lisäksi toppia voi käyttää jo odotusaikana

HM imetystoppi kun peittää vain nännin siinä on ihan liian heikkotuki ja kangasta liian vähän isommalle povelle.

Alkuun olen joutunut aikaisemmilla kerroilla pitämään myös öisin liivejä koska maito kastelee muuten kaiken.

Mä ainakin tarvitsen hyvät ja tukevat imetysliivit, sillä liikutaan niin paljon muiden lasten kanssa. Valitettavasti hyvää vaan ei saa halvalla. Eli liiveistä joutuu maksamaan 60€ ylöspäin. Mutta se on kuitenkin aina aikaisemmin kannattanut. Kun povi on tuettuna ja helposti käsiksi päästävänä niin on imettäminenkin luontevampaa ja mukavampaa myös ulkoillessa.
 
Ootteko törmänny sellaiseen tilanteeseen/huomioon että vauva söisi pullosta tuoremaitoa mutta ei pakastettua rm?
Nyt täytyy kyllä lypsää kuitenkin ahkerammin kuin esikoisen aikana. Silloin mulle toitotettiin sitä maidon liikatuotantoa jos paljon lypsää mut nyt se ei haittaa kunhan omaa maitoa saisi varastoon enemmän.
 
Takaisin
Top