Mulla vuotaa kanssa öisin rinnat paljon enemmän kuin päivisin, mut oon kyl huomannut et viime päivinä liivinsuojuksia on tarvinnut vaihtaa monta kertaa päivän aikana...
Toissa yönä oli tissit niin pinkeinä ja tyttö veti sikeitä niin oli pakko käydä pumppaamassa suurimmat pois, joku 50ml tais tulla. Pumppauskerrat on kyllä toistaseks laskettavissa yhden käden sormilla mut jotakin saatu pakkaseen jos paniikki iskis. En kauheesti oo uskaltanut pumppailla ku pelkään et kiihdyttää sit tota maidon tuotantoa liiaksi, ne maidonkerääjät pitäis kanssa hankkia...
Tänään ollut aika tissirikas aamupäivä. Tyttö oli rinnalla 06-12 välillä kai viidesti, mikä oon viimepäiviin nähden aika paljon. Joku tankkauspäivä kenties? Tuntuu että tissit on ihan tyhjät ja epäilen että tuleeko sieltä edes mitään mut kaipa sieltä tulee. Jotenkin ku viimesen viikon tissit tuntuneet vähän väliä painavilta ja täysiltä niin kummastelen tätä "kevyttä" oloa...
Oon myös huomannut että istuen imetys tyhjentää tissejä parhaiten. Maaten voin kerran imettää mutta en kahta kertaa peräjälkeen, tuntuu et tissi tyhjene ollenkaan siten. Öisin ois helpompaa vaan kölliä mut näköjään tarvii sit kuitenkin nousta ylös olkkariin tyynyvuoren ääreen.
Vasen tissi kirpaiseen vielä aina ja joskus nänni näyttää hieman vinolta, mut ku maitoa tulee eikä kipu ole sietämätöntä ja jatkuvaa, en jaksa enää huolehtia siitä. Tuttia tarjottu nyt parina päivänä ja nyt tyttö alkanut tajuamaan et mitä sillä kuuluu tehdä, toivottavasti pulloakin huoliin kun tarjotaan tällä viikolla maitoa siitä.