Toivoimme pientä, alle 2v ikäeroa. Nyt jos tulisin raskaaksi tulisi 2v11kk ero.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin lopetettiin yöimetys samalla lailla ja hyvin toimi. Meillä ei varmasti olisi toiminut, jos olisin pikkuhiljaa yrittänyt hellästi vähentää. Olisi ollut stressaavampaa äidille ja lapselleMeillä on nyt kuukauden ajan nukuttu öisin.. Tissille nukahtaminen loppui kesällä kun aloin nukuttamaan tainnuttamisen sijaan. Yöt rauhoittui kun lopetin imetyksen joka tapahtui niin että olin yhden yön muualla ja mies nukutteli huutavaa lasta.. Sen jälkeen pari yötä oli hieman helpompia ja heräs vaan muutaman kerran maitoa pyytämään mutta kun ei sitä saanut niin alku huudon jälkeen rauhoittui nukkumaan. Ja sit oli kuukauden ettei herännyt öisin ollenkaan. Yllättävän helposti siis meni meillä unikoulu.
Onnea uudesta työpaikasta! Varmasti oikea päätös teille, jos siltä tuntuu :)Täällä tuli sellainen muuttuja, että sainkin uuden työpaikan. Jos en nyt ole jollain ihmeellä tullut raskaaksi, jätetään varmaan yritykset sinne joulun hujakoille aikaisintaan. Toiveena sitten tammikuuvauva vasta 2021. Hiukan harmittaa, mutta toisaalta saattaa olla ihan järkevääkin, kun silloin esikoinen olisi 2,5v.
Totta. Mut siis mietin tätä, et onko teil ollu oireita ennen kuin menkat alkoi imetyksen aikana. En muista enää yhtään edelliskertaa.Mulla on ennen menkkoja aivan samanlaisia oireita kuin ennen plussia. Vilu, vatsa- ja selkäkivut, hajuherkkyys, huimaus.
Aaa niin:) mulla oli oireita joku 9kk ennenkuin menkat alko. Voin sanoo että oli kyllä raastavaa!Totta. Mut siis mietin tätä, et onko teil ollu oireita ennen kuin menkat alkoi imetyksen aikana. En muista enää yhtään edelliskertaa.
Mä perehdyn teidän muiden juttuihin tässä samalla
Mulla käsittääkseni ainakin estrogeeni on korkealla, kun ovulaatiosylkitesti plussalla lähes aina. Mutta tuota en tiedä lh-piikistä ja prolaktiinista. Ehkä meillä ei prolaktiini olekaan niin korkealla?Sitäkin mietin MIKSI niitä Lh piikkejä tulee testiin?? Tai ainakin tietolähteet sanoo, että Lh pysyy matalalla imetysaikana, koska prolaktiini on korkealla. Ja toisinpäin