Ilostuttaa!

Sipriina: Ite kattelin kans peilikuvaani tänään sovituskopin ihanan loisteliaissa valoissa ja voi juma, hyi! [:'(] Alko ällöttää oikein! Mun pitäs saada kans itteeni niskasta kiinni ja ja lähtee lenkille (reipas kävely) ja kotona jumppailla. Pari vuotta sitten sain itteni todella timmiin kuntoon tällä tekniikalla ja nyt vois koettaa kiinteyttää kans, mahaa ei nyt oikein voi mut kaikkee muuta kylläkin. Pistin oman salikortin jäihin kuukaus sitten ku en kerkee siellä salilla hillumaan mut onneks on kaikki jumppaliikkeet hallinnassa ni voipi kotonakin treenailla [:)]

Mä haluun kans dopplerin!!! [8D][:D]
 
Doppler on ihana, mutta kannattanee olla senkin kanssa suhteellisuuden tajua ettei turhaan hätyyttele beibiä. Toku ultraääni on ainakin periaatteessa vaaratonta ja sitä on ympäristössämme kokoajan joka tapauksessa. Neuvolassa suosittelivat ettei nyt ihan jokapäivä kuuntelisi, ihan varmuuden välttämiseksi.
Iloitsen tosiaan noista äänten kuunteluista! Aivan ihanaa. Ja eilen illalla tunnustelin mahaa ja aamulla myös! Kohtu tuntuu jo navan yläpuolella saakka [:)] Uih tämä on niin jännittävää ja ihanaa kaikki! Turvatyyny työntyy eteenpäin ja nyt ei enää kyllä kauheesti tarvitse arvailla onko neiti vain lihonnut vai mahtaako tällä kertaa olla jotain muuta syytä pyöristyneeseen ilmeeseen [;)]
 
Olen ihan fiilareissa kun laskin että mulla on enää 39 päivää siihen että mun vuosiloma alkaa ja siitä suoraan jatkuu äitiysloma. mahtavaa!
Voitontanssi!! emoticon
 
Mä olen onnesta soikeana kun en joudukaan siihen sokerirasitukseen! 
Voi että pelkkä ajatuskin siitä litkusta tympi emoticon

Toisena iloisena asiana: Mieheni sisko sai eilen pienen tytön, menen tänään sairaalaan katsoman tulokasta :)
 
Takaisin
Top