Kiva, ei kiitos enempää roskaposteja ja mainoksia tänne! Nytkin tärkeet s-postit saattaa hukkua sinne roskan joukkoon, kun sitä tulee niin älyttömästi .
Mikäs kirja se olikaan? Mulle se tuli jo aikaa sitten ni en ole enää katsonut niitä et mitä ne olikaan Vai tarkoitatteko sitä vauvakirjaa, jonne kirjoitetaan vauvasta? Se oli kyllä tosi kiva ja paljon on jo täytetty sitä :)
Babyboxin laitoin tilaukseen jo tovi sit mutta sähköpostia ei tullu edes roskapostiin. Nyt yritin tilata uudestaan niin ilmoittaa että oon tilannut jo. No sähköpostia laitoin, toivottavasti saisin boxin.
Tuo boxsi oli kyl kiva! :) Mietin tuota miikkarin alekuponkia, siinä ku on se vanha päiväys, pitääkö sieltä boxsin sivuilta käydä tulostaa se teksti virheellisestä päivästä?
Meinasin pitää kutsut huhtikuussa niin ois saanu sen käytettyä :)
täällä ei enää taideta jakaa sitä pampperspakettia neuvoloissa..
Mäkin hankin tuon boxin ja olin tyytyväinen. Harvoin ilmaiseksi saa mitään oikeasti käyttökelpoista ja tuossahan oli kaikki käyttökelpoista. Boxi sisälsi ehkä neljä mainoslappusta, jotka ainakin itse poltan takassa eli hyödynnän ne energiana. Eihän noita ole pakko tilata, jos ei halua. Ihmeellistä kitinää aikuisilta ihmisiltä :D
Pääsin tänään vihdoin hakemaan boxin kotiin. Bodyn sijaan sieltä löytyi lindexiltä sukat, mikä oli kyllä kiva yllätys kun pieniä sukkia ei ole kovinkaan paljon. Ihmettelin kyllä sitä folksamin vihreää liinaa. Onhan sille varmaan käyttöä pukluliinana tms. mutta vähän hymyilytti....
Oliko se liberolaukku jonka saa synnäriltä? Koskas sen pamperslaukun saa? Ultrassa ei tainnu olla kellekään mitään eikä seuraavasta neuvolastakaan saanu? Onkohan se lopetettu se jako?
Synnäriltä niitä saa. Meillä oli Libero-laukut loppu kun kävin ultrassa, muuten oisin saanut sen jo. Myös Pampers-paketteja luulis edelleen saavan synnytyksen jälkeen.