Ilmaiset paketit

Babyboxissa mukana olevassa me&I kupongissa on virheellinen voimassaolopäivä 30.9.2014. Kuponki on voimassa 30.6.2015 asti. Pahoittelemme virhettä.

...lukee tuolla babyboxin sivuilla.

Mä jo poltin sen takassa :grin eipä haittaa, en ois muutenkaan miikkarikutsuja järkkäämässä :happy:

Buahahaa, Rosalina, sä oot nopea! Mä käyn vaikka ensi viikolla hakemassa oman babyboxini :)

Mun babybox on lojunut siellä jo ainakin yli kuukauden, en oo vaan jaksanut hakea sitä. No kaipa ne sen vielä luovuttaa joskus ku pääsen sen hakemaan. Mä oon miikkareita joskus ostellut ihan niiden nettisivuilta outletista, tosin se kuponki ei varmaan sinne käy.

Siinä oli muistaakseni niin, että jos järjestää itse kutsut niin saa 10€ alennuksen ostoksista.

Jetsoni, mitä täytyi tehdä, että sai kaksi? Olen ajatellut myös tilaamista, mutta harmittaa kaikissa juuri se, että saa aina vain yhden. :)

Me ei saatu rakenneultrasta kun imetysopas odottajille. Jännä nähdä saadaanko seuraavasta neuvolasta sit joku boxi... Jännää..

Me ei kans saatu rakenneultrasta mitään.

Babyboxin pistin tilaukseen. Täytyy noutaa se seuraavaksi kun Turussa tulee käytyä. Ainaki muistaakseni siellä oli ko liike

Sen Liberolaukun saa synnäriltä lähtiessä, jos ei rakenneultrassa saanu :) eiköhän sitä edelleen kuitenkin jaeta.

Täällä ei ollu babyboxin sisällä tuttipulloa vaan joku vauvan ensisävelet (klassista musiikkia) muuten kyllä ihan samanlaiselta sisällöltä kuulostaa.

Meillä ei ollu tuttipulloo eikä musiikkia vaan ruokavalio opas. :D Niitä on niin monta eri erää jaossa nyt että sen vuoksi monet saa erilaisen paketin. :)

Tyhmä kyselee. Mä tilasin tuon babyboxin ja siitä tuliki ss - postiin viesti että paketti on noudettavissa lähimmästä lastentarvikkeesta. viestiä ja henkkaria vastaan.. Mutta ei mulle ole kännykkään viestiä tullu. Onko se sitten tuo s-posti jolla sen saa haettua. Joku koodi siinä tais olla.

Ja mä aloin miettiä, että mistä Lastentarvike-liikkeestä sen sit saa? Onko olemassa sellainen liike kuin Lastentarvike ja missä sellainen on Tampereella?

Takaisin