Mä oon ilmeisesti tällänen erilainen äiti, ja mua jotenkin ahdistaa kaikki alelaput ja liput ja kotiin postin kantamat mainokset, vau-kerholta tulevat puhelut niistä kirjapaketeista, ilmaset vaippanäytteet ja ah, tää on paras, ne hiton muovikuoret siihen neuvolakorttiin jossa lukee jotain muksuvelliä vai onnipuuroa ja mitä näitä nyt oli..!! :D Oon huomannu että nykysin tuen ja ostan lähinnä niiltä toimijoilta, jotka eivät rahojaan mainontaan, varsinkaan paperiseen (tai muoviseen) sellaiseen, käytä.
Esikoiselle haettiin babybox, sekä otettiin sairaalasta mukaan ne pampersin ja liberon mainoslaukut ja kassit. Vieläkin 80% tuotteista jotka on noista saatu pyörii nurkissa turhakkeina :/ Mietinkin kyllä tässä juuri tätä ketjua lukiessani, että onko se meandiin tai folksamin kuolalappu nyt välttämättä just se syy, miksi hakea esimerkiksi tuo Babybox, kun siinä sivussa tulee niin paljon sitä turhakettakin. Ja mun tuurilla en edes sais yhtäkään kuolalappua, vaan sen muovisen tuttipullon ja paljonpaljonpaljon paperia :D