Ei mulla oo niin kova hinku sitä tosiaan saada jos lähin on tampereella kerran, meillä on reilu 100km matkaa sinne ja kaikki tarpeellinen lastentavara löytyy ihan täältäkin. :)
Missä vaiheessa sen pampersin paketin saa jos saa? Rakenneultrassa? Liberon tiedänki et saa sairaalasta lähtiessä, mutta mahtaa sekin vaihdella paikkakunnittain saako vai ei?
Tuli mieleen, että muita ilmaisia kerhoja vauvoille on Ainu-kerho ja Muksuklubi. Ainu-kerholta ei oo tullut mitään lahjuksia, Muksulta on tullut. Se muksuklubi kyllä muuttui viime kesänä jonnin verran, en tiedä miten nykyään, kun ei oo ollu meiän perheelle ajankohtainen enää = en oo seurannu.
Oiskohan pampers paketin saanu silloin kun kelan paperit selviteltiin tai sitte sitä seuraavassa neuvolassa. Siitä tykkäsin ku sai sen bodin ja olikohan joku leluki.
Me saatiin synnäriltä muuten joku toinenkin lahja. Olikohan Zalekuan onnittelupussi, jossa oli pipo, tossut ja huivi samaa sarjaa. Ja ehkä jotain muuta...?
Mä hain tänään ton babyboxin! Kannatti. :) siellä oli me&i pilvi kuolalappu (en perusta miikkareista mut toi pilvikuosi ja sen väri on <3), Lindexin lyhythihainen body ja joku limenvihreä riepu/huivi + vaippanäytteitä, vauvan ensi sävelet-cd. sit jotain mainoksia ja pari alekuponkia.
Mä tilasin tuon babyboxin viimeksi kesällä kun olin raskaana mut se meni kesken. Nyt syksyllä kun oli jo tää raskaus selvillä tuli sieltä muistutus sähköposti et mulla on noutamatta paketti :D
En ees enää muistanut koko pakettia ja mietinkin et pitäis varmaan käydä hakemassa se joku päivä. Kauankohan ne säilyttää sitä vai pitääkö mun tilata uusi :)
Hain tänään babyboxin, oli kyl kiva, sisälsi tuttipullon,m&i ruokalapun, bodyn,huivin, sitten sen avainsafe mikälie homman ja pari vaippaa...plus sit alelappusia :) Ihan jees paketti ilmaiseksi :)