Sapiisakki
Näppärä viestien naputtelija
Mulla on ikää nyt 38 ja toinen lapsi tulossa, mutta jotenkin haaveilen vielä kovasti kolmannesta... Ehkä siksi, kun itse olen kolmen lapsen perheestä ja miehenikin on, niin tuntuisi luonnolliselta saada kolme lasta. Täytyisi vaan aika pian alkaa sitä kolmosta tekemään, kun tämänkin tekoon kuului 3-vuotta yrittämistä. Kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa, kunnes viimein mun kilpirauhasarvot todettiin hieman vajaiksi ja aloitettiin thyroxin-lääkitys. Lisäksi käytettiin vähän hormonilisiä ja kahdessa kuukaudessa tärppäsi! Suosittelen Anja jos et ole jo mitauttanut kilpirauhasarvoja, että menet asiantuntevan lääkärin pakeille ja mittautat ne. Vaikuttavat ihan koko kehon hormonitoimintaan. Tiedän yhden pariskunnan, jotka saivat esikoisensa naisen ollessa 42 ja kakkosen, kun nainen täytti 44 ja ihan terveitä tyttöjä ovat molemmat!

vasta nyt reilu 30vuotiaana tunnen olevani sellainen äiti joka olen aina halunnut olla , väsyneempi olin silloin 22vuotiaana kun esikoinen syntyi , silloin kun ei tiennyt milloin mikäkin vaihe loppuu ja huutako se vauva ikuisesti.
vanhin 15 v kaikista eniten,hänestä tuli kummisetä tytölle ja ihan oma ideakin oli. Eli ei yhtään noloa