Ikäerot ja sisarusten suhtautuminen

Lasten ikäero tulee olemaan muutaman kuukauden vajaa 10v. Esikoinen on ottanut uutisen vastaan aika ristiriitaisilla fiiliksillä. Ylpeästä isoveljestä ei ainakaan vielä ole tietoakaan. Onneksi tässä on vielä aikaa sulatella asiaa.
 
Meillä esikoinen on 2v 3kk, kun vauva syntyy. Ollaan kuunneltu dopplerilla yhdessä ja vauvan masussa olosta paristi mainittu, ja hän on ollut että - wauuuu :dance008

Hoitaa kyllä niin kovasti nukkeja,että tulee varmasti ihana isosisko. Kuitenkin aika kova mamman tyttö, että mustasukkaisuuuttakin tulee varmasti jossain määrin.
 
Mä kans veikkaan et kuopus tulee olemaan tosi mustasukkanen. On jo sitä nyt isosisaruksilleen ja jopa miehelle. Muutenkin on todella voimakastahtoinen, joten pelkään että sitä saa itellä olla silmät selässäkin kun vauva syntyy. Harkitsen edelleen polikliinistä synnytystä ihan vain siksi ettei mun yhtäkkinen poissaolo, ja sitten vauvan kanssa ilmaantuminen pahentaisi tilannetta entisestään. Kuopus on siis 2v 4kk toukokuussa.
 
Mä pahoin pelkään että meillä tulee olemaan aikamoinen paikka vauvan syntymä. Syyskuinen on niin vielä mussa kiinni et varmaan mustasukkaisuus nostaa päätään, harmittaa jo valmiiksi että toinen joutuu luopumaan äidin yksinoikeudesta :angelic:
 
Takaisin
Top