Ikäerot ja sisarusten suhtautuminen

Meillä kans esikoinen otti hyvin kuopuksen vastaan ollessaan 1v10kk, ja vieläkin on huomaavainen pikkuveljeään kohtaan.
Kuopus onkin hiukan tempperamenttisempi ja mustasukkainen, joten saapi nähdä mitä tuumaa vauvasta :rolleyes:
 
Meillä 1 lapsi ennestään, ikäeroa tulisi 2 v 9 kk.
Uskon, että ottaisi pikkusisaruksen hyvin vastaan, sillä tykkää hoitaa pienempiä.
 
Miehen vanhimpaan ikäeroo tulee hiukka reilu 8v, mun poikaan 5v7kk ja miehen nuorempaan 4v5kk. Hirveesti ne pikkusiskoa toivoo ja mullakin tyttöolo, mutta aika näyttää :wink
Kerrotaan varmaan sitten nt-ultran jälkeen joskus
 
Meillä tulisi 2v4kk. Vaikea sanoa miten suhtautuu sitten, veikkaan että ihan hyvin. Vähän voi harmittaa huomion jakautuminen :rolleyes:
 
Neuvolassa muistutettiin että odottavan aika on pitkä ja lapselle odotus on vielä pidempi. Tästä ahaa elämyksen saaneena pohdimme tarkkaan milloin esikoisellemme (nyt 18kk) kerrotaan raskaudesta ja miten. Nyt riittää tieto että äidin masu on välillä pipi ja seuraavaksi että äidin masu kasvaa (ja sitä saa silittää). Välillä kuunnellaan äidin masua myös :)
 
Meillä tulee 2v 8kk ikäeroa. Itsestä tuntuu ihan sopivalta tällä hetkellä, vaikkakin uhma alkaa aika mukavasti just nostaa päätään. :grin
 
Meillä tulee ikäeroa 2v1kk, 8v ja 9v. Oon ihan innoissani tuosta 2v ikäerosta vaikka varmasti ton typyn tuntien uhmaa tulee olemaan :woot: nuo isommat oli aivan liekeissä pari vuotta sitten kun kuulivat tulevasta pikkusiskosta ja luulen että nytkin ovat, mutta en ole ihan varma kun nyt tuo 1,5v on aika tuholainen isompien huoneissa :coldfeet: En tiiä koska kerrotaan pienimmälle, mut isoille varmaan lähempänä rakenne ultraa...katotaan mihin saakka saa piiloteltua :angelic: oli meinaan aika pitkä odotus viimeksi siitä rakenneultrastakin syntymään :wacky:
 
Meillä tulee ikäeroa 14v, 13v, 11v ja 4v. Nuorimmaisen suhtautumisesta en osaa sanoa, saattaa olla mustis, kun on pienin ja vähän kaikkien lellikki. :biggrin Isojen suhtautuminen jännittää, viimeksi olivat innoissaan, mutta nyt alkaa teini-ikä jo painaa päälle, niin eihän sitä koskaan tiedä, mitä ne meinaa.
 
Meillä on vain tämä syyskuinen vauveli, mutta toiveissa olisi lisää :Heartbigred

Testin mukaan 3 olisi sopiva lapsiluku. Saa nähdä miten käy :happy8
 
Takaisin
Top