Ikä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompa mukava ketju :) Saa huomata että on muitakin "vanhoja" haaveilemassa.. Itse olen 'vasta' 30 vuotias, mutta on alkanut tuntua, että olisin jotenkin liian vanha ensimmäiseen lapseen joka olisi toiveissa 36 vuotiaan mieheni kanssa, koska kaikki tuttuni ja entiset luokkakaverini yms. ovat saaneet lapsensa reilusti alle kolmekymppisinä. Ja totesipa tätinikin äidilleni etteivät vanhempani tule enää saamaan lapsenlapsia, koska minä olen liian vanha :eek: Tästä en tosin ole yhtä mieltä ;) Itse olen haaveillut lapsesta 25 vuotiaasta lähtien ja olisin tahtonut ensimmäisen lapsen ennenkuin täytän 30 v, mutta sopivaa isäehdokasta ei ole elämään löytynyt ennenkuin nyt muutama vuosi sitten ja olen sitä mieltä että kannatti odottaa :)

Minä täytäs parin viikon päästä 25v ja mieheni marraskuussa 26v ja esikoinen toiveissa! Yhteistä taivalta tulee marraskuussa kymmenen vuotta ja naimisissaki ollaan oltu jo pian neljä vuotta! Toivottavasti pian tärppäisi!!

Me ollaan ekaa kertaa asialla ja itse olen 30 & mies 31. En koe olevani mitenkään liian vanha, toivottavasti ei kroppakaan :p

Mä oon 32 ja mies 37, itselläni ei ole lapsia mutta miehellä on yksi ennestään.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Minä 34 ja mies 38, kolmatta yritetään :) meillä siis tyttö 6 ja poika pian 3.

Sent from my LG-D605 using Vau Foorumi mobile app

Ikä. 29 ja isäntä 37, oma esillä 7 ja yhteinen elokuussa 4.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minä täytän tänä vuonna 29, mieheni on 32-vuotias. Jos elokuussakaan ei tärppäää, niin esikoisen yrittämistä on vuosi täynnä.

Löysinpä itselleni sopivan ketjun :) Mies kohta 31 ja itse täytän vielä tänä vuonna 32. Pillerit jätin pois yhteisestä sopimuksesta elokuun alussa ja sovittu yrittämisen aloittaminen maaliskuulle. Mies tahtoisi lapsen syntyvän alkuvuodesta, mutta luulen että tarvitsee vain hiukan sopeutumisaikaa ajatukseen.

Tänne kirjoittelen salaa mieheltä, ei taida arvatakaan kuinka kova kuumeilu mulla on menossa! Lähipiirissäkin muutama raskaus aluillaan, eikä se ainakaan helpota omaa kaipuuta...

Esikoinek syntyi kun olin 33v, 31v alkoi odotuksen odotus :D Se oli kyllä hassua miten mulla ei ollu juuri minkäänlaista vauvakuumetta mut heti kun päätettiin että lopetan pillerit, kuumeilu hurahti jonnekkin aivan huiseihin sfääreihin, yllätyin totaalisesti kyllä itsestäni..:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Itse olen vasta täyttänyt 21-vuotta ja avopuolisoni on 24-vuotias. Yhdessä olemme olleet yli 4-vuotta ja yhdessä asuneet jo 3-vuotta, joten toisen hyvät ja huonot puolet ovat tulleet tutuiksi. Lopetin pillereiden syönnin kesäkuunalussa ja nyt toivomme raskautta. Itseäni häiritsee vain se, kun muut puhuvat meistä, että olemme liian nuoria tekemään lasta ja pysymmekö yhdessä lapsen tultua kun olemme olleet "niin vähän aikaa yhdessä"! Mielestäni meillä on aivoin ja hyvä parisuhde, olemme miettineet tosissaan häitä ja tietenkin lapsia. Onko muilla huonoja kokemuksia vääränlaisesta kannustamisesta? :D

vauva unelmointia: Mä sain esikoisen tossa viime vuonna ja ehdin täyttää 20v. ennen kuin syntyi. Sai siis alkunsa, kun olin 19. Nyt yritetään toista lasta ja mulla siis ikää 21v. ja miehellä 23v. Tottakai sillon esikoisen odotusaikana, kun kerroin, niin osa oli sillain, että voi hyvänen aika, kun ootte niin nuoriakin ja kaikkee! Mut sitten läheiset tottui siihen ajatukseen ajan kanssa ja alkoi olla jopa vähän liiankin innoissaan. :grin Pelkäsin kertoa mun vanhemmille, koska ovat aina olleet sitä mieltä, että muu elämä ensin reilaan, eli asuntolaina ja autolaina jne. Ovat kyllä itekin saaneet lapset nuorina, niin loppujen lopuks sitten tajusivat, että en halua sitä asuntolainaa ja autolainaa ennen lapsia.

Kauheen moni läheinen ei vielä tiedä tästä toisen lapsen yrittämisestä ja parempi niin. Koen, että osaan kyllä tehdä tälläiset päätökset ihan itse ja kerron raskaudesta, kun näen sen tarpeelliseksi. :)

Molemmat ollaan loppuvuodesta syntyneitä, minä täytän 25 ja mies 24. Alettiin seurustelemaan 10 vuotta sitten, toki pienet on offit siinä täysi ikäisyyden kynnyksellä. Yhdessä asuttu 5 ja puoli v. Nyt naimisissa puolivuotta <3

Ensimmäistä yrittämässä, minä 33 ja mieheni 30. Lähes kaikilla kavereilla on jo 1-3 lasta, nuoremmalla pikkuveljellä kolme. Vähän vanhaksi sitä itsensä välillä tuntee.:)

Minä olen 21v ja mieheni 28v, kapselin poistoon vasta olen menossa 21.päivä ja asenteella saa tulla kun on tullakseen ollaan liikkeellä :) toivottavasti kuitenkin pian! :wink

Takaisin