Ikä?

Itse olen 26 vuotias ja esikoista odotan, mies 33 vuotias ja hänellä jo kaksi lasta entuudestaan.
 
Minä 34, mies pari vuotta vanhempi. Ollaan oltu yhdessä jo vuosikausia, mutta ensin etäsuhteessa ja nyt vasta äskettäin on ollut mahdollista ja järkevää aloittaa vauvahommat. Jos olosuhteet olis olleet toiset, oltaisiin varmaan yritetty jo ennen kuin täytin 30... mulle oli aina kuitenkin selkeää, että jos vahiko käy niin lapsi on tervetullut.
En usko, että olen liian vanha. Silloin just kaksikymppisenä en edes vielä halunnut omia lapsia, ehkä siksikin että miehet oli vääriä :) Mutta se on nyt tai ei milloinkaan. Toivottavasti toiveemme toteutuu...
 
Kiva huomata, että täällä on muitakin yli 30-v. yrittäjiä :greet025 Itse oon jo 35, mies saman verran. Lasta yritetty 1,4v, yhdessä oltu 1,8v. :cool: Naimisiinkin ehdittiin tänä kesänä, eli aika nopeesti on menty, mut mikäpä on mennessä, kun löytyy se Oikee:) Lapsettomuus hoidot, ovulaation induktio, on aloitettu ja niissä toinen kierto meneillään.
 
Samaan haarukkaan minäkin pääsen Toffeen ja Jenian kanssa, ikää siis 34. Meillä tosin jo lapsia kotona ja toista yhteistä haaveillaan. Yksi keskenmeno valitettavasti tälle syksylle tuli ja jälkitarkista vielä odotellaan. Ei nyt vielä olla yritelty siis uutta tartuttaa, mutta itse ainakin oon sitä mieltä, että saa tulla kun aika on kypsä...
 
Olen 33-vuotias, mies täyttää tänä vuonna 30 vuotta. Kummallakaan ei ennestään lapsia, naimisissa ollaan oltu kesäkuusta -14 lähtien.
Pillerit jätin tämän kuun alussa pois, eli ensimmäisiä "luomumenkkoja" tai toivottavasti sitä raskautta odotellaan lähipäivien aikana ilmaantuvaksi.
Vaikka ei "yrittämällä yritetä", on tämä silti jännää aikaa :)
 
Mä olen siitä erikoinen ettei mulla ole koskaan ollut vauvakuumetta, saatikka miehellä. :) Mun mielestä vauvat on enemmänkin pelottavia, mutta olis kiva joskus kun omat lapset olis vähän isompia touhuilla niiden kanssa kaikkea kivaa. Mä olen 32v ja mies vuoden vanhempi. Kummallakaan ei lapsia entuudestaan. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, viime kesänä mentiin naimisiin. Pillerit jätin pois kuun alussa ja tarkoitus olis yrittää lasta. Täähän on meillä ihan järkipäätös, arvellaan että saattaisi jäädä myöhemmin harmittamaan, jos ei lasta olla edes yritetty ja ollaan kuitenkin jo melko vanhoja. :D Sehän nyt ei oo ollenkaan edes varmaa tullaanko ikinä lapsia saamaan mutta yrittänyttä ei laiteta. :)
 
Mä olen 31 ja mies 33, kummallakaan ei ennestään lapsia. Yhteiseloa takana kohta kaksi vuotta. Mä lopetin hormonaalisen ehkäisyn yli 2,5 vuotta sitten, kokonaan ehkäisy jätettiin nyt kesäkuun alussa. Vasta yksi kierto yritystä takana, toivottavasti pian tärppäisi! :)
 
Minä olen 30 ja mies 36. Ei lapsia kummallakaan, yhteiseloa takana kaksi vuotta. Mä oon vauvakuumeillut rajusti jo vuoden. Keväällä päädyttiin jättämään hormonaalinen ehkäisy pois. Kokonaan ehkäisyä ei ole vielä lopetettu, mutta alustavasti olen ilmoittanut haluavani sen peliliikkeen tehdä ensi keväänä. Mies sulattelee :wink
 
Mä oon 21 ja mies 22. Meidän esikoinen on 1v ja kuumeillaan toisesta :) olen oikeastaan kuumeillut yläasteelta asti ja mieskin on tyytyväinen että ollaan saatu lapsi nuorina.
 
Mie oon 29, mies 26. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ja nyt tuntu siltä että halutaan pieniä saappaita taloon. Kihloista ollaan puhuttu mutta ilmeisesti mies kaipaa apua sormuskaupoille... Ehkäisynä on aina ja vain ollu kortsut, jotka jätettiin tässä kierrossa pois. Toivotaan pikaista tärppiä! Kp 18/23-25(21-28).
 
Minä kohta 38v mies 36v,miehelle olisi ensimmäinen ja minulle toinen lapsi (minun ensimmäinen jo +20v).
Yhteis eloa takana pieni hetki mutta suunnitelmat on hyvinkin selvät.Kierukka poistettiin nyt viikko sitten ja aloitin mininpillerit jotka tarkoitus lopettaa heti kun asiasta saadaan 100% varmuus koetetaanko lasta vai ei.Vauvakuumetta minulla ei ole näiden vuosien aikana suuremmin ollut.:happy:
 
Ensimmäinen olisi tulossa. Ite oon just täyttäny18 ja mieheni 21. Meillä oli muutama kuukausi sitten häät ja vauva on toivottu :Heartred
 
Takaisin
Top