Voi Sinitiitu miten hienosti siellä kasvetaan! Ja kääntyillään jo! Pitäis olla kamera tai kännykkä koko ajan matkassa, että saa ikuistettua noita ihania hetkiä.
Kiva, jos teillä kylpyily rentouttaa - täällä nautitaan itse kylvystä mutta sen jälkeen aina karmea itkuhuutoraivari alkaa. Lämmitän huppupyyhettä kuivausrummussa ja napataan sekunnin sadasosassa tytteli siihen ammeesta, eli kylmyys ei ole siihen syynä. Kuinkas teillä muilla? Pitäisköhän kokeilla kylvettää aamulla...?
Meillä isukin pitäis olla iltaisin kotona, mutta metsästyskausi sitten alkoi. Eli iltaisin mies on sitten metsällä... Mutta tiedän, että ei lähde jos pyydän. Ja se yllättävästi helpottaa omaa ärsytyskynnystä. On Sinitiitu totta, että selkä huutaa hoosiannaa yhdessä tytön kanssa joinakin iltoina kun tietyssä asennossa meidän tytteli vaan rauhottuu.
Itse ilmoittauduin jumppaan, eli "omaa aikaa" on nyt ainakin parituntinen viikossa. Minkähänlaiset urheiluliivit pitää hommata, kun ekaa kertaa on tällaiset hinkit
?
Aurinkoista ja syksyistä viikonloppua halausten kera kaikille
Kiva, jos teillä kylpyily rentouttaa - täällä nautitaan itse kylvystä mutta sen jälkeen aina karmea itkuhuutoraivari alkaa. Lämmitän huppupyyhettä kuivausrummussa ja napataan sekunnin sadasosassa tytteli siihen ammeesta, eli kylmyys ei ole siihen syynä. Kuinkas teillä muilla? Pitäisköhän kokeilla kylvettää aamulla...?Meillä isukin pitäis olla iltaisin kotona, mutta metsästyskausi sitten alkoi. Eli iltaisin mies on sitten metsällä... Mutta tiedän, että ei lähde jos pyydän. Ja se yllättävästi helpottaa omaa ärsytyskynnystä. On Sinitiitu totta, että selkä huutaa hoosiannaa yhdessä tytön kanssa joinakin iltoina kun tietyssä asennossa meidän tytteli vaan rauhottuu.
Itse ilmoittauduin jumppaan, eli "omaa aikaa" on nyt ainakin parituntinen viikossa. Minkähänlaiset urheiluliivit pitää hommata, kun ekaa kertaa on tällaiset hinkit
?Aurinkoista ja syksyistä viikonloppua halausten kera kaikille

, nautitaan ja jaksamisia kaikille!

OHO, ei ollut tarkoitus ottaa tuollaista hymiötä, tuo hymiön alkuhymy hämäsi, mutta menköön nyt huumorin nimissä.