Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi että miten odotan täällä tytön nauruja - ei ole tullut vasta kuin hymyjä ja kovin tarkasti kuunnellaan äidin juttuja. Varsinkin vaippaa vaihdettaessa meillä on yleensä ihana yhteinen seurusteluhetki. Voi kamala jos joku nauhoittais mun puheita/lauluja/tanssiesityksiä - sais YouTubeen hauskan pätkän. Hienoa Annis, että teillä viihdytään massullaan ja kääntyillään jo selälleen! Jaksamista sinne arkeen, kyllä ne tekemättömät työt odottaa... (helppo on toiselle näin sanoa...)
No moi kaikki!

! Itse nyt kaiholla muistelen ultrauksia, kun on niin järjettömän onnellinen ja toisaalta epäuskoinen olo. Että voiko tämä olla totta! Mutta totta se on ja nyt tuo tyllerö pötköttää vieressä sohvalla. Ja hyvä, että työmaalla otettiin uutinen hyvin vastaan. Ehkäpä sitä itse vaan miettii miten työkaverit ja työnantaja suhtautuu, mutta sit kaikki meneekin hyvin. Ehkäpä se on tää ikä, kun miettii tosi paljon muita ja on vastuuntuntoinen ja (liiankin ) lojaali työnantajaa kohtaan. Nyt vaan nautit raskaudesta ja unohdat "kaapuvaatteet". Massu vaan ylpeänä esiin!!!
vaikka viihtyy siinä varsin mainiosti tohkeissaan.. Kyljelleen käännytään hupsis vaan kun jumppahalut iskevät, sängyssään heräilee aamusin välillä poikittain, taitaa tulla meidän perheen liikunnallisimmaksi
paikalliseen MLL:n muskarikerhoon ollaan syyskuulta menossa, jos vaikka tulisi uusia laulujakin, toistaiseksi oon sanoittanu vaan vanhoihin säveliin itekeksimiä joikuja 
Voidaan hyvin!!
. Voi miten ihanaa!

.Vauvauinti oisi mustakin ajatuksena vallan ihana mutta kun meidänkin tarvis Tampereelle sitä lähteä harrastamaan niin viitsimiskynnys tuli vastaan. On tuo joo teilläkin niin aikaisin etten itsekään kykenisi.. Vaikka imetys aamukuudelta puoliunessa tukka pystyssä onnistuu niin itsensä ja vielä tytön liikkeelle saaminen onkin toinen juttu. Mitenkä sitä on vuosia pystynyt lähtemään töihin siihen aikaan kysyn ma, kun niin kiva on nykyään pistää pää takaisin tyynyyn ja vaipua uneen kun pikkuinen tuhisee vierellä
....

Tänään tuuletettiin ekaa käännöstä selältä masulleen, jee! Typsykkä oli itsekin aivan ihmeissään
Ja äiskä sai ikuistettua tilanteen kameraan.. ihana muuten tuo teidän suunnitelma kuvaamokuvista :)