Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja on myös mielenkiintoista päästä seuraamaan fiiliksiä ja ajatuksia eri vaiheissa raskautta tai vauva-vaihetta jne.
Voikaa hyvin!
. Olen myöskin samoilla linjoilla ajatustesi kanssa. Jos tässä alkaa liikaa murehtimaan ja panikoimaan, niin ei ole varmasti itsellä saati muillakaan kivaa. Täytyy yrittää ottaa tulevat asiat vastaan niinkuin ne tulee.
. Multa olis menny aamukahvit varmaan väärään kurkkuun!
mukavaa töihinpaluuta sinne!
Moi kaikki!

Että sikäli aika erikoista settiä tarjotaan täällä, vai mitä olette mieltä?? 

. Anoppi tuli vielä oikein henk.koht. onnittelemaan raskaudesta ja kun hänelle tuli tippa linssiin, niin tulihan se minullekin. Pääasia, että tämä perheenlisäys hyväksytään. Oma äitinihän oli tietysti riemastunut, kun minulle tämä tulee olemaan vasta ensimmäinen lapsi ja alkoi jo kovasti vaikuttaa siltä, etten lapsia saakaan.

Loppuillasta on sitten välillä ollut kiva tehdä lenkkiä. Muutenkin tyttö on rauhallinen luonteeltaan, hymyä tulee kovasti, syödään, seurustellaan ja nautitaan elämästä ja toisistamme
Viime päivinä on kiinnostunut lelumaton leluista ja on hellyttävän suloinen hymyillessään vierellään roikkkuvalle leijonalle. Kamera räpsyy ahkeraan.. Ja kyljelleen lauantaina käännyttiin!! Rokotteesta ei tullut mahavaivoja ja muutenkin tuntuu että kakkaamistahti (mikä oli tosi vilkas ja väriltään välillä vihreäkin..?) on rauhoittunut ja nyt taas keltaiseksi muuttunut. Yöunet on meilläkin pääsääntöisesti hyvät ja pitkät, mikä on tosi onnellista! Kyllä sitä välillä on niin zombi kun aamuyöstä herätys aiemmin tulee..
(ja kyl kävelikin juu) jos yhtään valokuvista oot kiinnostunut niin vinkki: mulla loppuraskauden hurahdus oli valokuvakirjojen teko tietsikalla- meni monta päivää innoissani kun väsäsin niitä kun muuten ei enää mitään jaksanu eikä mitään tapahtunu synnytyksen suhteen..
huomenna ajattelin lähteä pitkästä aikaa tampereelle , tytön kanssa ekaa kertaa kahden, fiilistelemään ja kiertelemään kaupungille..jeee
Leppoisaa viikkoa ja mahdollisimman vähän huonoa oloa, kolotuksia, ja vain miniväsymystä tälle viikolle teille odottaville!