Hei kiitos paljon kaikille kommentoinneille! Kiva kuulla omista kokemuksistanne.

Tänään on ollut taas tosi hyvä ja pirteä päivä, ah ihanuutta. Kyllä se tästä!
Pari kertaa vain on onneksi kaiken kaikkiaan laatta lentänyt, mutta etova olo sitäkin tutumpi juttu. Ihan omanlaisensa on tämä raskauden tuoma etovuus, ei voi oikein verrata mihinkään aiempiin huonoihin oloihin. Samoin superväsymys on välillä niin totaalinen, että sekin on mulla uudenlainen tunne.
Mutta, ennen kaikkea: mikä onnellisuus, hyvä fiilis ja rauhallisen odottavan huikea fiilis, joka kyllä peittoaa kaikki pahat olot mennen tullen!!!!

Itse asiassa mun mielestäni ehkä jopa liian vähän hehkutetaan sitä hyvää puolta raskaudessa.
Itse olen kuitenkin ajatellut niin, että tämä saattaa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun olen raskaana enkä halua tuhlata aikaa murehtimiseen ja pelkoon, vaan nautin täysin rinnoin joka vaiheesta!! Saattaa kuulostaa ärsyttävän optimistiselta, mutta jos jotain käy niin sitten mennään sen tilanteen mukaan. Ja ymmärrän myös oikein hyvin, että peloille tai murehtimisille ei aina voi mitään ja ne vain toisinaan väistämättäkin tulevat, mutta jos lähtökohtaisesti pyrkii ottamaan raskauden tuomat vaiheet positiivisin mielin, on se jo jotain. Toivottavasti saitte kiinni näistä ajatuksista ja ymmärrätte pointtini.
Huh, tulipa pitkää tekstiä.. Kaikkea hyvää edelleen, viestitellään taas!
Susanna