Ikää yli 35 ja esikoinen tulossa, vertaistukea kaivataan :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nyytikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikainen tilannekatsaus: viime viikon ultrassa lapsivettä oli todella vähän ja saatiin kontrolliaika ensi viikon perjantaille 7.2. Ei voi kuulemma tehdä muuta kuin odottaa josko vesi lisääntyisi. On tämä kyllä kauheaa miten pieleen asiat voi mennä :sad001. Olen ollut poissa töistä jo pari viikkoa putkeen, ei vaan voi keskittyä mihinkään. Pieni toivonkipinä on vielä että josko tämä tästä...

Kiitos kaikille tsempeistä ja ihanaa odotusta, kevättä kohti mennään :happy7

Täällä taas :). Kolme keskeytynyttä raskautta. Tiistaina oli varhaisultra 8+2 ja sydän siellä sykkii :) ja ultraaja totesi raskauden olevan 9+3. Uskomaton hetki, edellis kerran oli tuulimuna, nyt vaan toivotaan parasta tästä eteenpäin.

Riinalle tsemppiä raskauden viimeisiin hetkiin ja tuleviin koitoksiin! <3 Ja muillekin toivon kaikkea hyvää!

Täällä flunssan kourissa, onko muilla kokemusta flunssasta ihan loppuraskaudessa? Sais mennä jo ohi!

S.

Voe Kirsikka, peukut on täällä niin ristissä <3 Toivon niin kovasti, että kaikki kääntyy teillä hyvin!!
Maria; Jee!! Eipä ihanaa!! Tervetuloa jälleen :)

:smiley-bounce012 No huh huh, tänään ultrassa kaikki olikin hyvin, lapsivettä oli normaalisti ja vauva vastasi viikkoja :smiley-bounce013 Ja mikä ihaninta vauvan liikkeetkin ovat tuntuneet noin viikon ajan :smiley-bounce016

Kirsikka, aivan mahtavaa kuulla, että asiat onkin kääntyneet parempaan suuntaan. Nauti nyt tästä :) . Ja todella upeaa saada Maria uudelleen mukaan! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee nappiin.

Susanna, minullakin oli viikko sitten flunssa. Kova kurkkukipu, hyvin limainen ja räkäinen olin ja voimat aivan lopussa. Kuumetta ei kuitenkaan tullut. Nyt tauti on poissa, mutta tämä loppuraskaus alkaa muuten olemaan turhan raskaan oloista. Ennakoivia supistuksia on ollut jo pitkään, ja tuntuu, etten kohta enää edes huomaa niitä. Toissa yö meni tuskaillessa ja eilen päivälläkin oli voimakkaita menkkamaisia tuntemuksia, mutta viime yön nukuin kuin tukki ja aamulla oli kuin ei olisi koskaan supistellutkaan. Tänään illalla tuli saunassa käydessä mahdottoman huono ja oksettava olo, joka kyllä helpotti parvekkeen viileydessä. Vatsa tosin meni ihan kuralle. Nyt ei taas väsytä ollenkaan, vaikka muuten olen sentään oireeton. Olisin jo ihan valmis tositoimiin, mutta pikkuinen on näköjään vielä harkitsevalla kannalla :)

Riina: Kai tiesit, että vatsan kuralle menokin voi enteillä synnytyksen käynnistymistä ;) Toivotaan siis, että pienokainen kuuntelisi äitinsä toivetta! :)

Kiitos teille, olen kyllä ihan onnesta soikeana täällä :excited001.

Riinalla on jännät päivät edessä, mietin juuri samaa että saattaa masun löysyys ennakoida synnytystä, paljon tsemppiä sinne viimeisille päiville :happy093.

Voi vautsi kuin ihanaa Kirsikka, onnea onnea :) !!!!
ja Marialle myös onnea paljon, paljon ja lykkyä matkaan!!
Riinalle ja Susannalle loppuhuipennokseen isot tsemppituuletukset ja puhtia rutkasti sairaalareissuun- eipä aikaakaan niin pienokaiset teillä jo sylkyssä siellä on :)

Heissa,

mitäs tänne kuuluupi kaikille?
En ole yhtään ennättänyt käydä koko foorumilla pitkään aikaan. Sen verran ajattelin päivitellä kuulumisia, että meillä oli tänään rakenneultra (rv 19+5) ja pieni poikahan sieltä löytyi viuhtomasta. Kovasti koitti piilotella kasvojaan käden takana, mutta lopulta näytti naamansakin. Kaikki rakenteet oli siellä missä piti ja hyvältä näytti kaikin puolin. Neljän viikon kuluttua on seuraava ultra, koska olen seurannassa verenpainetautini takia. Jotain hyötyä siitäkin taudista :)
jätkä.jpg

Hei, täällä kanssa yksi vanhempi ekaa odottelija. Oon just täyttänyt 39v. ja synttärilahjaksi tuli testissä plussaa. Viime vuonna oli keskenmeno rv5 ja nyt :happy093jännittää, että miten käy...

Tervetuloa! :smiley-angelic003
Täällä voidaan hyvin, nyt on energiaa vaikka muille jakaa :smiley-bounce016. Pahoinvointi loppunut tyystin ja töissä jaksaa.

Miten muut voivat?

Takaisin