Iholla

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sE  HELIN hattu oli ihan supermakee! Tulin melkein kateelliseksi! hahha!

sitte Reinoon ja Mariaan vielä, niin tuli siitäkin hyvä mieli, kun kuulin Reinon sanovan, että jos se tiuskii, niin sehän in sen omassa päässä se juttu!

Jotenki tuo eilisiltanen jakso oli melkeenpä paras tähän mennessä nähdyistä!

Eilisestä jaksosta. Miks teinit sanoo/hokee "mitä vittuu" ku tapahtuu jotakin jännitävän kivaa. :D Kaipa sitä on sit itsekkin ollut yhtä naurettavan hölmö.

Joo kuulostaa aika törkeeltä omaan korvaan mut kaippa sitä on itekki joskus ollu tollanen suustaan :D mutta musta on kyl kiva seurata sinin elämää ku se on jotenki niin huoleton ja niin teini :) varmaan siks on kiva seuraa ku omasta teiniajasta ei oo ku parisen vuotta :) -Maiku

Ite tulee välillä kanssa hoettua "mitä vittuu" millon missäkin tilanteessa :D se kyllä varmaan muuttuu sitten kun vauva syntyy :)

No nyt ku sarjaa on tullu jo jonki aikaa ni onks mieli muuttunu noista tyypeistä, ketä on kiva seurata ja ketä ei? Mä tykkään edelleen eniten seurata mariaa, toisena siniä, kolmantena heliä, neljäntenä piaa, viidentenä saaraa ja viimesenä esiniä :) puuttukoha ny joku, ei kai :D -Maiku

Mulla edelleen Maria pitää ykkös sijaa :)
Heli ei enää ärsytä niin paljon kuin alussa. Ja Esin, josta eka tykkäsin, on muuttunut tylsäksi. Sitten se teini.. Sini? sitä on paljon kivempi seurata kun ennen. Alussa se vaan nökötti sen poikakaverinsa kanssa, nyt se käy juomassa ja muutenkin käyttäytyy enemmän teinimäisesti, se on niin hauskaa :D
Saara ärsyttää edelleen. No ehkä ei tulevaisuudessa niin paljoa, jos ne nyt sai sen talon myytyä, niin vaikuttaa vähän ilosemmalta sekin.
Piasta en oikein tiiä, ihan jees.

Eli mulla varmaan aika sama järjestys kuin Maikulla :)

-uppunen

Takaisin