Iholla

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi!

Katotaan, tallennuksesta seuraavan päivänä lapsen päiväuniaikaan, kera kahvikupin ja suklaan..

Mua on alkanut ärsyttämään se KAMPAAMON nainen. Joetnkin niiiiiin.... anteeksi vaan "puuma"!

Ja tietysti REINON arveluttava kielenkäyttö MARIAA kohtaan. Ja se että MARIA piipittää kuin pikkutyttö.

ESIN, se toimittaja opiskelija on ihan hupsu! Harmiton heitukka, myöhästyy krapulaisena tärkeästä haastattelusta... oho, onks kello jo noin paljon?

HELIN studio pätkä oli jotenkin.. käsittämätön? Seurusteleeko se sen tyypin kanssa vai mitä ne hiplaili siellä sohvalla?

ROOMAN nainen sai mut viimeksi itkemään, kun se koitti selittää omaa väsymystään sille miehelleen. Ja mies sanoo antaneensa lapsille yöpaidat lipaston ylälaatikosta!!!!

SINI.lukiolainen, seurustelee... Pikkutyttö yksin aina kotona! Onko niilla isää näkyny missään jaksossa?

Oliko siellä vielä jotain muuta väkee???

Vieras kirjoitti:
Mulla meni tänpäivänen jakso ohi,tapahtuks mitää mielenkiintosta? :) Maiku

Maiku:

Ei ollu mun mielestä paljoo mitään viime jaksossa. Esin oli Turkissa sukuloimassa, ja Maria uudessa kodissa kahestaan lapsien kanssa, mutta ei ne oikein tenhy mitään ihmeellistä, oleli vaan :)

--

Huomasin just viime jaksossa kuinka se pikku vauva näyttää ihan REINOLTA!! :D Oli aika hassua nähdä kuinka oli ihan isänsä näkönen, ei  voinu erehtyä!

Mua aluksi ärsytti se Marian piipitys ääni, mutta sitten jossain vaiheessa huomasin, et oon itekki alkanu puhuu samalla tavalla! Varsinkin kun puhun meidän koirulle, tai masuasukille :D

En tiiä yhtään mitä tän päiväsessä jaksossa on, mutta ootan innolla sitä silti :)

-uppunen

20 minuuttia kun taas tämä äippä liimautuu telkkarin ääreen. ;)
Aluks en oikein siitä Esinistä pitänyt, mut nyt joo niinku joku jo mainitsi että hassu höpsö. :D Eli ihan kiva seurata.
Joo se Heli (Blondi laulaja tyttö) seurustelee sen poitsun kanssa, mut ei taida olla niin tosissaan ku se mies on. Mut ei uskalla jättää sitä koska pelkää loukkaavan toista. Tai näin mä oon ymmärtänyt sen kuvion.
Voi se synnytys jakso oli ihana. Siinä itku tuli ja mieleen oma synnytys. Ja todellakin pikunen näyttää ihan Reinolta. :D

Täälä Lahdessa seuraillaan.
Ritzu

Pakko lisätä vielä, mieheni tuli äskön selkäni taakse lukemaan että mitä teen koneella ja tokas hetken luettua näitä kommentteja että: tollastako sä täälä lueskelet, voisit keskittyä muhun. :D Joo kyllä mä sillekkin huomiota annan mutta olkoon tämä pieni hetki omistettu mulle ja iholla sarjaan. ;)
Ritzu

Okei,en menettänyt siis mitään tärkeetä vaikka yks jakso menikin ohi :) vaikka eikös noita jaksoja pysty vissiin jälkikäteen kattoo netistäkin. Mä en ookkaa kattonu nii tarkkaa sitä vauvaa mut täytyykin pistää merkille ja ettiä reinon piirteitä siitä :D Ritzu, netti ja telkkari ( iholla) onkin parasta omaa aikaa ;)) -maiku

Jotenkin tuntuu aina kun se yksi jakso loppuu, että se jää kesken! Voisi olla tunnin mittainen :D

Tänään oli ihan kiva jakso, kiva kontrasti siinä, kun oli niitä pienten lasten äitejä ja sitten sitä teini elämää. Niin erillaista. Itse juuri tulossa äidiksi, en yhtään ikävöinyt niitä teini bileitä ja oksentavia teinejä. Tuli sellainen olo, että odotan niin innolla, että saan kolmen kuukauden päästä sen pienen nyytin syyliini ja saan olla äti ja viettää ihanaa perhe-elämää :)

-uppunen

Joo voishan sitä omalla ajalla muutakin järkevämpää tehdä ku pöyriä netissa ja kattoa telkkaa. heh. :D
Ritzu

Voi että... Olipa taas ihana jakso, vaikka olikin jotenkin raskas, kuolema aiheineen...

Tuli siinä sitten aika runsaasti itkettyä, kun oman äidin kuolema on vielä niin ajankohtainen, paljon muistoja, ja ikävä...

Toivottavasti ensi viikolla olisi vähän iloisempia aiheita... : )

Voi vitsi, katoin ekaa kertaa kokonaisen jakson, ja herkistyin kyllä, kun se nainen (en muista nimeä) puhui kuolleesta ystävästään.. *niisk* Ja Maria on hirmu suloinen mun mielestä, vaikka se lässyttääkin pikkusen häiritsevästi..

Mut en tajua sitä laulajatyttöä. Höpöttää mun mielestä ihan turhuuksia ja sen musiikkikaan ei ole kovin hyvää...(anteeksi nyt vain :D )

Jyväskylässä katsellaan
-Miramaria

Mun mielestä se laulaja (Heli?) on jotenkin ihan eksyksissä itsensä kanssa, tai sitten vielä ettii itteensä... Luulis että ton ikäsenä (28) olis jo jotenkin löytäny ittensä. Ei uskois että on sen ikänen, sen jutut on alle 20 vuotiaan tasolla...

Itsekin oon seurannut sarjaa alusta asti. Miehenikin seuraa, ei oo kylläkään mukamas niin kiinnostunut kyllä kun minä, mut kuitenkin, kun katsottiin tänään perjantain katsomatta jäänyttä uusintaa, niin sain selittää alun hälle uudestaan, kun ei ihan alkuun ehtinyt... :D Perjantain jakso oli kyllä tosi koskettava, itketti ihan paljon. Ite en kuolemaa sinänsä pelkää enkä muutenkaan, mut oli jotenkin niiden ihmisten suhde kuolemaan koskettava. Ja se Helin laulu lopussa oli jotenkin tosi koskettava. Samanlaisia ajatuksia kuolemasta ja elämästä ehkä itellänikin... Koskaanhan ei tiedä, millon tää elämä päättyy...

Miusta kaikki hahmot jotenkin omalla tavallaan täydentää sitä palettia, ehkä kuitenkin Esin on toistaseksi vielä jäänyt vähemmälle kiinnostukselle. Ite seuraan kaikkein kiinnostuneimpana Heliä ja Mariaa. Reinokin on meidän mielestä selvästi rentoutunut, kun pääsivät omaan kotiin, vaikka onhan niillä vieläkin välillä vähän kireetä. Oliko se torstain jakso kun se taas jotain Marialle tiuski... En kyllä itse kestäis, ja pettämiset ja kaikki muut... Mariakin tais sillon sanoa, että hälle on sanottu, että on liian kiltti Reinolle ja niin todellakin on.

Siitä Helistä. Onhan se eksyksissä, mut kyllä kai yli 25-vuotiaskin voi vielä etsiä paikkaansa. Miusta ainakin tuntuu, että aika paljon vanhempanakin voi! Miusta on kiinnostavaa just seurata, että mihin suuntaan se päätyy. Ja jotenkin se kuitenkin pohtii pajon asioita ja myöntää itelleen, ettei tiiä aina mitä tehä. Symppaan sitä kovasti. Paljon on sellasia ihmisiä, jotka ei jotenkin löydä suuntaa tai paikkaa, mikään ei tunnu omalta. Sellasta elämää on hankala elää...

Multa on kyl tainnu mennä vähän ohi, onks sillä reinolla ja marialla ollu jotai pettämisjuttuja? Mä kans tykkäsin siitä helin laulusta minkä se laulo siinä yhen jakson lopussa vaikka muuten en oo tykänny sen laulamisesta ku en oikeen tykkää sellasista piipittäjä laulajista.. Mut se oli jotenki hyvä se sen yks biisi- Maiku

Joo, mulla meni kanssa ohi. Se oli jotenkin oudosti kuvattu siinä sarjassa. Mediasta sitten myöhemmin sai sitten tietää...

Ilmeisesti Reino oli jollain keikalla pettänyt ja sitten kertonut sen Marialle tekstiviestillä... ja pyydellyt anteeksi ja jotain. Muistan sen jakson, missä Maria oli todella tolaltaan jne. ja sai jotain viestejä, mutta siinä en kyllä tiennyt siitä pettämisestä.

-uppunen

Jaa niin se jakso, mäki muistan ja ihmettelin sillon mikä sillä marialla oli mut en tajunnu ollenkaan enkä sit mediasta oo lukenu jälkeenpäin mitään joten on menny ohi. Kauheeta, vaikka se reino puhuu töykeesti ja on sellanen ilkee mariaa kohtaan ni en olis aatellu et se pettäis mariaa. Ja hatunnosto marialle että se on pystyny tommosenkin aiheen kuvaan, en tiä olisinko ite pystyny:) - Maiku

Hei vaan kaikki,

Täällä yksi, joka on jäänyt Iholla-sarjaan täysin koukkuun. Mulla olisi yksi erityinen kysymys: tietäänkö kukaan mikä oli se Helin kaverin vauvalla käytössä ollut riippuva kangaskeinu (tai jotakin sen suuntaista), jossa vauva lopetti heti itkun?  Ja missä sellaisia myydään? Kiinnostuin heti, koska itse saan vauvan lokakuussa ja kyseiselle laitteelle voisi olla käyttöä! Kiitän jo etukäteen jos joku osaisi vastata.

Sitten itse sarjasta: Heli on niin keskenkasvuinen ja eksynyt, koska on selvästi elänyt elämänsä vanhempiensa rahoilla, ei ole tarvinnut ikinä murehtia työssäkäymisestä ansaitakseen oman elantonsa. Sen kun vain soittelee kotona biisejä ja yrittää saada jalkaa musiikkibisneksen oven väliin. Että käsittääkseni siitä se täysin johtuu :) Aluksi en tykännyt koko tyypistä koska tuntui, että hän on sarjassa vain saadakseen musiikkiuran käyntiin, mutta on selkin lopulta söpö ja omalla tavallaan aito, niin kuin mielestäni ovat kaikki sarjan naiset.

Olen täysin samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa siitä, ettei Marian pitäisi sietää Reinolta moista käytöstä varsinkaan lapsen edessä... karmivaa katseltavaa toisinaan. Mutta totta se on että Reinollakin on ollut rankkaa. 

Pia antaa itsestään kylmän vaikutelman, mutta kyllä tähän mennessä on jo huomattu kuinka upea nainen hän on! Määrätietoinen, vahva... nyt muuten loppu niille puumapuheille :D Luulisi ihmisten jo tajuavan ettei rakkaus katso ikää, myöskään naisen ollessa se vanhempi osapuoli.

Saarasta ei näköjään kukaan tykkää, mutta samastun paljon hänen kaipuuseensa Italiaan: ihmiset vain on onnellisia kun ympärillä on paljon välittäviä ihmisiä. Ja kyllä, se voi olla myös naapuri :) Sen sijaan että sukupolvesta toiseen uusinnalle näitä kolkkoja käyttäytymistapoja, olisiko jo aika katsoa peiliin, ottaa opiksi muista kulttuureista ja nauttia enemmän elämästä?

Tulipas pitkä viesti, mutta näin paljon tämä sarja vain on minussa ajatuksia herättänyt. Katselun iloa! Ja toivottavasti joku osaa vastata siihen riippusänkykysymykseen :)

Mä en muista nähneeni mitään riippukangaskeinua mutta oiskohan kyseessä ollut koliikkikeinu vai miksi niitä sanotaan? :) -Maiku

Mun mielestä se Piia ite otti ne puuma jutut vähän liian tosissaan. Miksi ihmeessä vetää hernettä nenään sellaisesta? Mulla on monta ystävää, jotka on n. 15 vuotta vanhempia kun mä, eli siinä 40 ja yli. Ne vitsailee niillä puumajutuilla, deittailee joskus vähän nuorempia, tai reilustikin nuorempia. Ei sellaisesta sais loukkaantua, vaan ottaa se vitsinä. Taitaa olla ikä sitten aika arka paikka...

Mä en edelleenkään ole lämmennyt siihen Saaraan, vai mikä se oli. Hän haluaa, että naapurit tulee yhtäkkiä pimpottelee ovikelloa ja tajoamaan pullaa, no miksi hän itse ei tee aloitetta? Ärsyttää että puhutaan, mutta ei sitten ite tehä mitään asian eteen. Ja sitten se, että sen melkein kaikki kohdat missä se kuvaa on häntä itteensä ja hänen omia juttujaan ja kuinka hän nyt tarvitsee sitä omaa aikaa... ja jotenkin etäisen olosia ne lapset, vaikka vähän aikaa niitten kanssa leikki viime jaksossa.. jotenkin vertaan Mariaan, joka on omiensa kanssa koko ajan, eikä tiuski tai ärsyynny lapsille, niinkuin tää rooma nainen tekee... no tää on vaan mun mielipide.

Ennen kun sain tietää, että Reino on pettänyt, tunsin myös hiukan sääliä, kun aattelin et sillä on ollu rankkaa varmaan, mutta nyt ei kyllä sääliä heru ei niin yhtään... ei mun mielestä se, että elämä nyt on vähän rankkaa, oikeuta pettämiseen, ja varsinkin, kun Maria on vielä sillä hetkellä ollut raskaana.. miten kehtaa?`Voi Maria, se on kyllä niin hellyyttävä nainen :)

En nähnyt sitä jaksoa missä oli se kehto, mutta mahdatkohan tarkoittaa tälläsitä kehtoa?
http://www.elisanet.fi/rumbo/pics/tuotekuvat/leander_kehto_iso.jpg
Itse ainekin joskus ihailin tuota, mutta eipä olisi ollut kunnon paikkaa edes mihin oisin sellaisen laittanut.
Oi eilinen Reinon ja Marian välinen yhteys oli jotenkin niin ihanaa katsella, kun ei Reinokaan tiuskinut yhtään. Maria on kyl mun ihan lemppari. Ja se Helin biisi Jos mä kuolen nuorena on aivan ihana. Ja sil on niin nätit ruskeat silmätkin. (ehkä olen hieman kateellinenkin) Ja miten joku voi iloita noin paljon jostain hatusta? Heh :)
Ritzu

Takaisin