Mun mielestä se Piia ite otti ne puuma jutut vähän liian tosissaan. Miksi ihmeessä vetää hernettä nenään sellaisesta? Mulla on monta ystävää, jotka on n. 15 vuotta vanhempia kun mä, eli siinä 40 ja yli. Ne vitsailee niillä puumajutuilla, deittailee joskus vähän nuorempia, tai reilustikin nuorempia. Ei sellaisesta sais loukkaantua, vaan ottaa se vitsinä. Taitaa olla ikä sitten aika arka paikka...
Mä en edelleenkään ole lämmennyt siihen Saaraan, vai mikä se oli. Hän haluaa, että naapurit tulee yhtäkkiä pimpottelee ovikelloa ja tajoamaan pullaa, no miksi hän itse ei tee aloitetta? Ärsyttää että puhutaan, mutta ei sitten ite tehä mitään asian eteen. Ja sitten se, että sen melkein kaikki kohdat missä se kuvaa on häntä itteensä ja hänen omia juttujaan ja kuinka hän nyt tarvitsee sitä omaa aikaa... ja jotenkin etäisen olosia ne lapset, vaikka vähän aikaa niitten kanssa leikki viime jaksossa.. jotenkin vertaan Mariaan, joka on omiensa kanssa koko ajan, eikä tiuski tai ärsyynny lapsille, niinkuin tää rooma nainen tekee... no tää on vaan mun mielipide.
Ennen kun sain tietää, että Reino on pettänyt, tunsin myös hiukan sääliä, kun aattelin et sillä on ollu rankkaa varmaan, mutta nyt ei kyllä sääliä heru ei niin yhtään... ei mun mielestä se, että elämä nyt on vähän rankkaa, oikeuta pettämiseen, ja varsinkin, kun Maria on vielä sillä hetkellä ollut raskaana.. miten kehtaa?`Voi Maria, se on kyllä niin hellyyttävä nainen :)