Iholla

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Heips!

Ajattelin, että olisi kiva aloitella keskustelua tästä sarjasta :)

Omat kaverini eivät sarjaa katso, joten en oikein voi urputtaa siitä kenellekään (avomies on joutunut kuuntelemaan kommentointiani sarjaa katsoessani).

Ketkä katsoo? Ketkä ei? Mitkä "hahmot" ärsyttää, mitkä ovat lemppareita? Miksi joku teki nyt noin, miksi tuo on tuota mieltä?
Tälläisiä asioita olisi kiva puida ohjelmaa seuraavien kanssa :)

Voin aloittaa itse sen verran, että katsoin sarjaa aluksi silloin tällöin, nyt melkein joka päivä, tulee juuri siihen aikaan kun mitään muutakaan ei oikein tule telkkarista.

En muista naisten nimiä, ne ei vaan jostain syystä jää päähän, mutta "lemppariksi" on noussut tämä raskaana oleva nainen, joka aluksi ärsytti niin mielettömästi. Jotenkin sitä perhettä on mielenkiintoisin seurata.

Jostain syystä sarja koskettaa minua. Usein kun jakso loppuu, huomaan, että minua itkettää. En oikeastaan tiedä miksi. Olen huomannut, että odotan seuraavaa jaksoa aina mielenkiinnolla.

Laittakaas keskustelua pystyyn :)

Moi! Mä kans ensin seurasin niin ja näin tota sarjaa mut jotenki jäin siihen koukkuun :D munki mielestä reinon ja marian suhdetta on kiva seurata, tosin mun mielestä toi touhu on kyl pelkkää mainostusta ku eiks siltä reinolta oo tulossa just levykin ulos? Mä en oikeen tykkää siitä laulavasta naisesta..tai siis sen lauluäänestä.. Ja se joka oli viime jaksossa siä roomassa ni se on aikas tylsä :D sit se parturi-kampaaja nainen on aika siisti, sillä on ainaki vahvoja noi mielipiteet :)

Joo, mä huomasin kans, et tos on "julkkiksia", eli just se laulaja Heli ja se Reino, eikö se Reino oo joku näyttelijä?

Ja joo, se Rooma nainen on tosi tylsä. Ja välillä ärsyttää, kun se haikailee muualle, ja kuinka hänen elämänsä on nyt niin kauheeta kun naapurit ei moikkaa! Ei voi muuta sanoa kuin, tervetuloa Suomeen, tämmösiä me ollaan... :D

Oon kans seurannut kysesistä sarjaa..Reinoa ja Marjaa on mielenkiintoisinta seurata,vaikka mielestäni molemmat super-ärsyttäviä! Se Reino ei muuta tee ku kiukuttelee, kiroilee, alentaa yms kokoajan..ja pahinta,että se niiden pikku poika istuu takapenkillä,kun isi mollaa äitiä! Se Marja vaan on että joo joo, jaa jaa.. Melkosta lailla outoo meininkiä. Tiedä sitten,onko vaan joku julkisuuskikka..Kauheelta silti tuntuu etenkin sen lapsen takia,ja tollaseen suhteeseen vielä toinenki tulossa.. Muut hahmot aikas tylsiä, ainakin vielä toistaiseksi..Se kampaaja on ihan jees.. :) 

Joo kauhistelin kans sitä reinoo ku se puhuu sille muijallensa noin, en ois uskonu siitä ku se vaikuttaa tai vaikutti sellaselta hempeeltä ja tosi kivalta. Joo ja se Reino on näyttelijä mun mielestä mut nyt se niinku on kai laulajaki, ylläri :D kaikista näyttelijöistä tai julkkiksista tulee jossai vaiheessa laulajia vaikkei ne osaiskaa laulaa..esimerkkinä martina aitolehti :D Nii se viidakon tähtösetkin alko eilen,multa meni ohi mutta kattoko joku muu? Asiasta kukkaruukkuun, miks tässä ei näy nimimerkki vaikka on kirjautunu sisään? t. Maiku (joka kirjotti tän keskustelun tokan kommentinkin)

joo siitä reinosta..mä oon miehelle sanonu, ku ollaan katottu sitä, et kyllä sais toi äijä takasin aika nopeesti jos mulle tulis tolleen puhumaan, ja se kiroilu ja haukkuminen lapsen edessä, sanoisin HETI et nyt turpa rullalle ja häivy kunnes osaat kohdella muita niinku ihmisiä!

siis erityisesti, riidat/kiroilut/ym pitää hoitaa ku lapsi ei oo paikalla, ja sit taas toisaalta kyllä lapsen edessä saa surullinen olla! ei se auta jos äiti hyssyttelee et "pitää aina olla iloinen" ja isi kiroilee ja pettää, siitä se lapsi vasta hyvän mallin saakin!!

tietysti siihen leikattu vaan pahimmat palat, mutta meillä ei sais leikkaamallakaan tollasta hetkeä ku noilla on ollu jo monia.

Joo, aika pahaa kieltä se Reino kyllä käyttää. Mun mielestä, vaikka ei ois ees lapsi kuulemassa, niin itsellekin olisi ihan hirveetä olla tollasen miehen kanssa (tai siis en kyllä olis...). Kun pahaa tekee kattoa ruudun välitykselläkin :(
Välillä kyllä käy sääliks sitä naista, mut välillä sekin ärsyttää, just kun aina pitäis olla iloinen ja se puhuu semmosella lässyn lässyn äänellä...
Mutta kyllä kävi sääliks sitä Reinoakin, kun se rupes itkemään siellä autossa, uskon, että on varmasti rankkaa molemmilla. Ja se mitä se Reino sano, et se vaan haluis, et joku pitäis siit kiinni ja sanois, et rauhotu. Tiedän tunteen tosi hyvin (itselläkin taiteilijan vikaa, pistän sen piikkiin :)).

Nythän ne on jossain lehdessä hekuttanu seksielämäänsä? Eli yhdessä ovat silti vaikka kireät välit olikin tuohon aikaan.

OHO! Mä oon aina saanut Reinosta sellaisen tosi mukavan ja herkän kuvan? Tietty oon kattonu vaan jotain haastatteluita ja nähnyt sitä jossain sarjoissa, että.. :D Vitsi, pitää varmaan kattoo muutama jakso, niin osaan ottaa osaa keskusteluun! :D

Kaikista kiinnostavimpia on justiin Reino ja Maria. Kaikki muut on sitten tylsiä tai ärsyttäviä ainakin tähän asti. Onhan se riitely, kiroilu ja haukkuminen inhottavaa katsottavaa ja kuunneltavaa varsinkin lapsen edessä, mutta oon saanu ainakin semmosen kuvan että Reino on ollu ihan todella rasittunu. Talo pitäs rakentaa, tehä töitä, kasvattaa lasta ja kaiken tuon lisäks toinen tulossa ja joutuu vielä asumaan anoppinsa luona. Väkisinkin siinä alkaa hermot kiristyyn. Mutta onneksi haastatteluiden perusteella voi päätellä, että heidän asiansa on nykyään paremmin. Mun mielestä riitely ja erimielisyydet on normaalia ja sitä ei voi elämässään välttää. Pitää osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi ja sen lapsenkin on opittava. Mutta mielestäni myös Reinon ja Marian suhteen se on mennyt jo yli, koska Reino alentaa, kiroilee ja syyttelee tuosta nuin vaan ja se ei ole mielestäni oikein. Mutta mistäs sen tietää minkälainen Reino oikeasti on kun pahimmat kohdat vain julkaistaan tvssä. 

Täällä kanssa yks sarjaan koukkuun jäänyt äippä. Pakko aina laittaa tallenukseen jaksot että voi sitten vauvan nukkuessa rauhassa katsoa ne. :)
Reinoa ja Mariaa on kivointa seurata. Ja myös sitä blondia laulajaa, miä Heli se nyt olikaan.
Täällä jo joku aikaisemmin kysyi, että miksi ei näy nimerkit vaik on kirjautuneena? Näkyy vaan kaikkien kohdalla Vieras?

Terkuin: Ritzu

Ritzu:

Mä kyselin tota samaa tuolta ylläpidon puolelta, sanoivat näin:

"Tämä ongelma on tuolla Mitä mielessä? Sana on vapaa -osiossa. Tarkoitus oli saada huone avatuksi niin, että myös kirjautumatta pääsisi kirjoittamaan. Valitettavasti tämä ei ole aivan toiminut niin kuin piti, vaan kaikki näkyvät siellä vieraina. emoticon

Huone palautetaan entisenlaiseksi mahdollisimman pian. Onhan se ärsyttävää, ettei yhtään tiedä kuka siellä kirjoittaa!"

Eli eiköhän kohta oo jo normaali :)

Jännä, kuinka melkein kaikki tykkää kattoa eniten Reinoa ja Mariaa! Ja silti tuntuu, ettei niitä edes näytetä riittävästi :(

Tuntuu että on menny monta jaksoa, missä ne ei oo, ja huomennakaan niitä ei näy! Vasta torstaina..

Toinen mikä nyt on ihan ok seurata on se Esin... (outo nimi). Se medianomi opiskelija, varmaan, koska on saman ikänen ja jotenkin tulee oma entinen elämä siitä mieleen vähän, kiva hymyssä suin sitä muistella :)

Nii nyt ei vähään aikaan kyllä oo näytetty mariaa ja reinoo.. tänään sit näytetään ja huomenna pitäs olla jännä jakso kun marialla menee lapsivedet :) Kiva kattoo varmaa sitä ku omasta synnytyksestä tuntuu olevan nii kauan, vaikkei siitä ny oo oikeesti ku 1v 2kk :D
Toivottavasti noi nimimerkit rupee näkyyn ni saa vähän selkoo tähän touhuun,tyhmää ku kaikki näkyy nyt vieraina :P

Maiku

Ui ui, mäkin niin ootan sitä jaksoa ku Maria synnyttää. Varmaan itku tulee ku niin ihanasti on vielä muistissa tuo oma synnytys, se oli niin mahtava kokemus. :)

Ja se on tooosi ärsyttävä se jolla on kolme lasta, naimisissa ja on 38 vuotias. Jotenkin niin elämäänsä kyllästyneen oloinen. Ja tuntuu ettei se osaa arvostaa mitä sillä on elikkä ihana perhe..

Ritzu

Joo mä en kans oikee tykkää siitä jolla on niitä lapsia, tuntuu olevan vähän tympääntyny elämäänsä ja hakee jotain sääli pisteitä sillä että sillä ei oo omaa aikaa..mulla meni puolet tän päivän jaksosta ohi ku ihan unohdin että se tulee,onneks näin loppua vähän :) huomenna täytyy kyl olla töllön ääressä ku päästään synnytyssaliin :D Maiku

Oih, juuri loppui tämän päiväinen jakso. Ja voi että miten suloinen jakso olikin! Kyllä siinä itku tuli taas lopussa, oikeen kunnon itku. Kohta se on itelläkin edessä se synnytys, ja sitten onkin pieni nyytti hoidettavana ja rakastettavana :')

Ritzu ja Maiku: Hei! Tosiaan tän keskusteluosion avaaminen ei mennyt suunnitellusti :S Ihmettelen, ettei tätä huonetta ole vielä saatu normaaliksi! Toivotaan että saadaan pian nähdä toistemme nimimerkitkin ;)

Ja tosta sarjasta. Mäkin olen kohta ihan koukussa kun kävin lukemassa teidän keskustelua :D

- Miramaria

Joo nimimerkkejä odotellessa :D ohan se kivempi et ne näkyis et tietäis kuka puhuu ja mitä. Ihana oli kyllä tänpäivänen jakso, tuli iha ikävä omaa synnytystä..tai oikeestaan sitä kun oma poika oli yhtä pieni vauva. Mutta edelleen mua tympii se laulaja muikkeli, siis seurusteleekse sen äijän kanssa ku ne pussaili? En oo yhtään tajunnu! Tai sit en oo jaksanu keskittyy kunnolla kun sitä laulaja naista näytetään. Missä päin te muut iholla sarjaa töllötätte? Täällä kattellaan tampereella :) Maiku

Takaisin