Ihanat lastenvaate- ja tarvikekirppikset

Toi näyttää jotenkin paksummalta :eek: no ehkä tilaan ja kokeilen, saahan sen palauttaa sit ja aikaa on metsästää muita :) Täällä myyään jotain S koon mammavaatteita, ei ne mulle mahu :D
 
Varmaan tarvii joo hankkia tuollainen mammatakki. En oo kyllä vielä uskaltanu kun on niin epäuskonen olo raskaudesta.
 
Mä en muista yhtään millanen takki mulla ollu -12 talvella.. Kesäkuussa piti neidin syntyä, mut toukokuulle päätti tulla. Softshelin muistan ja se ollut kyllä käytössä.. Se ollu ihan normaali..
 
Kävin maanantaina paikallisella kirppiksellä (ei pelkkä lastenvaate, mutta niitä on siellä PALJON myynnissä) ja ostin pojalle vanhat (siis oikeasti vanhat, vanhalla logolla ihan) Nokian tosi hyväkuntoiset kumpparit vitosella, kivan hupparin 2,5 eurolla ja lisäksi vielä sellasen kyläily/kauppatakin talveksi kuudella eurolla. Ja itselle löysin kaks mammapaitaa, toinen perusteeppari, toinen ihana navy-pohjainen, pinkkiraidallinen neulepaita. T-paita 3 e, neule 7e. Olin onnellinen tämän reissun jälkeen, hyvä saalis!
 
Mulla oli ihan huippu kirppiskierros eilen. Löysin mammatakin 8 eurolla. Hyvin istuva kermanvärinen villakangastakki. Ihan huippua. Käsittämätöntä, että joku myy niin alihintaan. Koitin ettiä mikä takissa on vikana, mutta en löytäny. :D
 
Takaisin
Top