Ihanat lastenvaate- ja tarvikekirppikset

Voin sanoa löytäneeni uuden harrastuksen esikoisen syntymän myötä. Olen ihan hurahtanu noihin kirppiksiin. Oman kokemuksen mukaan parhaat missä on käyny löytyy Turun seudulta. Tykkään sekä Lasten Seesamista (Kaarinassa) että Pikkusiilistä (Turun Manhattanilla). Näistä tekee aina löytöjä kun ovat niin suuria. Seesam tietysti viihtyisyydessään ja siisteydessään ihan ykkönen! Oon myös kierrelly jonkin verran pääkaupunkiseudulla: Nella ja Nutti han jees, mutta on vaan aika pieni ja ahdas.

Nyt viikonloppuna shoppailin Turuus ja löysin mm. Superfitin tosi vähän käytetyt talvikengät esikoiselle 12€ (uutena n.70€) Ihan pilkkahintaan lähtivät. Mun onni! :smiley-bounce012
 
Tampereen seudulla on kans muutamia. Jossain vaiheessa oli useampiakin, mutta valitettavan moni on lopettanut :/ Mutta Ylöjärvellä on Into-niminen lastenkirppis, josta oon löytänyt useampia juttuja. Ei ole mikään kovin iso, mutta siksipä sen jaksaa koluta perinpohjin läpi. Tosi siisti ja hyvämaineinen kirppis. Lisäksi Tampereen puolella Lielahdessa on Vadelmatarha-niminen lastentarvikekirppis. Se on melko uus, enkä oo siellä vielä ehtinyt juuri poiketa, mutta tiedoksi siis vain täällä suunnalla asustaville. Siellä samalla päin, Tesomalla, on myös Nukkekoti-niminen, sielläkin olen käynyt vain kerran tai kaksi. Tuon ensin mainitun Inton lisäksi parhaat löydöt olen tehnyt Kangasalta Pirkan kirpputorikeskuksesta, joka on siis ihan normaali suuri itsepalvelukirppis, mutta tosi paljon siellä myydään lastenvaatteita -ja tarvikkeita.

Näiden lisäksi olen tehnyt paljon löytyjä MLL:n kirppispäiviltä, joita ainakin täällä Pirkanmaalla tosi moni paikallisyhdistys pitää 2 kertaa vuodessa (syksyisin ja keväisin). Kangasalan ja Pirkkalan MLL-kirppikset on yleensä ne, joihin pyrin osallistumaan. Siellä pääsee myös tinkaamaan kun on kasvotusten myyjän kanssa ja monesti tekee pienellä rahalla paljon hyviä löytöjä. Niissä myyntipaikkakin on niin edullinen, ettei ihmiset yleensä pidä kovin korkeita hintoja, kun helposti pääsee omilleen ja voiton puolelle niissä myydessä.
 
Keravalla ei hyviä kirppiksiä enää ole :sad001 ennen oli muutama mutta nykyään varastellaan yms niin ei tee mieli mennä ainakaan myymään ja tosi likaisen oloisia muutenkin :sad001 En nauti enää kirppareista kun täällä päin tosi ala-arvoisia :eek:
 
Voi rakastan kirppiksiä, mutta täällä päin maailmaa niitä ei valitettavasti ole ollenkaan. Täytyy varmaan käydä joululomilla penkomassa Tampereen seudun kirppikset läpikotaisin. Kiitos hyvistä vinkeistä! :)
 
Enempi tulee kyllä selattua paikallisia facekirppiksiä, ei tarvi kotisohvalta liikkua :D Ja enempi on vaatepaketteja yms ja sit mies saa käyä hakemassa niitä :)
 
Rumpnisse eikös siellä Abu Dhabissa oo kaikenmaailman muita ihania kojuja? :) Muistelen vaan sinkkuelämää elokuvaa hehe :D
 
Hehe valitettavasti ne Sinkkuelämää-leffan kojut oli ihan vaan lavasteita. Tai siis Marokossahan se koko elokuvan "Abu Dhabi" kuvattiin, missä onkin kyllä ihan oikeasti aivan ihania toreja ja marketteja. Täällä on lähinnä vaan ostoskeskuksia missä on toki ihan kivojakin kauppoja Jenkeistä ja Briteistä ja vaikka mistä, mutta on ne vaan vähän sieluttomia nuo isot ostarit.
 
En nyt tulevalle vauvalle bongannut mutta esikoisella löyty tänään face kirpalta Brion nukenvaunut 15e ja poika ihan onnessaan :) Taitaa olla kohta mustat seinän kun seiniä pitkin työntelee mut minkäs voit :D
 
Mä rakastan kirppareilla pyörimistä! Joskus tekee tosi hyviä löytöjä ja toisinaan mukaan ei tartu mitään. Viimeisin löytö oli reiman azaleh toppapuku kympillä! Mä olin niin onnessani tuosta :) Facen nettikirppareilla ja tori.fi:ssä pyörin kans, mut ennemmin käyn kuitenkin ihan oikealla kirppiksellä.. Se on vaan kivempi pyöriä siellä tavaroiden seassa ja löytöjä tekee paremmin :rolleyes:
 
Ja hinnat on kuitenkin usein paremmat livekirppareilla. Facessa niin moni muukin selaa samoja sivuja ja lisäksi tulee usein postit tai ainakin hakubensat päälle. Nyt kyllä olin tyytyväinen kun ostin äitiystalvitakin facen paikalliskirppikseltä ja sain edullisesti ja tarvi hakea vain parin kilsan päästä.
 
Ai niin, talvivaatteet! :banghead: Mulla on kyllä yks äidin vanha takki, joka on aika telttamainen, joten sen suojissa vois mahakkaana hiihdellä. Toivottavasti ei vatsa oo vielä niin iso, että joutuis äitiystakkiakin osteleen.
 
On mullakin yks iso takki jota voin ulkoillessa jne käyttää mutta aattelin että on kiva olla joku vähän ns. siistimpikin. Maksoin vaan 20e siitä. Ja tosi siistissä kunnossa, henneksen sellainen maihinnousutakkityyppinen. Oon myös miettiny että ehkä jotku mammatoppahousut pitää kans olla tuon esikoisen kanssa touhutessa... Ei taida normitoppikset mennä...
 
Eleanora henkkamaukassa on nyt semmonen untuvatakki ja maihinnousutakki ohuella vuorella, onko sulla semmonen just et ei ihan paksupaksu oo? Meinasin kans semmosta kun se paksumpi takki on kamala mahan kannalta, käytin toissa talvena kun siskolta sain lainaa mut en enää halua :D
 
Jannski, joo varmaan samantyylinen. Ei siis tän vuoden kun käytettynä ostin mutta useampana vuonna tainnut olla samantyylisiä. Sellanen tikkivuorinen ja karvareunus. Ei hurjan paksu mutta ajattelin että alle kerrostamalla saa tarpeen mukaan lämpimämmäksi. Ja mahan kanssa on yleensä lämmin kuitenkin :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1442311521.781450.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1442311531.232070.jpg
Tämmönen about siis? Mulla on tommonen kevät syys takkina (ei mammamallia) ja silti mahtuu iso maha sinne ja ihana päällä mut ei oo vuorta. Oli näköjään henkkamaukalle tullut uusi toppatakki mallia jenkkakahvatjäätyisi mulla ainakin, haluan vähän pidemmän et kehtaa kumarrella eikä takamus vilku :) En uskalla käytettynä ostaa nettikirpalta kun en tiiä kokoa ja pitäs olla palautusmahdollisuus kun kaikki eri mallisia eri vuosina :sad001 Mut tohon vois ehkä satsaakin jos olis hyvä :)
 
Joo, tollanen, mulla sellanen maastonvihreä. Katon jos saisin siitä kuvan... Ja tossa on kyllä tosiaan tikkivuori, mutta ei mikään tosi paksu. Ajattelin kyllä pärjäillä sillä, just kerrostamalla ja sitten tosiaan on joku vanha jättitoppis, jota voi käyttää kun lähtee laskemaan mäkeä yms. Ja kun tosiaan sain alueelliselta fb-kirppikseltä ostettua, niin kokeilin sitä päälle noutaessa, että onko sopiva.
 
692242c7363ac760877c3fb29ada0633
Tällainen on siis tää mun.
 
Takaisin
Top