Ihana raskausaika ja pomo helvetistä.

Mimsku- Onhan sulla aina mahdollisuus keskustella sun työasioista lääkärin kanssa ja saada todistus ettet pysty työtä tekemään mitä pomo määrää ja jos ei auta et sulta on lääkärin lausunto ns. kevyempiin hommiin niin sitten vaan sairasloma kun siltä tuntuu.

Mä riitautin nyt tän oman työtilanteeni kun tuntui liiton mielestä olevan muutama asia lakipykälien ulkopuolella ja paperit lähti postiin! Saa nähdä miten työnantajan ilme venähtää kun avaa kirjekuoren jossa on riitauttamisilmoitus! Ja liiton mukaan pomo joutuu mahdollisesti korvaamaan mulle palkan sinne asti ainakin kunhan olisin äippälomalle jäänyt ja mahdollisesti myös sinne asti mihin mulla oli työsopparin mukaan määräaikainen työsuhde määrätty. Ha ha haa! :grin Olis kannattanu miettiä et miten asiat hoitaa. Sitä saa mitä tilaa!

Kyllä mä saisin varmasti lääkärin lausunnon jos pyydän :) Tartteekin lykätä se pomon nokan eteen :wink

Haha sullahan hanski_ kävi siis loppuje lopuks aika hyvin :)

Mimsku- Kävi juu sinäänsä et jos oisin menny töihin takasin saikun jälkeen ja olisko mun pinna kestäny enää tota työtä, mut nythän mulla ei sit ole työpaikkaa edes sinne äitiysloman alkuun ja kukaan ei mua kuitenkaan palkkaa tässä vaiheessa mihinkään. Mut kait mä tässä kotonakin kulutan aikani elokuun lopulle kun tyttö sit syntyy. :) Ja kunhan nyt saan päätökset että mitenkä tää asia nyt ratkee niin katotaan sit et mikä on tilanne.. Onhan tässä kotona tekemistä kun on remontti, mut ei sitä kaikkee raskaanakaan voi oikein tehdä. Mut se palkka olis ollu ihan kiva verrattuna liiton rahoihin, mut voihan siihenkin vielä tulla iso muutos! :wink

Toivottavasti sä saat asiat töissä kuntoon ja pääset säkin sit nauttimaan lopusta odotusajasta ilman työstressiä :)

Takaisin