Hyvät uutiset -ketju

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti Varpunen78, 24 elo 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Ihanaa! Flunssa alkaa taittua ja kuuri siis tepsiä! Nokka kohti kaupunkia ja kävelylle. Mies rakensi eilen pikkusängyn taas takaisin ja nyt se pedattiinkin jo valmiiksi uusine lakanoineen. :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. sannnnna Peruskäyttäjä

Enää viikko korkeintaan.
    Käynnistys on ens ti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Kuinka sinulla käynnistetään jo nyt?
  4. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Tuntuu olevan paljon noita käynnistyksiä, vaikka oma lääkärini sanoi prosenttiluvuksi alle 20%. Mut lisäsi kyllä, että olisi syytä aina tapauskohtaisesti arvioida, josko se ihan tosi olisi tarpeen useamminkin. Musta tuntuu, että käynnistykset on tosi yleisiä, mutta johtuu varmaan siitä että itselläni ei ole luomukäynnistymisestä kokemusta. :)
  5. sannnnna Peruskäyttäjä

Viikon päästä on 38+3.

Käynnistetään erittäin vaikean raskauden takia.
    Omat voimat ei enää riitä fyysisesti eikä henkisesti.

Sairaslomalla olin ensin viikot 6-17 rajun oksentelun takia, sit 23-> supistusten ja kovien kipujen takia.

Eniten surettaa esikoinen, joka ei vielä ihan ymmärrä miksi äiti on kipeä..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  6. Maatunen Tuttu foorumilla

Sannnna, ai sä sait käynnistyksen noilla perusteilla? Ihana kuulla!! Siis mulla on ihan sama tilanne, ja toivoisin käynnistystä, koska oon vaan niin loppu. Eli ehkä mullakin olisi toivoa asian suhteen :) En oo tosiaan moneen kuukauteen pystynyt oikein ees kävelemään, ja tää vaan pahenee edelleen... ei elämänlaatu voi olla kovin hyvä, kun 24/7 makaa sohvalla kivuissa.
  7. sannnnna Peruskäyttäjä

Jep!

Kaikkein ärsyttävintä tässä on kuitenkin se, että olin pari kk vuodelevossa, kun oli niin paljon supistuksia ja alko alakerrassa eteneen..
    Nyt sit ei ala enempää eteneen, kun olis lupa ulkoistua :D
  8. Maatunen Tuttu foorumilla

Voi että.. no, onhan tässä vielä hetki aikaa odotella, josko homma lähtis itestään eteenpäin! Toivotaan! :) Ei muuta kun kaikki poppakonstit käyttöön, menee ainakin aika nopeampaa niitä kokeillessa, jos ei muuta :P
  9. Lillukka Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Toivottavasti Maatunen saisit käynnistyksen samoin perustein ,on se sunkin raskausaika ollut melkoista kidutusta.

Tsemppiä sannnnalle, joko sua tänään aletaan käynnistelee?
  10. sannnnna Peruskäyttäjä

Lillukka, viikon päästä :)
  11. Lillukka Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Tsemppiä! Viikko on kyllä pitkä aika odottaa, mutta tiedätpähän, että jotain on edes luvassa.
  12. fashionhunny Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Jeij! Huomiselle varattu jalkahoito ja kasvohoito! Uula-laa. Pitää käydä aamulla antaan kilpparilabra ja vaikka mittailemassa ne paineet. Sitten onkin täytyymässä 35 viikko. Jess! En olis uskaltanu toivoakaan. :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Susamama Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Mulla vyöhykehieronta perjantaina varattu jos sit vaikka lähtis tuleen ☺
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Keksin juuri ettei noita raskausarpia enää ehdi tulla!!:D jeij!!
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  15. Ahomelskaaja Tuttu foorumilla

Kumminki huomaat kun maha hävinnyt et oho omaa sittenkin tullu.. :) no ei vaan. Hyvä homma. Mulla on senkin puolesta! :)
  16. Maatunen Tuttu foorumilla

Mullakaan ei oo vielä yhtään raskausarpea! Jeij :) mutta joo, eiköhän toi nahka ehdi vielä synnärilläkin revetä :D
  17. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Tuli mieleen itsellekkin noi skenaariot, mutta sitten tulee/on tullut jos on tullakseen :) eipä tuo nyt tärkein juttu tässä maailmassa ole!
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Susamama Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Päästiin viel kättäriltä kotiin .koko arvio 3625g sais jo tulla mun puolesta ! Hitto että on paikat kipeenä kun lääkäri kouri turhankin kovasti !
  19. gartsu Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Postilaatikossa odotti paketti, jota en osannut odottanut. Ihana ystävä oli laittanut kirjan ja tarinoinut kivan tekstin korttiin. :Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 5
  20. Möttönen Tuttu foorumilla Huhtikuunmammat 2015

Netpostista tsekattu ensi viikon tilinauha. Kyllä nyt hymyilyttää, kiitos bonareiden :) Ei viiti ees murehtia paljonko noista kärsitään kun tilaan loppuvuodelle verokortin..
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu