Hyvät uutiset -ketju

Eilinen keikka oli aivan mahtava! Oli niin hauskaa reivata ukon kanssa kunnolla :D Ah, että teki hyvää päästä tuulettumaan. Nyt on paikat erittäin kipeenä, mutta oli se sen arvosta! Sain elämäni ensimmäisen milf-kommentin... en oikein tiennyt miten olis suhtautunut :laughing001 mut ilmeisesti oon ihan hot tän mahankin kanssa!
 
Käytiin mieheni ja kaveri pariskunnan kanssa leffassa kattoo luokkakokous. Naurettiin ihan hillittömästi, hyvä perjantailaughing6
 
Pyykkikone meni rikki, mutta mies korjasi sen ja nyt taas voin jatkaa levollisin mielin vauvan tuloon valmistautumista!smiley-chores003
 
Hyvä lillukka jos alkais sullakin jo viimein helpottaa edes vähän. Mäkään en oo nyt varmaan jo 2 kk oksentanu mutta pahoinvointi kyllä vaivaa edelleen. Eilinen meni sohvan pohjalla kun en uskaltanu liikkua kun ei kestäis enää oksentaa. :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Täällä on ollut niin huippupäivä! Vääryydellä ja viekkaudella olivat järkänneet mulle baby showerit ☺ Oli täysi yllätys ja yhtäkkiä talo täynnä naisia, herkkuja ja lahjoja - skumppaa (alkoholiton) unohtamatta. Aika pidetty, kiitollinen ja hyvä olo juurikin nyt.
 
Oi ihanaa Möttönen :) tosi kiva että jotku jaksaa/tykkää järkkäillä tommosia kivoja ylläreitä :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Jei, mullakin oli eilen Baby Showerit, ystävällä oma kahvila ja kaikkia herkkuja oli tehny kauheesti itse :) Lahjat tarpeellista käyttötavaraa, ihanaa kun ihmiset muisti, etten pidä siitä, että ostetaan isoja juttuja joita en itse saa valita (olen tosi tarkka kuoseista ja muista) Vaippakakkukin oli aikas pähee :) Oli mukava huomata ettei sitä olekkaan niin yksin kun välillä on tuntunut :)
 
Kiva, kun kaverit ovat järkänneet teille showerit! Mun sisko vähän kyseli multa, että haluaisinko showerit. Vastasin, että haluaisin mieluummin, että järjestävät mulle vauvajuhlat sitten synnytyksen jälkeen. Samalla voisi olla vauvaantutustumiskutsut. Olisi tosi kiva silloin saada sama porukka kokoon, jonka kanssa vietettiin mun polttareita viime kesänä, mutta en usko jaksavani kauheasti itse järjestää, joten kiva olisi, jos muut järkkää. :happy:
 
Meilläkin vietettiin lauantaina babyshowereita! Oli ihan täys yllätys ja mun parhaat ystävät oli tulleet meiän porukoille toiselta puolelta suomea vaan sen takia :Heartred oli niin upeat juhlat tarjoiluineen ja koristeluineen. Veljen vaimo oli tehnyt aivan älyttömän upean vaippakakun ja sain kassitolkulla tarpeellista tavaraa! Tällä jaksaa taas vaik kuin pitkään. Hymy korvissa edelleen :) että mulla onkin mieletön perhe ja ystävät :Heartred
 
Tänään oli yllätys baby showerit täälä :) oli kyllä ihanaa. :) nyt paikat kipeänä kömmittävä nukkumaan. :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Olipa virkistävää käydä leffassa. Luokkakokous, aivot narikkaan leffa. :happy
 
Ihana aurinkoinen päivä kaupungilla! Kassillinen vaatteita itselle, uudet kengät ja esikoiselle vaatetta. Lattekaffi ja kakkupala ja tuomisiksi kotiin kaikille sitruunapiirasta ja croisantteja. Vitsi kevät on ihanaa aikaa! Ja ilta jatkui kuopuksen kanssa kun pojat meni katsomaan playoff-kiekkoa! Tehtiin kuopuksen kanssa namibabypinaattia,fetaa ja avocadoa pannulla. Nyt vielä tulppaanien vesittäminen päätökseen ja kunnon maljakkoon. ja kun selkänsä kääntää...Etsi kuvasta virhe. :-D että tämmöstä lauantaita täällä! :Heartred
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    842.5 KB · Katsottu: 55
Täällä oli ihanan rentouttava viikonloppu :) Perjantaina kylpylässä käytiin ja hämmensin ihmisiä isolla vatsallani :D Illalla oli kynttiläkutsut.
Lauantai meni herkutellen ja leffaa katsoen ja sunnuntaina pirteenä melkeempä suoraa sängystä tartuin imurin varteen ja tuli siivottua koko kämppä :D Pitkään aikaan ei ollut mitään kipuja koko viikonloppuna vaikka tulikin touhuttua vaikka mitä :)
 
Takaisin
Top