Hyvän mielen ketju

Mulla alkoi loma! :) Tulee todella tarpeeseen, viimeisen viikon oon meinannut nukahtaa työpöydän ääreen joka päivä. Seuraavat kolme viikkoa keskityn vain rentoutumiseen :) ja eipähän tarvitse piilotella kasvavaa vatsaakaan, sitten loman jälkeen voin yllättää töissä uudella ulkomuodolla :D

Mulla olis viel pari viikkoa vatsan "piilottelua"ennen lomaa.. samalla tavalla ajattelin, et jos yleisesti töissä kertoisin sitten loman jälkeen..:love017
 
Meidän perhe on nyt lomaillut viikon yhdessä ja on ollut ihan mahtava viikko! Ollaan reissuttu, uitu, saunottu, syöty hyvin! Parasta on ollut huomata päivittäin se, ettet tiedä mikä päivä on ja paljonko kello on. Juuri nyt hyvää mieltä tuo köllötellä rantasaunan ja uinnin raikkaana esikoisen vieressä aitassa, kuunnella kun linnut laulaa ja nauttia tästä hetkestä! Kunhan tyttö nukahtaa, saadaan miehen kanssa hetki yhteistä aikaa! ♡
 
- Kuuma suihku tuntu vihdoinkin nautinnolliselta helteiden jälkeen
- Asokselta tulossa äitiys- ja imetysvaatetta (maltillisesti) ja fb-kirpparilta löysin muutamia etsimiäni vaatteita lisää

Pienestä voi ihminen olla tän flunssailun keskellä onnellinen :D
 
Ensimmäinen joulukuuta, ensimmäinen kalenterin luukku avattu. Milloinkohan tämä yksi joulun ihme saapuu luukustaan? :D
 
Tämä vauvaluukku avautui siis 3.12. :D

Onnea pienokaisesta :love7
Menikö synnytys hyvin? Kuinka monta päivää olitte sairaalassa, tai oletteko siellä yhä?
Itse täällä jo malttamattomana odotan synnytystä. Toiveena olisi päästä sairaalasta melko nopeasti kotiin. Kun kotona on esikoinen (7v) myös jo ihan malttamaton :Heartred
 
Onnea pienokaisesta :love7
Menikö synnytys hyvin? Kuinka monta päivää olitte sairaalassa, tai oletteko siellä yhä?
Itse täällä jo malttamattomana odotan synnytystä. Toiveena olisi päästä sairaalasta melko nopeasti kotiin. Kun kotona on esikoinen (7v) myös jo ihan malttamaton :Heartred

Synnytys oli hämmästyttävän nopea ja helppo. Voin kirjoitella tarkempaa kertomusta sitten salaiselle puolelle. Olimme 2vrk sairaalassa, ihanaa oli päästä itsenäisyyspäiväksi kotiin. Kotiuduttiin siis keskiviikkona.
Esikoisen kohdalla oltiin sairaalassa 4vrk ja kyllä oli itku herkässä, kun lääri totesi, että jospa olisitte vielä yhden yön. Oli niin kova koti-ikävä. Nyt kuitenkin päästiin nopeasti kotiin ja hyvin on alkanutkin. :) mitä nyt nännit on ihan supeekipeet!!!! :/
 
Takaisin
Top