Hyvän mielen ketju

taskis

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Syysmammat 2016
Tänään on sen verran ketuttanu ja ahistanu, joten vastavoimaksi tämmönen piristävien asioiden ketju.m! Mikä on saanut sut tänään hyvälle mielelle?

Mä hain Prismasta 5kg mansikoita ja ne on tuoneet piristystä tähän ketutukseen :Heartred
 
Ollaan oltu miehen kanssa hyvällä tuulella koko päivä ja yhteistyöllä saavutettiin välietappi yhdessä hommassa. Ja se onnistui vielä paremmin kuin uskalsin ajatellakaan :) Olen tosi tyytyväinen.
 
Mies imuroi ja auttoi siivoomisessa, huomattavasti piristää mieltä kun ei ole kaikki nurkat täynnä koirankarvoja :grin
 
a4aa3ccc5acde476de93321b870cea45

Me käytiin perheen kesken retkellä ja syötiin kunnon grilliateria luonnossa. Ihana ulkoilupäivä ja taaperokin melkein uskalsi kävellä maassa muurahaisista huolimatta :D
 
Täällä myös siivousviikonloppu isännän kanssa. Retkelle ei päästy mutta käytiin moikkaamassa pappaa.

Vaaristakin saatiin hyviä uutisia että luusyöpä on sen verran hyvin parantunu/aisoissa että hän pääsee kokeilemaan taas työelämää!
Ensiviikon loppuna mentäs mökkeilemään vaarin kanssa jota en ole nähnyt sen jälkeen kun hoidot alkoivat...!
 
Käsivarteen upposi reilun pari senttiä pitkä tikku, joka aiheutti kauheaa kipua käsivarressa ja tuskailin sen kanssa ensin yksin (mies on töissä), mutta lopulta pyysin veljeltä apua ja hän tulikin oitis apuun. :love017olin ihan varma, ettei me sitä saadakaan kuitenkaan pois, mutta sinnikkään yrityksen jälkeen tikku tulikin kokonaisena pois! :hug007 pelkäsin jo tulehdusta ja mulla vielä tänä vuonna tuli täyteen tetanusrokotteen saannista se 10v, kun juuri nyt tulikin se muutos, ettei sitä laitetakaan joka 10vuosi..
 
Käsivarteen upposi reilun pari senttiä pitkä tikku, joka aiheutti kauheaa kipua käsivarressa ja tuskailin sen kanssa ensin yksin (mies on töissä), mutta lopulta pyysin veljeltä apua ja hän tulikin oitis apuun. :love017olin ihan varma, ettei me sitä saadakaan kuitenkaan pois, mutta sinnikkään yrityksen jälkeen tikku tulikin kokonaisena pois! :hug007 pelkäsin jo tulehdusta ja mulla vielä tänä vuonna tuli täyteen tetanusrokotteen saannista se 10v, kun juuri nyt tulikin se muutos, ettei sitä laitetakaan joka 10vuosi..

Huh, yöks! Mä en oo kuullukkaan tuota ettei sitä laiteta enää 10 vuoden välein..
 
Anoppilassa "lomalla". Asutaan miehen isoäidin talossa, isoäiti nykyään vanhainkodissa. Eilen työkaverin mökillä saaressa kyläilemässä. Saatiin mennä sekä lautalla että pikkuprutkulla, esikoisella oli jännää olla ekaa kertaa veneessä. Työkaveri siis vanheimpainvapaalla 6kk vauvansa kanssa.
 
Mulla alkoi loma! :) Tulee todella tarpeeseen, viimeisen viikon oon meinannut nukahtaa työpöydän ääreen joka päivä. Seuraavat kolme viikkoa keskityn vain rentoutumiseen :) ja eipähän tarvitse piilotella kasvavaa vatsaakaan, sitten loman jälkeen voin yllättää töissä uudella ulkomuodolla :D
 
Takaisin
Top