Hyvän mielen ketju

Varasin pöydän lastevaatekirppikseltä ja kävin eilen hakee hinnoittelulaput ja mulla on reipas viikko aikaa rauhassa hinnoitella ja tarkistaa vaateiden kunto. Saa pois liian pienet nurkista pyörimästä :)
 
Mä just tänään vein vaunukopallisen + muovikassillisen pieniä vaatteita varastoon. Osan oon säästäny itelle (JOS...) ja loput antanu isoveljelle, jonka esikoisen laskettu on 6.9. :)
 
Meillä meni kaksi äitiyspakkauslaatikollista pieniä vaatteita kellariin odottamaan muutaman vuoden päähän suunniteltua pikkukakkosta. Kovin ovat tyttömäisiä, mutta onpahan sitten hyvä syy ostella uusia jos sattuukin tulemaan seuraavaksi poika.
 
Tyttö nukkui kohtalaisen kiltisti omaan sänkyyn, vaikka ajattelin, että siitä tulee varmasti hirveä huuto :). Yöt ovat sellaista pyörimistä jo nykyään, että turvallisuussyistä on pakko vaihtaa pinnikseen. Lisäksi aamusella startataan kohti koiranäyttelyitä tytsyn ja kaverin kanssa, eipä tässä muuta tarvita hyvään fiilikseen :).
 
Uudet rattaat tulivat ja kyllä ne voittaa vanhat. Ihanaa, että lämpötilat alkaa olla 20 paremmalla puolella ja voi ulkoilla ilman kauheaa toppausta tai vesisateelta suojautumista. Elättelen toivoa, että nyt se kesä alkoi ja sateet pysyy poissa. Paljon helpommin tulee lähdettyä tytön kanssa lenkille tai vaan pihalle oleilemaan.
 
Onnea on asua maalla ja kuunnella kun naapurissa kuivuri käy :Heartred voisin vaan istuu ulkona ja kuunnella sitä :Heartred niin rauhoittavaa...
 
Takaisin
Top